www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: LEWIS

BlackBerry en Samsung werken samen aan nieuwste digitale transformatie-oplossingen

Amsterdam, 27 juni 2018 - BlackBerry heeft een meerjarige samenwerking aangekondigd met Samsung Electronics Co. Ltd. Samen gaan ze geïntegreerde oplossingen ontwikkelen en op de markt brengen om digitale transformatie en Enterprise-of-Things-initiatieven van zakelijke klanten te versnellen.

De bedrijven richten zich op de inzet van Samsung-apparaten en -oplossingen in combinatie met BlackBerry’s endpoint-beveiliging en -beheer. Hiermee wordt de productiviteit van medewerkers verbeterd en kunnen nieuwe businessmodellen makkelijker geïmplementeerd worden. Een van de eerste uitkomsten van deze samenwerking is dat gezamenlijke zakelijke klanten met behulp van Samsung-apparaten – zoals mobiele telefoons, tablets, wearables en de DeX docking stations – de mogelijkheid krijgen om alle apparaten te beheren op één scherm via het BlackBerry Unified Endpoint Management (UEM)-platform.

Deze samenwerking is een uitbreiding van het meerjarige partnerschap van de bedrijven dat eerder is aangekondigd in 2014. Toen brachten ze verschillende zakelijke mobiliteitsoplossingen op de markt gebaseerd op de Samsung Knox, BlackBerry UEM en BlackBerry SecuSUITE-platformen voor veilig endpoint-beheer en vertrouwelijke bedrijfscommunicatie.

"Deze aankondiging onderstreept onze focus op grootschalige digitale transformatie-oplossingen die gebruikmaken van het volledige aanbod van Samsung", aldus Sean Kae, EVP of Global B2B Servicesbij Samsung Electronics. "Met de uitbreiding van onze strategische samenwerking met BlackBerry, geloven we dat we in staat zijn om sneller nieuwe technologieën op de markt te brengen en samen de werkplek te transformeren."

"Onze klanten willen geen compromissen sluiten op het gebied van beveiliging en vragen in toenemende mate om geïntegreerde end-to-end oplossingen voor digitale transformatie binnen hun bedrijf. Samsung is een partner die deze eisen volledig begrijpt en pakt deze snel aan", zegt Vito Giallorenzo, SVP of Strategic Partnerships bij BlackBerry. "Met de nieuwe mobiliteits- en hardware-oplossingen van Samsung zien we diverse kansen om deze te koppelen aan de beveiligingsoplossingen van de BlackBerry-softwareplatforms. Hiermee kunnen we inspelen op de marktbehoefte en de snel opkomende mogelijkheden van het Enterprise-of-Things."

Bekijk deze video’s om te zien hoe klanten als de politie in Canada en VHA thuiszorg nu al samenwerken met Samsung en BlackBerry.

Over BlackBerry
BlackBerry is leverancier van software en services gericht op het beveiligen en beheren van IoT-endpoints. Het bedrijf doet dit met BlackBerry Secure, een end-to-end Enterprise of Things-platform, dat bestaat uit BlackBerry’s enterprise communicatie- en samenwerkingssoftware en gecertificeerde beveiligingsoplossingen.

BlackBerry is gevestigd in Waterloo, Ontario en opgericht in 1984 en is actief in Noord-Amerika, Europa, Azië, Australië, het Midden-Oosten, Latijns-Amerika en Afrika. BlackBerry is genoteerd aan de aandelenbeurs in Toronto en New York, beide met de symbolen “BB”. Bezoek de website voor meer informatie: www.BlackBerry.com en volg het bedrijf op LinkedIn, Twitter en Facebook.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
LEWIS
Tel:+31 40 235 46 00
E-mail:blackberryNL@teamlewis.com
Laatste van BlackBerry
Onderzoek BlackBerry & KPMG: nieuwe ransomware-stam gericht op onderwijsinstellingen ontdekt

Dedrone en BlackBerry werken samen tegen ongeautoriseerde droneactiviteiten

Overal intelligente beveiliging dankzij BlackBerry Spark Suites
BlackBerry contact

Logo BlackBerry

BlackBerry sociaal

BlackBerry tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel