www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: ItsaRep

Mendix noteert recordboekingen in de eerste helft van 2018

Klantensucces, nieuwe productinnovatie en strategische partnerships resulteren in een jaar-op-jaar groei van 88% en het beste kwartaalresultaat ooit in de geschiedenis van het bedrijf

ROTTERDAM - 11 juli 2018 - Mendix, het toonaangevende cloudplatform voor low-code en AI-ondersteunde app-levering, heeft vandaag het tweede kwartaal van 2018 als zijn beste kwartaalresultaat ooit aangekondigd, met een jaar-op-jaar-groei in boekingen van 88 procent in de eerste helft van 2018, vergeleken met de eerste helft van 2017.

"Onze klanten erkennen de enorme waarde die ze verkrijgen door de bedrijfsbrede toepassing van ons platform", zegt Derek Roos, CEO en medeoprichter van Mendix. "Naarmate de low-codemarkt volwassen wordt, zien we dat meer ondernemingen grote, complexe core systemen creëren met behulp van ons platform. Ik ben verheugd dat onze focus op het succesvol laten zijn van onze klanten een sterke groei in al onze regio's oplevert."

Terwijl ondernemingen investeren in het digitaliseren van hun activiteiten, groeit de vraag naar bedrijfsapplicaties aanzienlijk sneller dan de capaciteit van IT-organisaties om deze te leveren. High-productivity aPaaS-oplossingen bieden RAD-functies (Rapid Application Development) voor ontwikkeling, implementatie en uitvoering - in de cloud - en Gartner voorspelt dat "tegen 2020 ten minste 50% van alle nieuwe zakelijke applicaties met high-productivity toolsets zullen worden gemaakt." 1

Hoogtepunten van de eerste helft van het jaar zijn onder meer:

Enterprise Momentum
  • Groei in boekingen - Mendix voltooide zijn beste kwartaalresultaat ooit met meer dan 250% jaar-op-jaar-groei in Noord-Amerika en een bedrijfsrecord ASP’s in alle regio's.
  • Groei teamleden - Mendix verhoogde het aantal teamleden met 24% in de eerste helft van 2018 en werd door Forbes beoordeeld als het beste cloudcomputing-bedrijf om voor te werken op basis van feedback-gegevens van Glassdoor.
  • SAP Partnership Momentum - SAP's Solution Extension SAP Cloud Platform Rapid Application Development (RAD) by Mendix zag een sterke erkenning en vroege adoptie in de markt door de innovatieprijs voor app-ontwikkeling die werd toegekend aan Andritz, een wereldleider in de levering van apparatuur en systemen.
  • IBM Partnership Launch - Mendix heeft een wereldwijde samenwerking aangekondigd met IBM, waarmee IBM het Mendix-platform op de IBM Cloud zal verkopen en ondersteunen, waardoor ontwikkelaars de flexibiliteit krijgen om snelle applicatie-ontwikkelingstools, cloudservices en cloud-runtimes onder één abonnement te gebruiken.
  • Wereldwijde expansie - Mendix zette zijn internationale expansie voort en opende een nieuw kantoor in Frankfurt, Duitsland, om de groei in de DACH-regio te ondersteunen. Deze nieuwe locatie is een aanvulling op de vestigingen van Mendix in de VS, Groot-Brittannië, Nederland en Zuid-Afrika, ter ondersteuning van zijn snelgroeiende basis van partners en klanten over de hele wereld.
  • Universitair programma - Het enige onderwijsprogramma in zijn soort, Mendix University verdubbelde bijna zijn academische partners tot 48 wereldwijd, waardoor de volgende generatie van bedrijfsontwikkelaars in staat is om ideeën in applicaties te vertalen zonder een enkele regel code te schrijven.

