Datum: (7 dagen oud)

Portland oprichter George van Brugge genomineerd voor Channelweb Personal Achievement Award

AMSTERDAM – George van Brugge, oprichter en eigenaar van Portland,  is genomineerd in de categorie Channel Personality of the Year door Channelweb, de website die als nieuwsbron dient voor het Nederlandse IT reseller- en distributiekanaal.

De genomineerden in de Personal Achievement Awards zijn bekend gemaakt op de website van Channelweb. Naast de genomineerden voor Channel Personality of the Year zijn ook de genomineerden voor Channel Manager of the Year en Sales Personality of the Year bekend gemaakt.

De nominaties zijn verzorgd door een vakjury van 20 vertegenwoordigers van fabrikanten, distributeurs, resellers en eindgebruikers. Gelijk met de aankondiging van de genomineerden zijn de stembussen geopend, dus kan het publiek de komende maanden bepalen wie één van de 20 Channel Awards mee naar huis mag nemen. De stembus op de website van Channelweb sluit op 11 november. De uiteindelijke winnaars worden op 11 december 2018 tijdens de Channel Awards geannonceerd.

George van Brugge: "Wat een eer en erkenning. Zeker gezien de lijst van industrie zwaargewichten waar ik tussen sta. Gezien de omvang van de competitie zal het ons disruptieve denken zijn wat hier beloond wordt. Laten we wel zijn, de tijd is nog nooit zo rijp geweest om het starre traditionele kanaaldenken te verstoren. Mét het kanaal zoeken naar vernieuwende frisse modellen. Ook in 2018 en 2019 ga je veel van ons horen. We zullen ons tenslotte allemaal moeten aanpassen aan het continue veranderende ICT landschap'."