www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Nilfisk kiest GTT voor Global Managed SD-WAN

Amsterdam, 9 juli 2018 — GTT Communications, Inc. (NYSE: GTT), de toonaangevende internationale cloud networking provider voor multinationale ondernemingen, kondigt vandaag aan dat Nilfisk het beheer van zijn internationale netwerk en de implementatie van een SD-WAN dienst heeft uitbesteed aan GTT. Nilfisk is een Deense leverancier van professionele schoonmaakoplossingen, die producten en diensten levert in meer dan 100 landen.

“Nilfisk komt aan de behoeften van zijn klanten tegemoet door innovatie en de best mogelijke gebruikservaring”, zegt Steen Andersen, hoofd van de CIO Office & Core IT bij Nilfisk. “Naarmate we meer van onze bedrijfskritische applicaties naar de cloud migreren en meer IoT-toepassingen gaan gebruiken, groeit onze behoefte aan een flexibel communicatieplatform voor onze cloud en legacy infrastructuur. GTT is een partner die onze cloud netwerk requirements volledig kan ondersteunen, dankzij hun ervaring met het beheer van netwerken in een enterprise omgeving en hun toekomstbestendige software defined-netwerk dat ons de veiligheid, flexibiliteit en schaalbaarheid biedt die we nodig hebben.”

GTT rolt zijn SD-WAN dienst uit over alle 120 vestigingen van Nilfisk wereldwijd. GTT SD-WAN zorgt voor intelligent netwerkmanagement door het netwerkverkeer direct langs de meest efficiënte netwerkpaden te sturen, van en naar applicaties die in de cloud of het datacenter draaien. De dynamische netwerkfunctionaliteit resulteert in een flexibele high-performance communicatie infrastructuur die innovatie mogelijk maakt en de klantervaring verbetert.

GTT levert ook uitgebreide security-diensten over het gehele internationale Nilfisk netwerk, inclusief content filtering en regionale firewalls in Europa, Noord-Amerika en Azië. Doordat GTT deze dienst volledig beheert, is Nilfisk in staat zich op zijn kerntaken te richten.

“GTT geeft nieuwe betekenis aan internationale communicatie voor klanten zoals Nilfisk die bouwen aan een toekomst in de cloud”, stelt Rick Calder, GTT president en CEO. “We helpen onze klanten om de mensen en cloud-toepassingen in hun organisatie over de hele wereld met elkaar te verbinden.”

Over GTT
GTT geeft nieuwe betekenis aan internationale communicatie en verbindt mensen en bedrijven wereldwijd met iedere applicatie in de cloud, klaar voor een toekomst waarin de cloud centraal staat. Onze klanten profiteren van de beste server experience, gebouwd op onze kernwaarden van eenvoud, snelheid en flexibiliteit. GTT, een Fortune Future 50 company, bezit en beheert een wereldwijd Tier 1 internetnetwerk en voorziet klanten overal ter wereld van een uitgebreid pakket aan netwerkdiensten. Bezoek www.gtt.net voor meer informatie over GTT.

Over Nilfisk
Nilfisk is wereldwijd marktleider met een hoofdkantoor in Denemarken. Nilfisk heeft verkoopafdelingen in 45 landen, beschikt over een groot distributienetwerk en verkoopt zijn producten en diensten in meer dan 100 landen over de hele wereld. Nilfisk is een van de grootste leveranciers van professionele schoonmaakproducten en -diensten ter wereld, met 5800 medewerkers en een jaarlijkse omzet van 1.082 miljoen euro (2017). Nilfisk is beursgenoteerd aan de Nasdaq Kopenhagen. Bezoek www.nilfisk.com voor meer informatie over Nilfisk.

‘This GTT press release is a translation of the original English version. While the intent is to ensure consistency of meaning between the English and Dutch versions, in any instance of inconsistency the English version shall prevail.’

16 KB jpg  Nilfisk 1
20 KB jpg  Nilfisk 2