www.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Sitecore kondigt de beschikbaarheid van centrale integratie met Salesforce Marketing Cloud aan

Sitecore®, internationaal marktleider in experience management software, maakt bekend dat het de eerste fase oplevert van de Sitecore Connect™-software voor Salesforce Marketing Cloud-klanten. Deze eerste release integreert Sitecore Experience Manager™ en Sitecore® Experience Platform™ met Salesforce Marketing Cloud om klanten te helpen bijzonder gepersonaliseerde en met elkaar verbonden ervaringen aan te bieden.

"Bedrijven moeten de manier waarop ze met klanten communiceren, aanpassen”, zegt Jon Suarez-Davis, Chief Strategy Officer, Salesforce Marketing Cloud. “Zij verwachten op elk contactpunt op maat gemaakte ervaringen. Met Salesforce Marketing Cloud en Sitecore zijn gebruikers in staat om beter zicht te krijgen op de interacties van klanten op alle kanalen – nu ook websites – en optimaliseren ze marketingcampagnes om het volledige traject van de klant te verbeteren."

Sitecore’s relatie met Salesforce is speciaal ontworpen om de mogelijkheden van Sitecore’s contentmanagement- en het experience platform samen te brengen in Salesforce Marketing Cloud, 's werelds grootste marketingplatform. Door samen te werken kunnen klanten van Sitecore en Salesforce hun digitale marketing stroomlijnen. Dat zorgt voor snellere marktintroducties doordat teams toegang hebben tot content en beeldmateriaal. Zo sturen ze intelligentere en relevantere campagnes aan.

"Het opleveren van de eerste fase van de integratie tussen Sitecore en Salesforce is een nieuwe kans voor onze gezamelijke klanten om marketingcampagnes te ontwikkelen en uit te rollen", aldus Ryan Donovan, EVP, Product Management, Sitecore. "Met Sitecore Connect en Salesforce Marketing Cloud hoeven marketeers niet na te denken over de manier waarop ze met Sitecore beheerde assets in hun Salesforce e-mailcampagnes integreren. Het is al heel gemakkelijk gebruiksklaar beschikbaar."

///

Beschikbaarheid
Sitecore Connect is later deze maand beschikbaar op de Sitecore Developer Portal (dev.sitecore.net) en wordt opgenomen in de Salesforce AppExchange.

Over Sitecore
Sitecore is de marktleider op het punt van customer experience management software voor contentmanagement, commerce en klantinzichten. De Sitecore Experience Cloud™ stelt marketeers in staat om onmiddellijk gepersonaliseerde content te bieden, op schaal via elk denkbaar kanaal – vóór, tijdens en na de transactie. Meer dan 5.200 merken – waaronder American Express, Carnival Cruise Lines, Dow Chemical en L'Oréal – hebben vertrouwd op Sitecore om te helpen bij gepersonaliseerde interacties die doelgroepen overtuigen, trouwe klanten opleveren en de omzet verhogen.

LVTPR
Marcel Klein
marcel@lvtpr.nl
T: 0031 (0)30 6565 070

Sitecore
Ilse Lauwens - Marketing Manager Benelux–France
ill@sitecore.net

Onder andere Salesforce en Marketing Cloud zijn handelsmerken van salesforce.com, inc.

Sitecore, Own the Experience, Sitecore Experience Cloud, Sitecore xConnect, Sitecore Cortex, Experience Platform, Experience Manager en Experience Database zijn geregistreerde handelsmerken of handelsmerken van Sitecore Corporation A/S in de VS en andere landen. Alle andere merknamen, productnamen of handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke rechthebbenden. Sitecore behoudt zicht het recht voor om aangeboden producten en diensten, evenals specificaties en prijzen, op elk gewenst moment en zonder kennisgeving te wijzigen.

© 2018 Sitecore Corporation A/S. Alle rechten voorbehouden.