www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
PR: INFLUX PR

Pega breidt ecosysteem uit met nieuw onafhankelijk software vendor programma

Open ontwikkelomgeving ontsluit mogelijkheden van Pega Infinity voor partners

AMSTERDAM – 26 juni 2018Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van krachtige customer engagement toepassingen voor toonaangevende organisaties, kondigde tijdens PegaWorld in Las Vegas zijn nieuwe Pega Independent Software Vendor (ISV) programma aan. Het nieuwe ISV-programma maakt ontwikkeling mogelijk op Pega´s ´next generation` softwaresuite voor digitale transformatie, Pega Infinity™. Partners kunnen eenvoudig integreren met bestaande oplossingen maar ook nieuwe oplossingen ontwikkelen voor specifieke marktbehoeften. Het commerciële go-to-market model brengt de nieuwe oplossingen bij potentiële klanten onder de aandacht.

Om aan de steeds hogere verwachtingen van klanten te voldoen, zoeken veel organisaties naar mogelijkheden om hun digitale transformatieproces te versnellen. Dit vereist speciale technologische oplossingen die aan specifieke bedrijfsbehoeften voldoen. Het Pega ISV-programma stelt partners in staat om in te spelen op de groeiende vraag naar Pega-oplossingen. Het maakt snelle uitbreiding mogelijk van het beschikbare portfolio van Pega-producten voor klanten in bestaande en nieuwe markten.

Met het ISV-programma haalt Pega een selecte groep leveranciers in huis die organisaties binnen de financiële dienstverlening, gezondheidszorg, verzekeringen, telecommunicatie, productiebedrijven en overheid van kwalitatief hoogwaardige oplossingen kunnen voorzien. De huidige klanten kunnen hun Pega-oplossingen nu verder uitbreiden en aanvullen vanuit een bibliotheek met nieuwe oplossingen. De gekwalificeerde partners kunnen op hun beurt profiteren van nieuwe zakelijke kansen.

Eenmaal toegelaten tot het programma, voorziet Pega de ISV-partners van de perfecte omgeving en middelen waarbinnen en waarmee zij onafhankelijk toepassingen kunnen ontwikkelen, aanpassen en integreren op basis van Pega-technologie. Alle aangeboden oplossingen van ISV-partners zijn beschikbaar via het online softwareplatform, Pega Exchange. De drijvende kracht achter het programma is Rupen Shah, vice president independant software alliances & strategy. In deze nieuwe functie gaat Shah zich toeleggen op de verdere uitbouw van het ISV partner-ecosysteem voor alle Pega Infinity™ oplossingen en verticale markten.

“Gezien de groei die Pega doormaakt, is het logisch dat we ook ons ecosysteem verder uitbreiden om tegemoet te komen aan de groeiende behoeften van onze klanten”, aldus Rupen Shah, vice president ISV alliances & strategy bij Pegasystems. “Het ISV-programma is een essentieel onderdeel in deze groei en geeft partners volledige toegang tot de mogelijkheden van Pega Infinity. Deze oplossingen vergroten de concurrentiepositie van onze klanten, zorgen voor een snellere time-to-market, terwijl ze hun bestaande investeringen in Pega beter kunnen benutten en verder uitbreiden.”

Over Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operationele excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega PlatformTM stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al vijfendertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en digital process automation (DPA), aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds meest toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten. Meer informatie op: www.pega.com

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com