www.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureauwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Extreme Networks voor het eerst genoemd als Leader in het Gartner Magic Quadrant 2018 voor wired en wireless LAN access infrastructure

Utrecht, 17 juli 2018 – Extreme Networks, Inc. (NASDAQ: EXTR) is op 11 juli 2018 door Gartner, Inc. uitgeroepen tot Leader in het Gartner Magic Quadrant voor wired en wireless LAN access infrastructure.

Volgens Gartner “heeft een leverancier uit het Leaders-quadrant aangetoond tegemoet te kunnen komen aan een breed scala klantbehoeften door middel van een uitgebreide serie producten. Leaders oefenen invloed uit op de markt en bieden complete en onderscheidende access layer-applicaties, net als internationale dienstverlening en support. Leaders hebben aantoonbaar gedemonstreerd in staat te zijn sterke en langdurige relaties te onderhouden met hun verkoopkanaal en klanten en hun portfolio’s bevatten geen duidelijke gaten.”

Voorafgaand aan 2018 werd Extreme Networks al drie jaar op rij genoemd als Visionary in het Gartner Magic Quadrant voor wired en wireless LAN access infrastructure.

Sinds het laatste rapport uit 2017, heeft Extreme Networks de overname van de datacenter-activiteiten van Brocade Communications Systems, Inc. afgerond – de derde overname sinds oktober 2016. Daarnaast introduceerde Extreme Networks zijn Smart OmniEdge-oplossing, bestaand uit een veilige, uniforme wired/wireless infrastructuur en managementmogelijkheden op basis van AI. De oplossing is vanuit een centraal punt te beheren.

Quotes
Ed Meyercord, President en CEO van Extreme Networks, Inc.: “Onze betreding van het Leaders-quadrant als leverancier van wired en wireless LAN access infrastructure is een bijzondere mijlpaal. Het is een eer om door een instantie als Gartner erkend te worden in zijn Magic Quadrant. Het is de vijfde keer op rij dat we in deze reference guide voor onze klanten en partners genoemd worden.”

Extra informatie
Disclaimers
Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die in zijn onderzoekspublicaties worden beschreven en adviseert technologiegebruikers niet om alleen leveranciers met de hoogste beoordeling of een andere aanduiding te selecteren. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van Gartners onderzoeksorganisatie en mogen niet worden opgevat als feitelijke uitspraken. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek van de hand, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Extreme Networks
Extreme Networks, Inc. (EXTR) levert een software-driven netwerkoplossing die IT-afdelingen helpt de business zo goed mogelijk te ondersteunen via stabielere verbindingen met klanten, partners en medewerkers. Van wired tot wireless, desktop tot datacenter, on-premise en zelfs in de cloud; wij gaan een stapje verder voor onze klanten in meer dan tachtig landen. Extreme Networks levert 100% eigen techsupport voor zowel grote als kleine organisaties, waaronder grote namen uit verschillende sectoren, zoals business, hospitality, retail, transport en logistiek, onderwijs, gezondheidszorg, manufacturing en de overheid. Extreme werd in 1996 opgericht en het hoofdkantoor staat in San Jose, Californië. Meer informatie is te vinden op www.extremenetworks.com.

De logo’s van Extreme Networks, Smart OmniEdge, ExtremeAI, ExtremeCloud, ExtremeDefender, Extreme Fabric Connect, ExtremeWireless, ExtremeWireless WiNG en ExtremeWireless WiNG zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Extreme Networks, Inc. in de Verenigde Staten en andere landen. Andere handelsmerken in dit persbericht zijn eigendom van derden.