www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (3 jaar en 65 dagen geleden)
PR: Clarity Benelux

Nuance Power PDF 3 maakt werknemers productiever door verbeterde gebruikservaring en unieke documentconversie en -bewerkingsinstellingen

Nieuwe versie laat werknemers informatie beveiligen, efficiënte documentworkflows opzetten en sneller betere resultaten boeken

Amsterdam, 17 juli 2018 – Nuance Communications, Inc. (NASDAQ: NUAN) kondigt vandaag Power PDF 3 aan, de nieuwste versie van de bekroonde Power PDF software van Nuance. Hiermee kunnen bedrijven PDF-bestanden maken, bewerken, ondertekenen en delen. Power PDF 3 bouwt verder op de talrijke functies van vorige versies en biedt extra voordelen op diverse domeinen, zoals een verbeterde gebruikservaring, een grotere nauwkeurigheid bij conversie, documentcompatibiliteit, ondersteuning van eSignature met workflowintegratie, betere samenwerking en meer mogelijkheden voor tekstbewerking.

“Omdat Power PDF 3 nieuwe functies combineert met een nog grotere gebruiksvriendelijkheid, kan ik mijn werk sneller en nauwkeuriger uitvoeren. Dat helpt ons om de patiëntenzorg te verbeteren,” verklaart Brandy Cunningham, Referral Coordinator van de Cancer Care Centers of Brevard. “Door de nieuwe versie van Power PDF kan ik mij volledig concentreren op de snelle conversie van de papieren documenten van nieuwe patiënten naar doorzoekbare digitale PDF-bestanden. Personeel met de juiste machtiging kan die bestanden vervolgens gemakkelijk terugvinden, openen en gebruiken.”

Power PDF is ook voordelig voor organisaties: geen hoge kosten voor PDF-licenties meer en toch beschikken overeen veilige, gebruiksvriendelijke oplossing, die door hun werknemers sterk wordt gewaardeerd. Zij kunnen immers efficiënter werken en meer taken op een hoger niveau uitvoeren. De nieuwe functies en mogelijkheden van Power PDF 3 laten organisaties beter functioneren dankzij:
  • Grotere conversienauwkeurigheid: Nuance blijft zijn conversietechnologie verfijnen en door de nieuwste verbeteringen beschikken gebruikers onmiddellijk over uiterst nauwkeurige en doorzoekbare PDFs en Microsoft Office-documenten, waarbij de opmaak gewaarborgd blijft. En als gebruikers van Power PDF’ na de conversie geen ontbrekende woorden moeten toevoegen of een gebrekkige layout hoeven te herstellen, houden ze meer tijd over voor andere werkzaamheden.
  • Documentcompatibiliteit: Power PDF 3 ondersteunt nu de ISO PDF 2.0-norm, zodat Power PDF-documenten compatibel zijn met de grote meerderheid van bestaande PDF readers en PDF processors. Een essentiële voorwaarde in een professionele, zakelijke omgeving.
  • Grotere productiviteit: Power PDF 3 biedt realtime samenwerking bij documenten: meerdere personen in een netwerk kunnen samen aan PDF-documenten werken, zonder tijdverlies (want ze hoeven een document niet steeds heen en weer te mailen) en zonder conflicten tussen verschillende versies. Met deze nieuwe functies werken mensen sneller én slimmer samen.
  • DocuSign®, veilige workflowintegratie van documenten: Gebruikers willen tegenwoordig veilige, eenvoudige workflows om PDFs gemakkelijk te kunnen ondertekenen en certificeren. PowerPDF3 ondersteunt eSignature van DocuSign®, waarmee gebruikers snel en gemakkelijk documenten ondertekenen en verzenden binnen een veilige workflow die rechtstreeks in de PDF-interface wordt uitgevoerd.
  • Groter gebruiksgemak: Power PDF 3 verbetert het gebruiksgemak met tabs: gebruikers kunnen in één venster verscheidene documenten openen in verschillende tabs, nieuwe functielinten duiken op wanneer ze in een bepaalde context handig zijn en gebruikers kunnen de interface met nieuwe kleuren naar eigen smaak inrichten.
  • Verder vereenvoudigde documentbewerking: Power PDF 3 herkent tekstblokken zodat deze bij het bewerken correct de regels vullen. Ook zijn er nieuwe functies om documenten samen te voegen en te organiseren. Zo is het nu mogeljik om met één knop geopende documenten samen te voegen tot één enkele PDF. Door de vereenvoudigde interface zijn gebruikers sneller vertrouwd met de oplossing, ook als ze deze nooit eerder hebben gebruikt, en zijn ze sneller productief.
Nuance Power PDF werd onlangs door analisten van Keypoint Intelligence onderscheiden met de “Outstanding PDF Creation Solution”-award 2017, tijdens hun jaarlijkse Buyers Lab Software Pick-evenement. De meest recente technologie-enquête van de International Legal Technology Association (ILTA) noemde Nuance Power PDF dé toonaangevende oplossing voor het maken en bewerken van PDFs.

“Nuance lanceert onze meest robuuste en functionele oplossing ooit om PDFs te maken,” zegt Tracey Mustacchio, senior vice president product & marketing van Nuance Document Imaging. “Deze nieuwe versie focust nog sterker op de individuele gebruiker. Die werkt niet alleen productiever omdat hij of zij door de betere conversie van PDF-documenten achteraf minder moet aanpassen, maar doet ook vlotter zaken door de integratie van eSignatures in de workflows. Power PDF 3 biedt de hele organisatie meer waarde en is zo ontwikkeld dat zowel nieuwe als ervaren gebruikers er meer aan hebben.”

Prijzen en beschikbaarheid
De complete reeks Nuance PDF-oplossingen is verkrijgbaar via het internationale distributienetwerk van Nuance, met lokale resellers, detailhandels en e-commerce partners. De prijs van Nuance Power PDF Advanced 3 bedraagt €179 en volumekortingen zijn mogelijk. Power PDF Standard 3 voor individuele gebruikers, thuiskantoren en kleine werkgroepen kost €109. Voor extra informatie over functies, gratis evaluatiesoftware, prijzen en volumelicenties klikt u hier.

537 KB jpg Power PDF 3 Advanced Boxshot

Over Nuance Communications:
Nuance Communications, Inc. (NASDAQ: NUAN) is pionier en marktleider op het gebied van innovatieve AI-spraakoplossingen die intelligentie toevoegen aan het dagelijks leven. Het bedrijf levert oplossingen die menselijke spraak kunnen begrijpen, analyseren en daarop kunnen reageren om de productiviteit te verhogen en de menselijke intelligentie te versterken. Nuance heeft tientallen jaren ervaring op het gebied van domain en artificial intelligence. Duizenden bedrijven in verschillende sectoren, waaronder healthcare, telecommunicatie, automotive, financiële dienstverlening en retail, gebruiken de oplossingen van Nuance om de ervaringen van hun klanten en medewerkers te verbeteren. Ga voor meer informatie naar netherlands.nuance.com.

Contactpersoon voor de media
EMEA-regio
Vanessa Richter
Nuance Communications
Tel.: + 32 9 2398031
E-mail: Vanessa.richter@nuance.com

Yellow Communications
Lisa Elzinga
E-mail: nuance@yellow-communications.com
Laatste van Nuance
Nieuw onderzoek biedt inzicht in belangrijkste oorzaken burn-outs onder zorgpersoneel

Nuance cloudoplossing Dragon Professional Anywhere nu ook beschikbaar voor Nederlandse markt

Nuance kondigt de beschikbaarheid van Ambient Clinical Intelligence in de VS aan
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Extreme Networks