Contentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2481 volgers blijven op de hoogte!

Liferay ondersteunt de volledige customer journey met nieuwe Digital Experience producten

Liferay DXP 7.1, Liferay Commerce en Liferay Analytics Cloud helpen zakelijke gebruikers en ontwikkelaars klanten te werven en te behouden

Leiden - Liferay, leverancier van Digital Experience Platforms, introduceert het nieuwe Liferay Digital Experience Platform (DXP) 7.1.

De nieuwe producten, waaronder Liferay DXP 7.1, Liferay Commerce en Liferay Analytics Cloud, bieden organisaties uitgebreide mogelijkheden om ultieme klantervaringen te realiseren. Dankzij automatische analyses afkomstig van verschillende ‘touch points’ gedurende het hele klantproces, kunnen organisaties de klantreis verder optimaliseren.Met de volledige integratie van Liferay Commerce biedt Liferay DXP het gemak van B2C in de complexe wereld van B2B.

Langetermijnrelaties opbouwen
“Organisaties beseffen steeds meer dat klantrelaties geen eenmalige contactmomenten zijn”, aldus Ruud Kluivers, General Manager bij Liferay Benelux. “Daarom zijn onze nieuwe producten erop gericht om langetermijnrelaties op te bouwen met klanten door de klantbehoefte inzichtelijk te maken en op de juiste tijden de juiste content aan te bieden.”

Flexibele content
Liferay DXP 7.1 biedt contentteams nog meer flexibiliteit om gerichte en herbruikbare contentelementen te creëren. Zakelijke gebruikers kunnen dankzij Liferay DXP 7.1 zelf webpagina’s creëren op basis van kant-en-klare, opgemaakte en herbruikbare elementen. Webontwikkelaars maken contentcreatie nog makkelijker door dit soort elementen zelf te ontwikkelen of hun eigen content met API’s te importeren binnen Liferay DXP.

Liferay Analytics Cloud geeft organisaties inzicht in de prestaties van content en welke content gebruikers relevant vinden. Zo krijgen organisaties zicht op het online gedrag en interesses van klanten. Deze gecombineerde data maakt het mogelijk om de juiste content op het juiste moment aan te bieden en zo de klantreis en gebruikerservaring te optimaliseren. Liferay Analytics Cloud is optioneel beschikbaar voor gebruikers van Liferay DXP.

Liferay Commerce is het enige e-commerce product dat volledig is ontwikkeld voor en geïntegreerd met een Digital Experience Platform. Beide producten zijn zelf ontwikkeld door Liferay. Liferay Commerce is een complete e-commerce oplossing die organisaties in staat stelt geïntegreerde front-end experiences te configureren waarmee en het hele transactieproces te stroomlijnen. Liferay Commerce is vanaf nu exclusief beschikbaar voor klanten van Liferay DXP.

Over Liferay
Liferay maakt software waarmee bedrijven op internet, via een mobiele telefoon en andere met internet verbonden devices digitale ervaringen kunnen creëren. Ons platform is open source. Dat maakt het betrouwbaarder, innovatiever en veiliger. We nemen als bedrijf onze maatschappelijke verantwoordelijkheid en proberen met onze aanpak en technologie de wereld een klein beetje beter te maken. Organisaties als Carrefour, Cisco Systems, Danone, FNV, Fujitsu, Lufthansa Flight Training, Open Universiteit, Siemens, Stichting Philadelphia Zorg en de Verenigde Naties gebruiken onze oplossingen. Kijk voor meer informatie op www.liferay.com.
Laatste van Liferay Benelux BV

Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo Puur Data
Logo Descartes
Logo Extreme Networks
Logo Dutchitchannel.nl
Logo TJIP
Logo Cisco
Logo CRM Partners
Logo Thinkwise
Logo Eaton
Logo Pro Contact
Logo PA Consulting
Logo Newion
Logo Red Hat, Inc.
Logo Genesys
Logo Qualys

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl