www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Dimension Data Nederland kondigt end-to-end managed service voor Microsoft productivity solutions aan

Managed Cloud Services voor Microsoft productivity solutions: Exchange, Skype for Business, Teams, SharePoint en Office 365

Barneveld – Dimension Data, global systems integrator en managed services provider, kondigt in Nederland de beschikbaarheid aan van zijn Managed Cloud Services for Microsoft (MCSfM). De schaalbare wereldwijde managed service van Dimension Data levert bedrijven een hybride managed service voor Microsoft Exchange, SharePoint, Teams, Skype for Business en Office 365.

In combinatie met planning en deployment services biedt Dimension Data zijn klanten een volledige end-to-end, veilige managed service die voldoet aan regionale wet en regelgeving. MCSfM is een dienst die gebruikmaakt van geautomatiseerd management voor Microsoft messaging en collaboration-applicaties. Dimension Data's administratieve platform en portal, Cloud Control™, helpt key-users en helpdeskmedewerkers controle te houden op het uitvoeren van veel voorkomende standaard wijzigingen op de infrastructuur. Hiermee helpt Dimension Data’s MCSfM zijn klanten in het realiseren en doorvoeren van efficiëntie, flexibiliteit, kostenreductie en het behalen van een maximale klanttevredenheid.

MCSfM bouwt voort op Dimension Data's wereldwijde Microsoft-partnership en expertise van Microsofts productivity solutions. Waar het bedrijf meer dan een miljoen seats Office 365 heeft uitgerold, meer dan 1,5 miljoen seats Exchange on-premise beheert, vierhonderd SharePoint-projecten en vijfhonderd Skype for Business-projecten heeft uitgevoerd, wordt nu alle kennis gebundeld in één wereldwijde hybride dienst.

"We hebben onze kennis en 25 jaar ervaring met Microsoft solutions samengebracht in MCSfM. Samen met onze eigen intellectual property en management tools, zoals Cloud Control en Manage Centre, bieden we onze klanten een consistente, kostenefficiënte dienst met een maximale klanttevredenheid", zegt Wouter Bakker, Director Digital Workplace bij Dimension Data. "MCSfM biedt onze klanten het beste van twee werelden door het leveren van enterprise performance en management van hun Microsoft-workloads met de flexibiliteit en schaalbaarheid van de cloud.”

“Dimension Data en Microsoft werken reeds lange tijd intensief samen. Hierbij is Dimension Data door Microsoft Europe voor het Skype Operations Framework-certificeringsprogramma geselecteerd vanwege de unieke dienstverlening en toegevoegde waarde rondom onze Skype en Teams-oplossingen. Vanuit deze samenwerking is er een nieuw, krachtig aanbod ontstaan op basis van gestandaardiseerde dienstverlening voor Skype en Teams. Zo biedt Dimension Data een gestandaardiseerde Skype for Business-dienstverlening over meerdere landen, die uniek is door de zeer gestructureerde projectaanpak en gebruikersadoptie”, aldus Dennis Couperus, Sr. Business Development Manager bij Microsoft Europe.

Over Dimension Data
Dimension Data, opgericht in 1983 en met een omzet van 8 miljard dollar, is wereldwijd marktleider in het ontwerpen, optimaliseren en managen van moderne technologieomgevingen. Hierdoor kunnen klanten data ten volle benutten in dit digitale tijdperk door deze om te zetten in informatie en daar inzichten uit te winnen. Dimension Data heeft 28.000 werknemers in 47 landen. Het bedrijf brengt de beste technologie ter wereld van marktleiders en nichepioniers samen – aangevuld met de dienstverlening die klanten nodig hebben – van consulting, technische en supportdiensten tot en met een volledige managed service. Dimension Data is trots lid van de NTT Group. Ga naar www.dimensiondata.com/nl.