www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2488 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Mattex kiest Infor CloudSuite voor digitale transformatie

Barneveld, 12 juli 2018 – Infor, leverancier van branchespecifieke cloudoplossingen, maakt bekend dat de Mattex Group de oplossingen Infor CloudSuite FashionInfor CloudSuite HCM en de business intelligence-oplossing Birst heeft gekozen als onderdeel van zijn digitale transformatie. Wanneer deze is voltooid, zal het nieuwe cloudplatform Mattex helpen zijn activiteiten op te opschalen voor toekomstige groei. De branchespecifieke cloudoplossingen van Infor hebben wereldwijd honderden klanten geholpen bij het verkrijgen en behouden van leiderschap in hun branche.

“We waren op zoek naar een cloudoplossing die de groei van ons bedrijf mogelijk zou maken, onze digitale transformatie zou ondersteunen, de productieplanning zou stroomlijnen en de rapportage zou helpen verbeteren. Er is gekozen voor Infor omdat de oplossing aansluit bij onze branchespecifieke behoeften, en een dienst uit de cloud perfect aan onze vereisten voldoet,” aldus Luc Blommaert, CEO van Mattex Group. “We kijken ernaar uit om te kunnen profiteren van de voordelen van geïntegreerde en gestandaardiseerde bedrijfsprocessen en uiteindelijk de totale kosten van IT-eigendom te verlagen door onze infrastructuur naar een cloudomgeving te verplaatsen.”

Mattex, dat tapijtrugsystemen, geotextiel en kunstgras produceert, gaat Infor CloudSuite gebruiken om complexe processen, workflows en systemen te vereenvoudigen met geavanceerde, maar intuïtieve technologie. Mattex koos voor Birst om de kwaliteit van zijn rapportage te verbeteren en te profiteren van een modern, rijk, end-to-end business intelligence-pakket in de cloud. Met de implementatie van Infor CloudSuite HCM in het Midden-Oosten en Noord-Amerika wil Mattex de operationele efficiëntie verbeteren en zijn talentmanagementproces optimaliseren – van werving tot pensionering – terwijl lokale compliance in hun wereldwijde activiteiten wordt gegarandeerd.

“In het huidige economische klimaat werken we met ongekende niveaus van verandering. We willen in de voorhoede van onze sector blijven en moeten meegaan met de tijd om ons productaanbod te verbeteren en concurrerender te worden op de markt. De geïntegreerde Infor-productsuite zal ervoor zorgen dat we altijd volledig inzicht hebben in onze verkooppijplijn, planning, productie, logistiek en financiële informatie. De Infor-producten hebben een centrale plaats in onze bredere doelstellingen voor bedrijfstransformatie. Door een eersteklas financierings- en IT-infrastructuur op te zetten, bieden we operationele efficiëntie, effectiviteit van bedrijfsondersteuning en de mogelijkheid om echte waarde toe te voegen voor al onze belanghebbenden,” zegt Suhail Rafiq, Chief Financial Officer van Mattex Group.

De nieuwe oplossingen draaien op Infor OS-technologie, inclusief ION™, die de integratie van software van derden mogelijk maakt, en de Infor Ming.le™ gebruikerservaring, die analyses, waarschuwingen, bedrijfsdocumenten incorporeert en samenwerking tussen gebruikers ondersteunt om de efficiëntie en productiviteit te verhogen.

Mattex verkoos Infor boven Microsoft en SAP voor zijn SaaS-project. De software van Infor vervangt de huidige Microsoft-oplossing van het bedrijf. Nadat de oplossing naar verwachting live gaat in de Verenigde Arabische Emiraten zal het daarna uitgerold worden naar de locaties in Saoedi-Arabië en de Verenigde Staten.

“We zijn ervan overtuigd dat Infor’s speciaal gebouwde, cloudgebaseerde oplossingen bijdragen aan het leveren van flexibele bedrijfstools as-a-service voor Mattex. We zijn verheugd om in de komende jaren hun vertrouwde digitale transformatiepartner te zijn,” aldus Simon Niesler, SVP for Western Europe, Infor.

De transitie bij Mattex is in lijn met Smart Dubai, de digitale transformatiestrategie die is opgezet om een efficiënte, naadloze, veilige en impactvolle stadservaring te bieden voor bewoners en bezoekers, en die een nauwe samenwerking tussen de publieke en private sectoren vereist.

Over Infor
Infor bouwt zakelijke branchespecifieke software die geschikt is voor de cloud. Het bedrijf telt 16.500 medewerkers en heeft 90.000 klanten in meer dan 170 landen. Voor meer informatie, zie www.infor.com
Laatste van Infor
Fetim Group kan dankzij Infor’s benchmark zijn productiviteit verbeteren

Koch Industries neemt Infor over

Infor breidt relatie met Accor uit
Thales maakt einde aan wachtwoordtijdperk met een badge die zowel pc’s ontgrendelt als veilige toegang tot cloud biedt

Xerox introduceert PrimeLinkTM B9100 serie multifunctionele printers

4 kansen in process excellence die je in de gaten moet houden

SentinelOne haalt 200 miljoen dollar op in nieuwe investeringsronde
Duidelijkheid over vakmanschap installatiebranche in Centraal Register

PA Consulting boekt recordomzet van £500 miljoen in 2019

Gezamenlijke oplossing van Cloudian en Veeam voor ransomware-bescherming

Previder versterkt landelijke positie na samenvoeging met Platani

LEO neemt Nederland mee in de wereld van de logistiek op SBS 6

USoft zet in op low-code groeistrategie met nieuwe investeerder Holland Capital

WiFi-gebruik tijdens Super Bowl LIV voor zevende jaar op rij gestegen

Scheiding tussen IT en Business kan negatieve impact hebben op de klantervaring, blijkt uit onderzoek van Pegasystems

MeetingpointAdvies breidt dienstverlening bij vergelijkers voor schade particulier verder uit

Nieuwe LANCOM Enterprise SD-WAN-gateway om maximaal drieduizend externe locaties te verbinden

Orange Business Services selecteert Ekinops en Dell Technologies voor uCPE-platforms

AntTail realiseert logistieke doorbraak voor farmaceutische industrie met IoT-app gebouwd met Mendix

Kaspersky behaalt ISO 27001 certificering

Fujitsu presenteert end-to-end retailmogelijkheden tijdens Euroshop 2020

Panasonic Toughbook-tablets optimaliseren Zwitsers openbaar vervoer

Yourhosting reset preventief wachtwoorden van e-mailaccounts

Dell Technologies presenteert innovatieve oplossingen voor de edge

Zorgservice XL ontzorgt ziekenhuizen met inzet Qlik Sense

Logo Lubbers De Jong
Infor contact

Logo Infor

info@infor.com
  nl.infor.com
Infor sociaal

Infor tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Workday

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl