Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (3 jaar en 28 dagen geleden)
PR: Clarity Benelux

Derde Workday Run op 5 juli steunt KiKa

Workday, Inc.(NASDAQ:WDAY), toonaangevend in enterprise cloud applicaties voor finance en human resources, houdt op donderdag 5 juli aanstaande in Amsterdam de derde Workday Run voor KiKa. Met het evenement zamelt Workday, samen met partners en klanten, geld in voor KiKa, de stichting die fondsen werft voor onderzoek en andere activiteiten op het gebied van kinderkanker.

De Workday Run 2018 voor KiKa is een estafetteloop van in totaal 20 kilometer rond de Amsterdamse Bosbaan. Workday heeft de zakelijke relaties en partners uit haar community uitgenodigd deel te nemen aan de run met een team van vier personen waarbij elk teamlid 5 kilometer rent. Elk team zamelt op zijn beurt bij sponsors en relaties €500 inschrijfgeld in, dat volledig ten goede komt aan KiKa. Het streefbedrag is minimaal €5.000. De eerdere twee edities van de Workday Run stonden in het teken van KNGF Geleidehonden en iedere editie heeft meer dan €5.000 opgebracht voor het goede doel.

Met de Workday Run brengt Workday haar community graag bij elkaar voor het goede doel. Regional Director Benelux Ronald Huber van Workday: “De hechte band met onze Workday community komt met dit event absoluut naar voren. We vinden het samen met onze partners en klanten belangrijk om op deze manier een bijdrage te leveren aan de wereld om ons heen. KiKa is natuurlijk een prachtige stichting, waar iedereen met liefde aan bijdraagt. Er is dan ook veel belangstelling om mee te doen aan de run. Vorig jaar hadden we zo’n 100 deelnemers. Ik verwacht dat we het aantal dit jaar overtreffen.” De Workday Run 2018 voor KiKa start op donderdag 5 juli om 13:00 uur. Meer informatie over de run en de donaties is te vinden op de actiepagina van de Workday Run 2018 voor KiKa: www.actievoorkika.nl/workday-run-2018-for-kika.

Over Workday
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloud applicaties voor finance en human resources. Workday is opgericht in 2005 en levert applicaties op het gebied van financial management, human capital management en analytics die zijn ontworpen voor de grootste ondernemingen, onderwijsinstellingen en overheidsinstanties wereldwijd. Honderden ondernemingen, variërend van medium enterprises tot Fortune 50 companies, hebben inmiddels voor Workday gekozen.Meer informatie op www.workday.com en www.workday.nl.

Toekomstgerichte verklaringen
Dit persbericht bevat toekomstgerichte verklaringen, onder andere verklaringen omtrent de verwachte prestaties en voordelen van de producten van Workday.De woorden "geloven", “kunnen”, “zullen”, “plannen”, “verwachten” en soortgelijke termen zijn bedoeld om aan te geven dat het om toekomstgerichte verklaringen gaat. Deze toekomstgerichte verklaringen zijn onderhevig aan risicofactoren, onzekerheden en aannames. Indien de risicofactoren concreet worden of aannames onjuist blijken, kunnen resultaten aanzienlijk afwijken van de resultaten die in deze toekomstgerichte verklaringen zijn genoemd. Risicofactoren houden onder meer in, maar beperken zich niet tot, de risicofactoren zoals beschreven in de bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (SEC) gedeponeerde stukken, waaronder ons Formulier 10-Q voor het kwartaal dat op 30 april 2018 eindigde, en onze toekomstige verslagen die wij van tijd tot tijd aan de SEC zul
Laatste van Workday
Workday voldoet aan groeiende vraag van klanten met recordaantal implementaties en hoogste klanttevredenheidsscore uit de sector

Jonge werknemers vrezen voor carrière door COVID-19

Workday versnelt time-to-value van klanten met uitbreiding Workday Extend
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Verstreken tijd: 3 jaar en 28 dagen

Logo Clarity Benelux
Workday contact

Logo Workday

media@workday.com
  www.workday.com/nl-nl
Workday sociaal

Workday tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric