Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Dan Smoot benoemd tot eerste Chief Customer Officer van Riverbed

Met zijn jarenlange ervaring als leidinggevende op het gebied van klantsucces, -sales en -beleidsadvies zal Smoot ervoor zorgen dat klanten optimale waarde en prestaties uit hun Riverbed-investeringen halen

Hoofddorp Riverbed®, The Digital Performance Company™, heeft Dan Smoot aangesteld als de eerste Chief Customer Officer van het bedrijf. Smoot was eerder werkzaam als senior executive bij Salesforce en rapporteert in zijn nieuwe functie aan Paul Mountford, CEO. Hij zal zich richten op de customer journey en klantsuccessen, en ervoor zorgen dat klanten optimale waarde en prestaties uit hun technologie-investeringen halen. In zijn nieuwe rol wordt hij verantwoordelijk voor de internationale support en contractvernieuwingen, professionele dienstverlening, opleidingen, customer success-management en de verticale oplossingen van Riverbed. Hij zal zich daarnaast focussen op de customer lifecycle-strategie om langetermijnsamenwerkingen op te zetten met zowel Riverbed-klanten als het partnerkanaal om uitstekende ervaringen en diensten te leveren.

“Dan is een goede leider die over de juiste ervaring beschikt om onze klanten te ondersteunen in hun digitale transformaties, zodat ze hun prestaties kunnen maximaliseren en goede bedrijfsresultaten kunnen realiseren”, zegt Paul Mountford, CEO van Riverbed Technology. “Hij weet de juiste balans te vinden tussen de businessbehoeften van een bedrijf en de technologie-investeringen, en de ondersteuning en diensten die ze nodig hebben om goede resultaten te behalen. Ook zal Dan een belangrijke rol spelen in het garanderen dat klanten consistente waarde uit hun investeringen halen, zeker nu steeds meer Riverbed-klanten overstappen op geabonneerde diensten. De verwachting is dat Dans leiderschap en bijdrage een directe impact zullen hebben op onze ondersteuning aan klanten op het gebied van digitale transformatie en op het leveren van een klantervaring die langdurige loyaliteit en klantbehoud bewerkstelligt.”

“Riverbed heeft een uitstekende trackrecord voor wat betreft klantenservice en ik kan niet wachten om hiermee verder aan de slag te gaan, zeker nu Riverbed zijn klanten steeds meer helpt om hun digitale strategieën om te zetten in digitale performance”, zegt Dan Smoot, Chief Customer Officer van Riverbed Technology. “Riverbed en het Digital Performance Platform bieden klanten de mogelijkheid om nieuwe, digitale processen te omarmen, uitstekende digitale klantervaringen te creëren en nieuwe businessmodellen te ontdekken. Onze klanten bevinden zich in een uitstekende positie om marktleider te worden met behulp van onze technologieën en services. Ik kijk ernaar uit om ze daarbij te helpen.”

Smoot brengt veel ervaring met zich mee, alsmede leiderschap op het gebied van internationale sales, klantsucces en de partnerkanalen. Hij behaalde zijn bachelor Milieuwetenschappen aan de Universiteit van Californië en zijn meest recente functie was Executive Vice-President of Global Partner Sales van Salesforce, waar hij leiding gaf aan de wereldwijde partnersalesorganisatie. Daarnaast was hij Executive Vice-President of Market Readiness van Salesforce. In deze functie bouwde hij een internationale organisatie op voor het leveren van kritische go-to-market-activiteiten. In beide rollen focuste hij zich op het bewerkstelligen van een zeer goede klantervaring.

Neem contact op met Riverbed

Over Riverbed
Riverbed®, The Digital Performance Company™, biedt organisaties de mogelijkheid digital performance te maximaliseren binnen elk onderdeel van hun bedrijf, en stelt ze in staat mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken. Het omvattende en geïntegreerde Digital Performance Platform™ combineert Digital Experience-, Cloud Networking- en Cloud Edge-oplossingen die samen een moderne IT-architectuur bieden voor de digitale onderneming. Het platform levert nieuwe mogelijkheden voor operationele flexibiliteit en versnelt de businessperformance en -resultaten. Riverbed heeft jaarlijks meer dan 1 miljard dollar aan inkomsten en werkt voor meer dan 30.000 klanten, waarvan 98 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en honderd procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op riverbed.com.
Tags bij dit bericht