www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nl
2473 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Red Hat onthult nieuwe generatie oplossingen voor procesautomatisering

Red Hat Process Automation Manager 7 biedt cloud-native intelligente procesautomatisering en dynamische case management-mogelijkheden voor zowel zakelijke als IT-gebruikers

Amsterdam, 19 juni 2018 – Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), leverancier van opensourceoplossingen, kondigt Red Hat Process Automation Manager 7 aan, een compleet cloud-native platform voor het ontwikkelen van bedrijfsautomatiseringsdiensten en procesgerichte applicaties voor hybride cloudomgevingen. Process Automation Manager is de nieuwe generatie van Red Hat's business process management (BPM) aanbod, Red Hat JBoss BPM Suite. Organisaties kunnen hiermee hun bedrijfsprocessen stroomlijnen, automatiseren, meten en continu verbeteren.

Digitale transformatie stelt nieuwe eisen aan zowel de business als IT om gedurende de hele levenscyclus van een applicatie meer efficiëntie en flexibiliteit te bieden. Process Automation Manager is ontworpen om de samenwerking tussen beide groepen te verbeteren door zakelijke gebruikers in staat te stellen direct deel te nemen aan het creëren van nieuwe bedrijfsapplicaties, gebruikmakend van herkenbare business-concepten en met behoud van de vereiste governance en IT-toezicht voor schaalbaarheid en beveiliging van applicaties.

Process Automation Manager biedt zowel zakelijke als IT-gebruikers een low-code oplossing die de tijd kan verkorten voor het bouwen van applicaties voor het automatiseren van bedrijfsprocessen, het afdwingen van bedrijfsbeleid en het nemen van zakelijke beslissingen.

Een aantal nieuwe functies van het platform zijn:
  • Cloud-native applicatie-ontwikkeling: met Process Automation Manager 7 breidt Red Hat zijn procesautomatiseringsmogelijkheden uit naar het Red Hat OpenShift Container Platform, het meest uitgebreide Kubernetes-platform op de markt. Klanten kunnen hiermee snel en kosteneffectief cloud-native applicaties ontwikkelen, testen en implementeren - die geschikt zijn voor het automatiseren van zakelijke beslissingen en processen - in de vorm van gecontaineriseerde microdiensten in hybride cloudomgevingen.
  • Dynamisch case-management: nieuwe dynamische case-managementmogelijkheden ondersteunen dynamische en ad-hoc workflows die anders moeilijk (of onmogelijk) in een traditioneel procesmodel weergegeven kunnen worden. Dit helpt klanten om makkelijker samen te werken en ongestructureerde processen beter te  beheren. Voor scenario’s als fraudedetectie kan Process Automation Manager de procesautomatisering verbeteren met betere visualisatie en het organiseren van workflow-doelen, -resultaten, -samenwerking en de bijbehorende content.
  • Low-code user experience (UX): Process Automation Manager bevat nu nieuwe rapid application development-tools voor het ontwikkelen van rijke, apparaatonafhankelijke gebruikersinterfaces, als onderdeel van een vereenvoudigde en meer intuïtieve ervaring voor het bouwen van procesgedreven applicaties.
Process Automation Manager bevat verder ook Red Hat Decision Manager, een decision management platform dat het ontwikkelen en implementeren van rule-based applicaties en diensten vereenvoudigt, en een business resource planner op basis van het OptaPlanner community project.

Beschikbaarheid
Leden van de Red Hat Developer community kunnen Red Hat Process Automation Manager downloaden. Klanten kunnen de nieuwste updates krijgen via de Red Hat Customer Portal.

Quotes
Mike Piech, vice president en general manager Middleware bij Red Hat
“Procesautomatiseringstechnologie maakt de voordelen van de visie van Red Hat voor open hybride cloud, containers, DevOps, microservices concreet voor de business. Met Red Hat Process Automation Manager kunnen professionals zij aan zij samenwerken met technische architecten om workflows te optimaliseren, snel nieuwe oplossingen te introduceren en de operationele efficiëntie te verbeteren. Hun klanten zijn hierdoor tevredener en ze kunnen hun concurrentie voorblijven in de steeds digitalere wereld.”

Raquel Martin, global head of Business Process Architecture and Artificial Intelligence Tech bij BBVA
“De technologie van Red Hat helpt BBVA om te innoveren, waardoor onze ingenieurs de transformatie van processen naar digitaal kunnen versnellen en automatiseren, om zo de verwachtingen van klanten te overtreffen. Wij geloven dat Red Hat Process Automation Manager een integrale rol zal spelen bij de doorlopende digitale transformatie-activiteiten van BBVA.”

Refocus Process Automation To Rescue Your Digital Transformation, mei 2018, Forrester
Rob Koplowitz, vice president and principal analyst, Application Development and Delivery, Forrester en John Rymer, vice president and principal analyst, Application Development and Delivery, Forrester
“Bedrijven hebben moeite naar een digitale organisatie te transformeren omdat ze de operationele processen die de basis zijn voor hun ‘customer journeys’ niet automatiseren. Storingen in processen zoals het plannen van onderhoud, prijzen, retouren en garanties verstoren customer journeys en creëren een enorme taak voor application development & delivery-professionals. Een nieuwe generatie digitale procesautomatiseringsmethoden, -platformen en -plannen zijn het antwoord.”

Extra informatie
Volg Red Hat
Over Red Hat
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van opensourceoplossingen. Met een community-gedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatietechnologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op: www.redhat.com.

Voor meer informatie voor de pers
Lubbers De Jong
Anke van Heerebeek
anke@lubbersdejong.nl
020 2050428

Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements as a result of various important factors, including: risks related to the ability of the Company to compete effectively; the ability to deliver and stimulate demand for new products and technological innovations on a timely basis; delays or reductions in information technology spending; the integration of acquisitions and the ability to market successfully acquired technologies and products; risks related to errors or defects in our offerings and third-party products upon which our offerings depend; risks related to the security of our offerings and other data security vulnerabilities; fluctuations in exchange rates; the effects of industry consolidation; uncertainty and adverse results in litigation and related settlements; the inability to adequately protect Company intellectual property and the potential for infringement or breach of license claims of or relating to third party intellectual property; changes in and a dependence on key personnel; the ability to meet financial and operational challenges encountered in our international operations; and ineffective management of, and control over, the Company's growth and international operations, as well as other factors contained in our most recent Annual Report on Form 10-K (copies of which may be accessed through the Securities and Exchange Commission's website at http://www.sec.gov), including those found therein under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations". In addition to these factors, actual future performance, outcomes, and results may differ materially because of more general factors including (without limitation) general industry and market conditions and growth rates, economic and political conditions, governmental and public policy changes and the impact of natural disasters such as earthquakes and floods. The forward-looking statements included in this press release represent the Company's views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company's views as of any date subsequent to the date of this press release.

###

Red Hat, the Shadowman logo, JBoss and OpenShift are trademarks or registered trademarks of Red Hat, Inc. or its subsidiaries in the U.S. and other countries. Linux® is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries.