www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Atos en OutSystems sluiten strategisch partnership

Zaventem, 4 juli 2018 OutSystems, leverancier van hét Low-Code-platform voor applicatieontwikkeling, heeft een strategische overeenkomst getekend met Atos in België. Atos is een toonaangevende IT-dienstverlener in België en gaat het Low-Code platform van OutSystems inzetten bij klanten om cloud- en digitale transformatie-initiatieven te versnellen. OutSystems haalt met het partnership branchespecifieke kennis in huis van de belangrijkste sectoren waarin Atos actief is: finance, manufacturing en gezondheidszorg.

Low-Code versnelt digitale transformatie
Atos adviseert en begeleidt klanten bij hun digitale transformatie-projecten en helpt om deze projecten succesvol te versnellen. Het Low-Code-platform van OutSystems wordt door Atos ingezet om de ontwikkeltijd en time-to-market van applicaties drastisch te verkorten. Tevens wordt het platform ingezet om legacy-systemen te vervangen en innovaties toe te passen op het gebied van Artificial Intelligence, Blockchain en Internet of Things.

Bart Van Assche, Head of Enterprise Platform Services bij Atos, over de samenwerking: “Het platform van OutSystems fungeert als de motor waarmee onze klanten digitale transformatie in de volgende versnelling zetten. De ontwikkeling van applicaties verschuift van traditioneel coderen naar visueel modelleren, wat zorgt voor een snellere oplevering. Bovendien wordt ook de business meer betrokken bij het ontwikkelen en beheren van mobiele- en webapplicaties. Deze agile manier van werken wordt door gebruik van het OutSystems-platform sterk gestimuleerd.”

Michel Van Cotthem, Country Lead België bij OutSystems: “België en Luxemburg staan op het punt om Low-Code te omarmen. De behoefte om digitaal te transformeren was er al, maar Low-Code was nog niet ontdekt. Grote spelers raken nu geïnteresseerd en dat beïnvloedt de markt. De technologie is in andere landen al gemeengoed en krijgt nu ook in België steeds meer voet aan de grond. De toenemende adoptie staat in lijn met de omarming van cloud en toont aan dat digitale transformatie in deze regio steeds serieuzere vormen aanneemt. Wij zijn erg blij met de samenwerking en de kansen die het biedt om organisaties in finance, manufacturing en gezondheidszorg te ondersteunen bij het differentiëren en innoveren.”

Over OutSystems
Wereldwijd vertrouwen duizenden klanten op OutSystems, hét nummer één Low-Code ontwikkelplatform voor het versnellen van applicatieontwikkeling. Gedreven techneuten hebben ieder aspect van het platform met oog voor detail ontworpen, waardoor bedrijven enterprise-grade apps kunnen bouwen en daarmee hun digitale transformatie kunnen versnellen. OutSystems is de enige oplossing die de kracht van low-code applicatieontwikkeling combineert met geavanceerde mobiele functionaliteiten. Hierdoor kan het volledige applicatielandschap visueel worden gemodelleerd en geïntegreerd met bestaande systemen. Klik hier voor meer informatie, volg ons op Twitter of bezoek ons op LinkedIn.

Over Atos
Atos is toonaangevend in digitale transformatie met een pro forma jaaromzet van 12 miljard euro. Het bedrijf biedt werk aan 100.000 collega’s in 73 landen. Het is de Europese leider in Big Data, Cybersecurity, High Performance Computing en Digital Workplace. Wereldwijd levert Atos aan haar klanten Cloud diensten, Infrastructuur & Data Management, Business & Platform-oplossingen, en transactiediensten via Worldline, de Europese leider in de markt voor betaaloplossingen en transactiediensten.

Met haar innovatieve technologieën, digitale expertise en kennis van industriële sectoren ondersteunt zij de digitale transformatie van klanten in de volgende marktsectoren: Defensie, Financiële dienstverlening, Gezondheidszorg, Manufacturing, Media en Nutsvoorzieningen, Publieke Sector, Retail, Telecom en Transport.

Atos is de wereldwijde IT-partner voor de Olympische Spelen en Paralympische Spelen en opereert onder de namen Atos, Atos Consulting, Atos Worldgrid, Bull, Canopy, Unify en Worldline. Atos SE (Societas Europaea) staat genoteerd aan de CAC40 Paris stock index.

Marcommit

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl