www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2498 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Mattex kiest Infor CloudSuite voor digitale transformatie

Barneveld, 12 juli 2018 – Infor, leverancier van branchespecifieke cloudoplossingen, maakt bekend dat de Mattex Group de oplossingen Infor CloudSuite FashionInfor CloudSuite HCM en de business intelligence-oplossing Birst heeft gekozen als onderdeel van zijn digitale transformatie. Wanneer deze is voltooid, zal het nieuwe cloudplatform Mattex helpen zijn activiteiten op te opschalen voor toekomstige groei. De branchespecifieke cloudoplossingen van Infor hebben wereldwijd honderden klanten geholpen bij het verkrijgen en behouden van leiderschap in hun branche.

“We waren op zoek naar een cloudoplossing die de groei van ons bedrijf mogelijk zou maken, onze digitale transformatie zou ondersteunen, de productieplanning zou stroomlijnen en de rapportage zou helpen verbeteren. Er is gekozen voor Infor omdat de oplossing aansluit bij onze branchespecifieke behoeften, en een dienst uit de cloud perfect aan onze vereisten voldoet,” aldus Luc Blommaert, CEO van Mattex Group. “We kijken ernaar uit om te kunnen profiteren van de voordelen van geïntegreerde en gestandaardiseerde bedrijfsprocessen en uiteindelijk de totale kosten van IT-eigendom te verlagen door onze infrastructuur naar een cloudomgeving te verplaatsen.”

Mattex, dat tapijtrugsystemen, geotextiel en kunstgras produceert, gaat Infor CloudSuite gebruiken om complexe processen, workflows en systemen te vereenvoudigen met geavanceerde, maar intuïtieve technologie. Mattex koos voor Birst om de kwaliteit van zijn rapportage te verbeteren en te profiteren van een modern, rijk, end-to-end business intelligence-pakket in de cloud. Met de implementatie van Infor CloudSuite HCM in het Midden-Oosten en Noord-Amerika wil Mattex de operationele efficiëntie verbeteren en zijn talentmanagementproces optimaliseren – van werving tot pensionering – terwijl lokale compliance in hun wereldwijde activiteiten wordt gegarandeerd.

“In het huidige economische klimaat werken we met ongekende niveaus van verandering. We willen in de voorhoede van onze sector blijven en moeten meegaan met de tijd om ons productaanbod te verbeteren en concurrerender te worden op de markt. De geïntegreerde Infor-productsuite zal ervoor zorgen dat we altijd volledig inzicht hebben in onze verkooppijplijn, planning, productie, logistiek en financiële informatie. De Infor-producten hebben een centrale plaats in onze bredere doelstellingen voor bedrijfstransformatie. Door een eersteklas financierings- en IT-infrastructuur op te zetten, bieden we operationele efficiëntie, effectiviteit van bedrijfsondersteuning en de mogelijkheid om echte waarde toe te voegen voor al onze belanghebbenden,” zegt Suhail Rafiq, Chief Financial Officer van Mattex Group.

De nieuwe oplossingen draaien op Infor OS-technologie, inclusief ION™, die de integratie van software van derden mogelijk maakt, en de Infor Ming.le™ gebruikerservaring, die analyses, waarschuwingen, bedrijfsdocumenten incorporeert en samenwerking tussen gebruikers ondersteunt om de efficiëntie en productiviteit te verhogen.

Mattex verkoos Infor boven Microsoft en SAP voor zijn SaaS-project. De software van Infor vervangt de huidige Microsoft-oplossing van het bedrijf. Nadat de oplossing naar verwachting live gaat in de Verenigde Arabische Emiraten zal het daarna uitgerold worden naar de locaties in Saoedi-Arabië en de Verenigde Staten.

“We zijn ervan overtuigd dat Infor’s speciaal gebouwde, cloudgebaseerde oplossingen bijdragen aan het leveren van flexibele bedrijfstools as-a-service voor Mattex. We zijn verheugd om in de komende jaren hun vertrouwde digitale transformatiepartner te zijn,” aldus Simon Niesler, SVP for Western Europe, Infor.

De transitie bij Mattex is in lijn met Smart Dubai, de digitale transformatiestrategie die is opgezet om een efficiënte, naadloze, veilige en impactvolle stadservaring te bieden voor bewoners en bezoekers, en die een nauwe samenwerking tussen de publieke en private sectoren vereist.

Over Infor
Infor bouwt zakelijke branchespecifieke software die geschikt is voor de cloud. Het bedrijf telt 16.500 medewerkers en heeft 90.000 klanten in meer dan 170 landen. Voor meer informatie, zie www.infor.com
Laatste van Infor
Oudste trailerfabrikant van Nederland blijft innoveren om klanten makkelijker, beter en sneller te helpen

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

Fetim Group kan dankzij Infor’s benchmark zijn productiviteit verbeteren
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain

Logo Lubbers De Jong

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl