www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlContentbureau
2471 volgers blijven op de hoogte!

INTO maakt vandaag top 10 frustraties bekend die je met een digitale werkomgeving kunt voorkomen

Live webinar om 16:00 uur vandaag

BREDA, 21 juni 2018 – INTO maakt vandaag in een live webinar de top 10 frustraties bekend die je met een digitale werkomgeving kunt voorkomen. Deze top 10 is samengesteld op basis van klantcases in combinatie met de analyse van vragen die INTO’s helpdesk bijna dagelijks ontvangt. Clarinda Dobbelaar, CMO INTO, is moderator van het webinar met gastsprekers Tim Kieft, auteur van het boek ‘Cloudsource je ICT’ en Michiel Swaans, cloud consultant bij INTO.

Edwin Hageman, CEO INTO: ”Vandaag is het derde webinar dat INTO host rond het thema ‘waarom het nu van belang is voor Ondernemend Nederland om over te stappen op een digitale werkomgeving’. Dit keer gaan we meer in op de eindgebruikers en waar zij in de praktijk tegen aanlopen, en hoe zij met een digitale werkomgeving deze frustraties kunnen voorkomen om productiever te werken. De vorige twee webinars waren gericht op informatiebeveiliging en de succesfactoren waarmee je rekening moet houden bij iedere cloud migratie.”

Tim Kieft: “INTO ziet het als haar missie om MKB Nederland te ondersteunen in de digitale transformatie. Dat doen we door complexe technologie - die vaak alleen is weggelegd voor grotere organisaties - te simplificeren en geschikt te maken voor Ondernemend Nederland. Wij hebben de kennis, oplossingen en middelen om MKB Nederland te begeleiden in hun transformatie naar de digitale werkomgeving. Dankzij ons specifieke stappenplan, het INTO Digitale Expeditieplan©, begeleiden we ondernemers stap voor stap om hun roadmap te realiseren en op tijd klaar te zijn voor de eisen die klanten en nieuwe medewerkers aan hen stellen.“

Aanmelden of toegang vragen tot het webinar van vanmiddag en de overige recorded webinars: www.into.nu/webinars/

Einde persbericht

Over INTO
INTO is de grootste B2B leverancier van Nederland voor cloud based werkomgevingen inclusief (tele)communicatie. Als Cloud Service Enabler laat INTO Ondernemend Nederland profiteren van de digitale werkomgevingsmogelijkheden van vandaag én morgen. INTO biedt alle bouwblokken voor een digitale werkomgeving: van telecom tot infrastructuur, van digitale werkplek tot hardware.

Door nauwe samenwerking met onze Triple A partners en krachtige franchiseondernemers, komen we tot innovatieve oplossingen waardoor organisaties nóg slimmer kunnen samenwerken. Een complexe wereld transparant en toegankelijk maken staat daarbij centraal. Wij noemen dit: ‘Simplicity as a Service’. De 40 franchiseondernemers zorgen voor een landelijke dekking en zijn altijd dichtbij de klant. Samen zorgen we ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op waar ze goed in zijn: ondernemen.

INTO laat het werken. www.into.nu

Contactpersoon voor pers en media:

Corina Kuijlen
+31 (0)88-7777094
marketing@into.nu

Meer informatie zoals hoge resolutie foto’s: http://into.nu/perscenter-into