Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (3 jaar en 89 dagen geleden)
PR: En Serio

Freshworks introduceert Freshworks 360 en rapporteert $100 miljoen in jaarlijks terugkerende omzet

Momentum reflecteert groeiende marktvraag voor cloud-first en gebruiksvriendelijke geïntegreerde customer engagement suite Freshworks 360

SAN FRANCISCO / BERLIJN – Freshworks, leverancier van customer engagement software, behaalt de mijlpaal van $100 miljoen in jaarlijks terugkerende omzet (annual recurring revenue, ARR). Deze omzet wordt met name gedreven door de klantcontactsoftware Freshdesk en de snelle groei van Freshservice (IT Service management Software) en Freshsales (CRM Software) in de afgelopen kwartalen.

Freshworks weet continue nieuwe klanten aan zich te binden. Inmiddels maken meer dan 150.000 organisaties wereldwijd gebruik van de cloudgebaseerde software van Freshworks. Onder deze klanten bevinden zich grote organisaties zoals Honda, Bridgestone, Hugo Boss, University of Pennsylvania, Toshiba, Cisco, OfficeMax, M&C Saatchi en duizenden klanten uit het MKB wereldwijd.

Het afgelopen jaar breidde Freshworks haar productportfolio uit met Freshcat, Freshcaller, Freshmarketer en Freshteam waarmee marketeers, HR-professionals en helpdeskmedewerkers snel en efficient kunnen samenwerken en hun customer engagement kunnen optimaliseren.

Freshworks 360
In navolging op de behaalde omzetmijlpaal, introduceert Freshworks vandaag Freshworks 360. Deze volledig geïntegreerde cloud-oplossing brengt sales, marketing en customer service applicaties samen en ondersteunt gebruikers bij het optimaliseren van de klantbeleving. Freshworks 360 bevat Freshdesk, Freshsales, Freshmarketer, Freshcaller (contactcentersoftware) en Freshchat (chatsoftware voor klantcontact). Deze combinatie van oplossingen biedt gebruikers eenvoudig en snel toegang tot de volledige historie van klantgesprekken, gegevens en social media vermeldingen, compliant met de nieuwste GDPR-richtlijnen. Alle gebruikers van een Freshworks-oplossing kunnen nu tijdelijk gratis gebruikmaken van alle voordelen van het nieuwe platform via de ‘Freshworks Switcher’.

Belangrijke stap
“Kleine en middelgrote bedrijven hebben te lang in de kou gestaan als het gaat om goede customer engagement software”, aldus Girish Mathrubootham, mede-oprichter en CEO van Freshworks. “De sales, marketing en customer service afdelingen werkten noodgedwongen met opgeblazen, verzuilde systemen voor CRM en klantcontact. Tegelijkertijd waren de HR en IT afdeling afhankelijk van omvangrijke, dure systemen met onnodige functies en buitensporige prijzen. Ondanks dat we natuurlijk trots zijn een mijlpaal op het gebied van omzet te kunnen rapporteren, blijft het onze missie om gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde bedrijfssoftware beschikbaar te maken voor iedereen. Freshworks 360 brengt ons weer een stap dichterbij dat doel.”

Klanttevredenheid schoot omhoog
“Het Freshworks 360 platform biedt ons de mogelijkheid om onze klanten sneller te bedienen. Bovendien is het veel gebruiksvriendelijker dan de traditionele CRM-systemen die we eerder gebruikten”, aldus Brian Engles, directeur Partnerships bij Facilitron. “Met Freshdesk en Freshchat hebben we onze SLA fors verbeterd. Onze klanttevredenheidsscore schoot met 20% omhoog vanaf het moment dat we de Freshworks-oplossingen gebruikten. Nu is Freshworks 360 de kern van onze customer engagement strategie.”

Analist Esteban Kolsky van ThinkJar, een denktank gericht op klantstrategieën: “Freshworks is een goed voorbeeld van een organisatie die vooruit denkt en organisaties strategisch ondersteunt bij de implementatie van cloudgebaseerde oplossingen. Bedrijven ontwikkelen niet langer oplossingen voor losstaande business-units, zoals support, sales of marketing, maar zoeken steeds vaker naar een totaaloplossing met een focus op een geoptimaliseerde beleving in het gehele klantproces. Freshworks is een van de leveranciers die bedrijven ondersteunen met platformgebaseerde bedrijfssoftware die de operationele processen van de organisatie en de klantervaring verbetert.”

Kijk voor meer informatie over Freshworks 360 op www.freshworks.com/360-customer-engagement
Laatste van Freshworks
Kunstmatige intelligentie breed ingezet bij Nederlandse klantenservice-afdelingen

Freshworks haalt $ 150 mln. op met financieringsronde en kondigt Customer-for-Life-Cloud aan

Freshworks publiceert boek over de principes van Indiaas ‘democratic design’
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf
Verstreken tijd: 3 jaar en 89 dagen

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric
Logo PA Consulting