Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2488 volgers blijven op de hoogte!

Unit4 gepositioneerd als Visionair in Gartner's Magic Quadrant voor Cloud Core Financial Management Suites voor middelgrote, grote en internationale ondernemingen

Gartner baseert dit op de volledigheid van Unit4’s visie en het vermogen tot executie

Unit4 is in Gartner's Magic Quadrant voor Cloud Core Financial Management Suites voor middelgrote, grote en internationale ondernemingen opgenomen als Visionair, op basis van de volledigheid van Unit4’s visie en het vermogen tot executie.

"Een Gartner Magic Quadrant is de uitkomst van onafhankelijk en diepgravend onderzoek in een specifieke markt en het geeft een overkoepelend beeld van de relatieve posities van de concurrenten in die markt. Door het toepassen van een grafische weergave en een uniforme set evaluatiecriteria helpt een Magic Quadrant snel vast te stellen hoe goed technologieleveranciers hun visies uitvoeren en hoe goed ze presteren ten opzichte van Gartner's marktvisie." [i]

Unit4 Business World is ontworpen voor de dienstensector, waaronder hoger onderwijs, zakelijke dienstverlening, overheid en non-profit. Het is een public cloud SaaS-oplossing die voornamelijk wordt gebruikt op het Microsoft Azure-platform met regionale implementaties en dat rekening houdt met de eisen van veel organisaties voor systeem- en datalocatie.

"We doen er alles aan om in deze markt als marktleider te concurreren en deze belangrijke erkenning motiveert ons om tot het uiterste te gaan", aldus Stephan Sieber, CEO van Unit4. "Wij blijven investeren in het ontwikkelen van hoogstaande cloudapplicaties voor de dienstensector. We hebben ons aanbod vereenvoudigd zodat onze klanten snelle strategische waarde kunnen halen uit onze oplossingen die relevant zijn voor de uitdagingen waarmee hun mensen en klanten dagelijks worden geconfronteerd. Erkenning in Gartner's Magic Quadrant voor Cloud Core Financial Management Suites voor middelgrote, grote en internationale ondernemingen weerspiegelt onze vooruitgang en onze algemene visie op bedrijfssoftware in de toekomst."

[i] Gartner Methodologies, Gartner Magic Quadrant, https://www.gartner.com/technology/research/methodologies/research_mq.jsp

Gartner Disclaimer
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.
UNIT4 contact

Logo UNIT4

+ 31 88 247 17 77
  www.unit4.com/nl
UNIT4 sociaal

UNIT4 tweets

Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo OutSystems

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl