www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (2 jaar en 103 dagen geleden)
PR: Marcommit

Avi Networks verbetert Intent-Based applicatiediensten op Cisco-netwerken

Integratiemodel met Cisco ACI, AppDynamics en Tetration Platform levert flexibele automatisering van alle netwerkdiensten

Amsterdam, 19 juli 2018Avi Networks, leverancier van Intent-Based applicatiediensten, kondigt vandaag versie 18.1 van het Avi Vantage Platform aan. Deze versie levert verbeterde automatisering, applicatie-intelligentie en schaalbaarheid om te voldoen aan de snelgroeiende eisen van applicatielevering. Na de recente investering door Cisco Investments en na de opname in het wereldwijde productportfolio van Cisco, onthulde Avi een reeks verbeterde integraties met Cisco-producten, waaronder Cisco ACI, AppDynamics en Tetration. Dit resulteert in flexibele, programmeerbare en sterk geautomatiseerde diensten voor toepassingsnetwerken.

Versie 18.1
De belangrijkste functies en verbeteringen in Avi Vantage - versie 18.1 zijn een volledige L2-L7-automatisering door de integratie van Avi Vantage met Cisco ACI en verbeterde applicatie-inzichten. Hierdoor worden de prestaties en automatisering verbeterd die vereist zijn voor apps op moderne programmeerbare netwerken. Daarnaast levert deze versie verbeterde applicatie-inzichten door de integratie met Cisco AppDynamics en Tetration Platform. Zo is het mogelijk om de prestaties van de apps te bewaken en verbeteren met Avi.

Versterkte intent-based netwerkbenadering
De software-architectuur van Avi, die het gecentraliseerde besturingsvlak (Avi Controller) van het gedistribueerde gegevensvlak (Avi Services Engines) scheidt, maakt implementatie mogelijk in een heterogene infrastructuur, waaronder openbare clouds, privé clouds en on-premise datacenters. Avi Vantage - versie 18.1 omvat  een 'service-modus'-integratie met Cisco ACI, de software-defined networking (SDN-)oplossing van Cisco. Met behulp van een nieuwe en unieke aanpak, is de Avi Controller direct geïntegreerd met de Cisco APIC-controller door REST API's, zonder dat device-pakketten nodig zijn om appservices te implementeren. Het model vereenvoudigt de plaatsing van appservices, zoals taakverdeling op Cisco ACI-netwerken. Daarnaast automatiseert het verplaatsingen, toevoegingen of updates op basis van beleid.

Rang Rao, Senior Director Product Management & Solutions Engineering bij Cisco: “Klanten adopteren Cisco ACI voor datacenterautomatisering en applicatiegemak. Met goed ontworpen integraties met Cisco-oplossingen draagt Avi Networks bij aan dezelfde flexibiliteit en automatisering voor taakverdeling, webapplicatie-firewalls en applicatieanalyses voor onze gezamenlijke klanten. Onze gedeelde visie van intelligente automatisering en multi-cloud consistentie helpt klanten om applicaties snel en naadloos in te zetten, en ze vervolgens met gemak te beheren."

Murali Basavaiag, Vice President Engineering en oprichter van Avi Networks beaamt dit: “Onze strategische relatie met Cisco en geïntegreerde oplossingen leveren volledig geautomatiseerde L2-L7-netwerken voor onze gezamenlijke klanten. Daarmee stappen onze klanten af van bestaande architecturen voor applicatielevering die handmatige processen forceren op basis van invoerparameters in plaats van uitkomsten. Avi’s intent-based architectuur, platformmogelijkheden en integratie met Cisco-producten leveren onmiddellijk voordelen op voor klanten die op zoek zijn naar flexibele applicatietoepassingen van bedrijfsklasse, prestatiemonitoring en applicatiebeveiliging.”

De nieuwe versie die nu beschikbaar is, maakt Avi's L4-L7 applicatie-netwerkinzichten ook beschikbaar voor Cisco AppDynamics en Cisco Tetration Platform voor geconsolideerde weergaven van applicatie- en netwerkprestaties.

Over Avi Networks
Avi Networks biedt public-cloudachtige flexibiliteit voor applicatiediensten en gaat daarbij verder dan alleen load balancing, met voorzieningen als diepe applicatieanalyse, voorspellende autoscaling en beveiliging in het datacenter of de public cloud. Het Avi Vantage Platform maakt gebruik van software-defined principes voor krachtige, elastische levering van applicaties op bare-metal servers, VM’s of containers. Het platform is gebouwd op software-defined principes, draait op commodity-x86-servers, virtuele machines, containers, en past bij de automatisering en self-service doelstellingen van de moderne ondernemingen. Meer informatie op www.avinetworks.com

Marcommit
Gosse de Reus
+31 (0)35-5822730
avinetworks@marcommit.nl
Laatste van Avi Networks
Avi Networks opent kantoor in Amsterdam en verdubbelt omzet en klantportfolio

Amazic en Avi Networks bundelen krachten voor next-generation software defined datacenter aanpak

Avi Networks stelt Mark Anderson aan als executive chairman
Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Partner Summit 2020: Cisco lanceert vereenvoudigd partnerprogramma, nieuwe platforms en oplossingen

HPS Connectivity Solutions en MCS gaan intensieve Private LTE samenwerking aan

Eaton ontvangt als eerste zowel IEC als UL cybersecurity-certificaten voor productontwikkelingsprocessen

Boomi lanceert Project LightSpeed, versimpelt platformgebruik voor niet-technische gebruikers

MKB Fonds en Uniserver nemen gezamenlijk Micros Internetdiensten over

Sofina verwerft minderheidsbelang in Collibra

Red Hat kondigt algemene beschikbaarheid aan van Fedora 33

Winnaars Nederlandse Cisco Partner Awards 2020 bekend

Handheld Group Expands and Moves to New Dynamic Global Headquarters

Zivver haalt 17 miljoen dollar op in een nieuwe financieringsronde voor het versnellen van zijn internationale expansie

Plus500 ziet omzet en het aantal klanten stijgen in derde kwartaal 2020

Q3 2020 RESULTS ICT GROUP
Verstreken tijd: 2 jaar en 103 dagen

Logo Marcommit
Avi Networks contact

Logo Avi Networks

Gosse de Reus
  +31 (0)35-5822730
  avinetworks@marcommit.nl
  avinetworks.com
Avi Networks sociaal

Avi Networks tweets

Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen