www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (3 jaar en 158 dagen geleden)
PR: DOK30 Communicatie

Fortino Capital stelt Arnaud De Vos aan als nieuwe Investment Manager

Zaventem, 27 juni 2018 Fortino Capital, de investeringsmaatschappij die onder andere investeerde in succesvolle scale-ups als Bloomon, Teamleader en BuyBay, heeft per 1 juni Arnaud De Vos (31) aangesteld als Investment Manager. In zijn nieuwe functie is hij verantwoordelijk voor de sourcing, het sluiten van deals en het opvolgen van de bedrijven uit de portfolio.

De Vos heeft meerdere jaren ervaring in investment banking gecombineerd met een sterke expertise in technologie, media en telecom. Hij begon zijn carrière bij Rothschild & Co. in Brussel, waar hij klanten adviseerde over nationale en grensoverschrijdende fusies en overnames. In 2014 trad hij in dienst als analist bij de investeringsbank J.P. Morgan Chase & Co. in Londen, waar hij later ook associate werd. Hij beheerde met succes verschillende beleggingstransacties in de technologie, telecom en media.

Duco Sickinghe, Managing Partner, bevestigt dat het management zeer verheugd is met de toevoeging van De Vos aan het team: "Wat ons opviel aan Arnaud waren zijn indrukwekkende CV, zijn ervaring in bedrijfsfinanciën en zijn analytische vaardigheden. Zijn talent en ambitie zijn een toegevoegde waarde voor de bedrijven uit onze portfolio en toekomstige investeringen."

Arnaud De Vos is sterk gemotiveerd om het management bij te staan: "De portfolio van Fortino Capital is indrukwekkend en ik ben verheugd om deel uit te maken van dit ambitieuze team en onze bedrijven te helpen uitgroeien tot succesvolle ondernemingen. Na meer dan zes jaar in de banksector, wilde ik graag bij een investeringsfonds aan de slag. Met de uitgebreide management- en beleggingservaring van Duco, Renaat, Matthias en de rest van het managementteam, wist ik dat dit de juiste plek was. "

De Vos heeft een Master in Business Engineering van de Solvay Business School en een tweede Master in Accounting & International Finance van de Cass Business School in Londen. Hij is gemotiveerd en ambitieus. Niet alleen op kantoor, maar ook in zijn vrije tijd. Hij is een gepassioneerde hockeyspeler en heeft ook twee halve Ironmans voltooid.

----------

Noot voor de redactie: in de bijlage vindt u een foto van Arnaud De Vos. Daarnaast stelt De Vos zich hier voor in een video (engels).

Over Fortino
 Capital
Investeringsmaatschappij Fortino werd opgericht in 2013 en wordt geleid door Duco Sickinghe, Renaat Berckmoes en Matthias Vandepitte. Fortino Capital investeert in kleine en middelgrote bedrijven met groeipotentieel. Fortino Capital gelooft in het potentieel van visionaire ondernemers met een focus op technologie, E-commerce en digitale transformatie. Fortino Capital brengt versterking van kapitaal, expertise en ervaring op het gebied van innovatie, strategie en groei. Het klantportfolio van Fortino Capital bestaat onder andere uit Bloomon, BuyBay, Teamleader, Slick Software Solutions, inSided en TrendMiner. Voor meer informatie: www.fortino.be

Meer informatie:
Marcommit
Marlin Goethals
fortino@marcommit.nl
Laatste van Fortino Capital Partners
Fortino Capital Partners benoemt Wouter van de Bunt als nieuwe partner in Nederland

Fortino Capital investeert in uitbreiding e-health bedrijf Dobco Medical Systems

Fortino Capital stelt Arnaud De Vos aan als nieuwe Investment Manager
Verstreken tijd: 3 jaar en 158 dagen