www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (2 jaar en 6 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Ivanti verbetert gebruikservaring en desktopbeheer met Unified Endpoint Manager

Met User-Centric Policy Control biedt Unified Endpoint Manager co-beheer voor uiteenlopende apparaten vanaf een centrale console

Den Bosch, 16 juli 2018Ivanti®, het bedrijf dat IT samenbrengt voor beter beheer en betere beveiliging van de digitale werkplek, introduceert Ivanti Unified Endpoint Manager, een nieuwe oplossing die de functionaliteiten van Ivanti Endpoint Manager, powered by Landesk, integreert met Ivanti Environment Manager Policy, powered by AppSense. De nieuwe oplossing biedt co-beheer van uiteenlopende endpoints vanaf een centrale console, verbetert de gebruikservaring en zorgt ervoor dat IT ieder aspect van de apparaten van gebruikers kan beheren op een fijnmazig, contextueel niveau.

“De gebruikers van tegenwoordig verwachten meer van hun computerervaring. Op de moderne werkplek wil men snelle logins en een geoptimaliseerde desktop die je op elk apparaat volgt,” zegt Jon Rolls, Vice President van User Workspace Management Products bij Ivanti. “Ivanti Unified Endpoint Manager komt tegemoet aan deze eisen van gebruikers, terwijl het co-beheer van verschillende soorten apparaten eenvoudiger wordt. Het gelijktijdig beheren van verschillende platformen als Windows, Mac, iOS, Android en Linux kan nu heel gemakkelijk vanuit een enkele console worden uitgevoerd, met een diepgaand inzicht en uitgebreide beheermogelijkheden.”

“Door meer van wat we nodig hebben te consolideren in een enkele console, geeft Ivanti me één plek van waaruit ik mijn application deployment, patch compliance, softwarelicenties en antivirus kan beheren. We kunnen steeds meer onderdelen van de omgeving op een beter beheersbare manier managen,” zegt Mark Weiss, Senior Systems Analyst bij Sharp HealthCare.

Ivanti Unified Endpoint Manager brengt het beheer van endpoint-apparaten samen met een generieke workflow en management view. Het biedt uitgebreide functionaliteiten voor apparaatdetectie, inventaris- en configuratiebeheer, OS-provisioning, softwaredistributie en beheer op afstand voor pc en Mac, en biedt ook de mogelijkheid voor gebruikersgericht, contextueel beheer van Windows-desktops. Hierdoor zijn organisaties beter in staat om:
  • De migratie naar Windows 10 te versnellen, inclusief de migratie van persoonlijke instellingen en bestanden van gebruikers.
  • Logintijden te versnellen, zodat gebruikers sneller aan de slag kunnen.
  • Honderden of duizenden Group Policies te elimineren en te vervangen door geavanceerd, multi-threaded beleid dat de desktop dynamisch configureert op basis van gebruikerscontext.
  • Tweeledig beheer van eindpunten uit te voeren, inclusief de mogelijkheid om zowel traditionele agent- als mobile device management (MDM) -mogelijkheden op hetzelfde apparaat te ondersteunen.
  • De productiviteit van Mac-gebruikers te verbeteren via een zelfbedieningsportal dat vertrouwd zal zijn voor alle Mac-gebruikers.
Ivanti is onderscheiden als een 2018 Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Client Management Tools voor Ivanti Endpoint Manager. De Gartner Peer Insights Customer’s Choice onderscheiding is gebaseerd op feedback en beoordelingen van professionele eindgebruikers die ervaring hebben met het kopen, implementeren en gebruiken van de endpoint beheeroplossingen van Ivanti. Lees meer dan 200 klantrecensies van de Gartner Peer Insights voor de Client Management Tools categorie op: https://www.gartner.com/reviews/market/client-management-tools/vendor/ivanti.

Een IT-Director stelt in zijn Gartner Peer Insights recensie dat Ivanti “álles doet… echt… álles. We hadden een goede endpoint manager-oplossing nodig voor ons bedrijf. We waren slecht georganiseerd als bedrijf en Ivanti Endpoint Manager bood ons oplossingen die ons helpen succesvol te zijn. Dat we nu zowel MacBooks, pc-laptops, als Linux en Chromebooks kunnen gebruiken is een groot pluspunt. Het dashboard is fantastisch! Het knoopt onze activa aan onze service managementsystemen.”

Unified Endpoint Manager is nu beschikbaar. Kijk voor meer informatie op: https://www.ivanti.com/solutions/unified-endpoint-management

Gartner Peer Insights Customers’ Choiceonderscheidingen worden bepaald door de subjectieve meningen van individuele eindgebruikers, gebaseerd op hun eigen ervaringen, het aantal gepubliceerde recensies op Gartner Peer Insights en de algemene beoordelingen voor een bepaalde verkoper op de markt, zoals hier verder beschreven, en zijn niet bedoeld om op enige wijze de mening van Gartner of aan haar gelieerde ondernemingen te vertegenwoordigen.

Ivanti: The Power of Unified IT
Ivanti brengt IT en Security samen, voor het beter beheren en beveiligen van de digitale werkplek. Van pc’s tot mobiele apparatuur, virtuele machines en datacentra, Ivanti inventariseert IT-assets on-premises en in de cloud, verbetert de IT-dienstverlening en vermindert risico’s door inzicht te bieden in de IT-omgeving en deze te automatiseren. Het uitgebreide portfolio van Ivanti omvat oplossingen voor IT Security, IT Service Management (ITSM), IT Asset Management (ITAM), Unified Endpoint Management (UEM) en Data & Analytics. Ivanti heeft zijn hoofdkantoor in Salt Lake City, Amerika, en heeft kantoren over de hele wereld. Ga voor meer informatie naar www.ivanti.com en volg ons op @IvantiBenelux.

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Pride PR
Ivette van der Elst
ivanti@pridepr.nl
t: 071-5680028
Laatste van Ivanti
Verstreken tijd: 2 jaar en 6 dagen

Logo Lubbers De Jong
Ivanti contact

Logo Ivanti

Ivanti sociaal

Ivanti tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo CRM Partners
Logo Zyxel
Logo Conclusion
Logo Intel