Forcepoint versterkt team met aanstelling van ervaren Denny Engels als Senior Channel Sales Manager

Nederlandse channel-veteraan zal Forcepoint channel organisatie verder uitbouwen

Utrecht - Toonaangevend cybersecuritybedrijf Forcepoint stelt Denny Engels aan als Senior Channel Sales Manager voor de Benelux. Engels was eerder werkzaam als Director EMEA Channel Sales Consultants bij Riverbed en werkte verder bij Citrix en ETC Pluz. Met meer dan vijftien jaar internationale ervaring in het kanaal is Engels een waardevolle toevoeging aan het Forcepoint-team.

image

Het bouwen van een sterk channel-ecosysteem is een belangrijk onderdeel van de Benelux-strategie van Forcepoint. Engels zal dan ook verantwoordelijk zijn voor het binnenbrengen van nieuwe partners, het onderhouden en verder uitbouwen van bestaande relaties met strategische partners, distributeurs en systeemintegrators door onder andere enablement en ondersteuning van het Forcepoint portfolio. Forcepoint zet sterk in op een ‘human centric’ security-aanpak, waarbij de focus ligt op het begrijpen van menselijk gedrag en interactie met kritieke en bedrijfsgevoelige data.

Engels: “Met het huidige portfolio en ons Human Point System van human centric-oplossingen onderscheiden we ons van de concurrentie en voorzien we onze channel-partners van cybersecurityoplossingen en -producten van het hoogste niveau. Ik ben enorm gemotiveerd en enthousiast om deel uit te maken van het team en waardevolle langetermijnrelaties te blijven uitbouwen met onze channel-partners. Zo help ik ze waarde toe te voegen voor hun klanten door het meeste te halen uit het Forcepoint-productportfolio en samen nieuwe manieren te vinden om Forcepoint bij klanten te positioneren.”

Over Forcepoint
Forcepoint is hét internationale, mensgerichte cybersecuritybedrijf dat de digitale wereld transformeert door security-oplossingen constant aan te passen aan door individuele gebruikers en apparaten gevormde risico’s. Het Human Point System van Forcepoint levert Risk-Adaptive Protection voor continu veilig gebruik van data en systemen. Forcepoint is gevestigd in Austin, Texas, en beveiligt the human point voor duizenden bedrijven en overheidsinstellingen in meer dan 150 landen. www.forcepoint.com

Volg Forcepoint op social media

Facebook: https://www.facebook.com/ForcepointLLC/