Qlik lanceert Trusted Extension Developer programma

TED-programma helpt developers bij de ontwikkeling, aflevering en ondersteuning van extensies met de hoogste integriteits-, security- en compatibiliteitseisen

Amsterdam, 12 juli 2018 - Qlik, marktleider in data-analyse, gaf vandaag het startschot voor het Trusted Extension Developer (TED)-programma van het bedrijf. Met het TED-programma kunnen developers eenvoudiger innovatieve, visuele extensies maken en opleveren in commerciële productieomgevingen. Het TED-programma is één van de nieuwste toevoegingen aan en bewijs van de toewijding aan developers waar het bedrijf zich op toelegt. Dat is onder meer zichtbaar in de Qlik Branch, een forum met meer dan 30.000 leden waar developers uit de hele wereld samenkomen om te werken aan open source projecten en kennis te delen.

Voor meer informatie over het TED-programma voor developers, zie het volledige (Engelstalige) persbericht online.

Over Qlik
Qlik® is het toonaangevende platform voor data-analyse en de pionier van toegepaste business intelligence. Het portfolio van cloudgebaseerde en on-premises oplossingen voorziet in een groeiende klantbehoefte, van rapportages en zelf samen te stellen visuele analyses tot begeleide, embedded en op maat gemaakte analyse, ongeacht waar de data zich bevindt.

Klanten die Qlik Sense®, QlikView® en Qlik® Cloud gebruiken, verzamelen betekenisvolle informatie uit meerdere bronnen en onderzoeken de onderliggende verbanden tussen deze data. Dit leidt tot nieuwe inzichten die goede businessideeën doen opborrelen. Qlik is actief in meer dan 100 landen met meer dan 45.000 klanten wereldwijd. Het hoofdkantoor staat in Radnor, Pennsylvania.

© 2018 QlikTech International AB. All rights reserved. Qlik®, Qlik Sense®, QlikView®, QlikTech®, Qlik Cloud®, Qlik DataMarket®, Qlik Analytics Platform®, Qlik NPrinting®, Qlik Connectors®, Qlik GeoAnalytics®, Qlik Core™ and the QlikTech logos are trademarks of QlikTech International AB which have been registered in multiple countries. Other marks and logos mentioned herein are trademarks or registered trademarks of their respective owners.

Voor meer persinformatie:

Yellow Communications