www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (2 jaar en 102 dagen geleden)

NEG-ITSolutions introduceert: ‘Premium Selection Refurbished hardware’

De meest voordelige en betrouwbare refurbished hardware

Nieuwegein, 20 juni 2018, NEG-ITSolutions, onafhankelijke leverancier van IT-oplossingen, IT-diensten en IT-hardware, introduceert de Premium Selection Refurbished hardware. De meest voordelige en betrouwbare refurbished hardware voor de zakelijke markt.
Premium Selection Refurbished hardware
Vertrouwen en betrouwbaarheid
Leendert van Houwelingen, commercieel directeur bij NEG-ITSolutions “Al ruim 25 jaar levert en ondersteunt NEG-ITSolutions refurbished hardware van A-merken Apple, HP, Dell en Lenovo. De NEG Premium Selection Refurbished hardware is het kwaliteitslabel van NEG-ITSolutions voor de beste kwaliteit en betrouwbare refurbished hardware. Deze hardware is altijd 100% technisch in orde en in de beste conditie”.

100% technisch in orde
Alle apparatuur wordt door NEG-ITSolutions op twintig punten grondig getest, gereinigd en, waar nodig, voorzien van nieuwe onderdelen. Alle Premium Selection Refurbished hardware wordt voorzien van een nieuwe en officiële systeemsoftware-installatie en nogmaals getest, waardoor de afnemer altijd verzekerd is van betrouwbare IT-apparatuur die 100% technisch in orde is.

24 maanden standaard garantie voor nog meer zekerheid
Wie voor de Premium Selection Refurbished hardware van NEG kiest, krijgt maar liefst 24 maanden Carry-in garantie op de hardware! 24 maanden de zekerheid van optimaal werkende IT-apparatuur. NEG heeft zelfs zoveel vertrouwen in de kwaliteit van de hardware dat zij bij afname van 25 stuks of meer zelfs gratis 48 maanden garantie geeft.

Direct via Webshop bestellen
De Premium Selection Refurbished hardware is eenvoudig via de nieuwe NEG-webshop te bestellen. Op deze webshop wordt naast de refurbished hardware ook de beste deals van nieuwe hardware van Apple en HP aangeboden.

Kostenbesparing tot wel 70% mogelijk
De Premium Selection Refurbished hardware kan een kostenbesparing tot wel 70% opleveren t.o.v. nieuwe hardware. Ook kan deze refurbished hardware worden aangeboden in een Device as a Service concept (DaaS) voor een vast bedrag per maand inclusief alle dienstverlening. Voor tijdelijk gebruik is refurbished hardware een heel interessante optie voor zowel onderwijs, zorg, overheid en de zakelijke markt.

Circulaire inzet: Don’t waste IT!
Door de inzet van Refurbished IT-apparatuur wordt de levensduur van hardware optimaal benut en wordt het milieu aanzienlijk minder belast.

Over NEG-ITSolutions
NEG-IT Solutions (sinds 1993), onderdeel van de NEG Group, richt zich op de complete levenscyclus van eindgebruikers hardware voor het onderwijs, zorg, overheid en de zakelijke markt. De focus ligt hierbij op kostenbesparende IT-oplossingen en IT-diensten zoals het leveren, plaatsen, verhuizen, afvoeren en verwerken van IT-apparatuur. NEG levert ook een Device as a Service (DaaS) concept. Een werkplek inclusief alle service voor een vast bedrag per maand. Vanuit haar Service Center in Nieuwegein levert en ondersteunt NEG-ITSolutions nieuwe en refurbished hard- en software van de A-merken: Apple, HP, Dell, Lenovo en Microsoft.

De NEG Group is kennismarktleider op het gebied van circulaire IT.De NEG-groep bestaat uit meerdere labels, waaronder value added reseller en logistiek serviceprovider NEG-ITSolutions, Stichting ITdonations, logistiek dienstverlener ICTlifecycle, consumentenwebshops iUsed en tweedehandsnotebook.nl en IT-consultancy & service-managementorganisatie IT Group.

www.neg-itsolutions.nl

Leendert van Houwelingen
leendert.vanhouwelingen@neg-itsolutions.nl

Perscontact NEG-ITSolutions