Technologie Leiderschap

• Analyst Recognition - Mendix werd benoemd tot een leider in het Magic Quadrant Gartner 2018 for Enterprise High Productivity Application Platform as a Service, waarbij het voor het tweede achtereenvolgende jaar het hoogst geplaatst was op de as ‘completeness of vision’. 2
  • De eerste AI-ondersteunde ontwikkelingscapaciteit van de industrie - Gebaseerd op machine learning (ML) analyse van meer dan 5 miljoen geanonimiseerde applicatiestromen in 15 industrieën, biedt Mendix Assist een nauwkeurigheid van 90% bij volgende suggesties en aanbevelingen voor kwaliteit, prestaties en onderhoud van experts. Ondernemingen kunnen Mendix Assist gebruiken om de kosten en tijdsimpact van defecten met een factor 100 te verminderen.
  • Nanoflows - Mendix Nanoflows vereenvoudigen de ontwikkeling van client applications door ontwikkelaars in staat te stellen applicatielogica visueel te modelleren die wordt uitgevoerd op een mobiel apparaat of in een webbrowser om apps te maken die dynamischer en responsiever zijn - zelfs wanneer ze offline zijn.
Een recente review van klanten op G2 Crowd stelt: "Mendix heeft, in tegenstelling tot andere platforms, een sterke focus op het versnellen van business en development. Waar anderen een meer ontwikkelingsgerichte focus hebben, biedt Mendix meer tools om te organiseren en samen te werken. Dus door te kiezen voor dit platform versnelt u niet alleen de ontwikkeling, maar stelt u uw bedrijf ook in staat om zich aan te passen aan deze mogelijkheid. Ze bieden ook diensten voor het ontwerpen en uitvoeren van uw digitale praktijk, waardoor Mendix zoveel meer is dan alleen maar een ander platform.”

1 Gartner, Inc., ‘Market Guide for Application Platforms’, Anne Thomas en Aashish Gupta, 30 november 2017.
2 Gartner, Inc., ‘Magic Quadrant for Enterprise High-Productivity Application Platform as a Service’, Paul Vincent, Van L. Baker, et al., 26 april 2018.

Gartner beveelt geen enkele leverancier, product of dienst aan die is vermeld in zijn onderzoekspublicaties en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te selecteren met de hoogste ratings of andere aanduidingen. De onderzoekpublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en moeten niet worden gezien als feitelijke verklaringen. Gartner verwerpt alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Mendix
Mendix is het snelste en gemakkelijkste platform om op grote schaal mobiele en webapplicaties te bouwen en continu te verbeteren. Als het enige low code platform dat beschikbaar is via SAP en IBM helpen we onze klanten hun organisaties en industrieën digitaal te transformeren door apps te bouwen, te beheren en te verbeteren met een ongekende snelheid en schaal. Meer dan 4.000 vooruitstrevende ondernemingen, waaronder Analogic, KLM, Philips, Koninklijke DSM en de Universiteit van Pennsylvania, gebruiken ons platform om bedrijfsapplicaties te bouwen die hun klanten enthousiast maken en de operationele efficiency verbeteren.

Word lid van de Mendix-community door Mendix op LinkedIn en Twitter te volgen. Begin gratis met het bouwen van apps op www.mendix.com/try-now/
Hipex wint zilveren FD Gazellen Award 2019

Cegeka neemt Dynamics 365-activiteiten over van CTB

Schneider Electric bevestigt duurzaamheidsambities tijdens COP25

Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions

Sterke internationale groei Barracuda in de MSP-markt

Versleutelen van WAN-verbinding gebeurt te vaak niet volgens IT-beslissers

Bechtle en Ictivity tillen dienstverlening naar hoger niveau

Nuance versnelt toepassing van spraakherkenning in de gezondheidszorg met Dragon Medical One

2020 cybersecurity voorspellingen

Supply chain reorganisatie verbetert klantenservice en flexibiliteit Panasonic Toughbook

Western Digital's nieuwe WD Blue SSD met NVMe-protocol tot 4x sneller dan SATA SSD

FintechOS haalt € 12,7 miljoen op in Serie A voor wereldwijde expansie

AFAS Foundation en Missing Chapter Foundation ontwikkelen lesprogramma om kinderarmoede in Nederland bespreekbaar te maken

Cyberveiligvoor de financiëlesector in 2020
Conscia breidt aanbod uit met managed security services

NFIR zet cyberalarm van SecureMe2 in als forensisch instrument

Schneider Electric brengt het eerste serverrek met geïntegreerde vloeistofkoeling in de datacenterindustrie

Helft kantoormedewerkers heeft lichamelijke klachten door werk

IRIS Nederland optimaliseert klantervaring met Freshworks

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl