www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (3 jaar en 55 dagen geleden)

Het Baken Almere kiest voor het VO Concept van Veltwerk als basis voor nieuwe ICT omgeving

Almere – Het Baken Almere, stichting voor interconfessioneel voortgezet onderwijs heeft in Veltwerk de nieuwe primaire ICT partner gevonden. Veltwerk wordt verantwoordelijk voor het beheer van, en regievoering op de ICT-voorzieningen van de vijf scholen binnen de stichting.

Het Baken Almere heeft gekozen voor Veltwerk als System Integrator: één hoofdaannemer die regie voert op de totale keten van informatievoorziening en ICT. Aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van ICT-voorzieningen, in combinatie met expertise inzake het onderwijs en bedrijfsvoering gaven de doorslag voor de keuze op Veltwerk.

Toekomstbestendige en veilige oplossing
Veltwerk biedt met het VO-Concept een modern cloudplatform, waarmee leerlingen en medewerkers altijd en overal toegang hebben tot hun informatie. Of ze nu een schoolcomputer, laptop, Chromebook of iPad gebruiken, het VO-Concept werkt op ieder apparaat.

Met het VO-Concept voorziet Veltwerk de scholen van een stabiele en veilige oplossing. Door Identity Management in de cloud, multi-factor authenticatie en single sign-on, krijgen leerlingen en medewerkers op een eenvoudige, veilige en eenduidige manier toegang tot hun informatie.

Gericht op onderwijs
“De beweging naar de cloud is in volle gang en voor scholen is dit erg gunstig. Meer cloud zorgt voor allerlei nieuwe functionaliteit, met minder hardware op locatie. Hierdoor kunnen scholen zich richten op het verzorgen van innovatief, goed onderwijs.” Aldus Reijer van Wegen, algemeen directeur bij Veltwerk.

Directeur bedrijfsvoering Het Baken Almere, Erik Wijnstok: “Het Baken streeft naar een moderne IT omgeving en informatievoorziening voor haar onderwijs en bedrijfsvoering en richt zich op het voorzien in een digitale werk- en leeromgeving. Hierbij horen voor ons moderne digitale hulpmiddelen en hoge kwaliteitseisen. Door middel van de aanbesteding zijn we op zoek geweest naar een partner die in staat is een jarenlange relatie met Het Baken Almere aan te gaan en mee te kunnen groeien in de ambities van onze scholengroep. In Veltwerk hebben we deze partner gevonden.”

Deze zomer gaan de eerste werkzaamheden bij Het Baken Almere beginnen. Er is een contract gesloten tot en met 2021, met een optie tot verlenging van 2 jaar.

--------------------

Over Veltwerk - veltwerk.nl
Veltwerk is een ICT-dienstverlener die zich met nadruk richt op het voortgezet onderwijs. We verrichten onderzoek, adviseren en brengen verander- en verbeterprojecten ten uitvoer. Daarnaast hebben we diepgaande expertise en ervaring over de technische implementatie en het beheer van ICT bij vele onderwijsinstellingen. In de dienstverlening van Veltwerk staat één doel centraal: effectieve inzet van ICT.

Over Het Baken - hetbaken.nl
Het Baken Almere is een stichting voor interconfessioneel voortgezet onderwijs, waartoe vijf scholen behoren: Stad College voor vmbo onderwijs, Poort – school voor havo en mavo, Park Lyceum met, mavo, havo en atheneum onderwijs , Trinitas Gymnasium en International School Almere.
Laatste van Veltwerk B.V.
Verstreken tijd: 3 jaar en 55 dagen
Veltwerk B.V. contact

Logo Veltwerk B.V.

020 – 6108694
  info@veltwerk.nl
  veltwerk.nl
Veltwerk B.V. sociaal

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Extreme Networks
Logo ISBW
Logo Infor