Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 42 dagen geleden)
PR: Marcommit

Xtandit voor derde keer op rij beloond voor Managed Print Services-expertise

Xtandit is door de Managed Print Services Association (MPSA) voor de derde keer op rij beloond met de internationale award voor haar aanbod in Managed Print Services (MPS). Xtandit sleept opnieuw de Regional Managed Print Services Provider-award in de wacht voor ons brede, wereldwijde MPS-aanbod. "De genomineerden waren dit jaar uitmuntend, waardoor iedereen in onze branche veel vertrouwen heeft gegeven in de toekomst van MPS”, aldus Doug Bies, President van de Managed Print Services Association. "Onze winnaars verleggen de grenzen van MPS-innovatie en mogen trots zijn op hun prestaties."

Edwin Jongsma, commercieel directeur van Xtandit: “We zijn verheugd dat we voor de derde keer op rij deze prestigieuze titel op onze naam mogen schrijven. Deze award bevestigt dat we ons MPS-portfolio en -kennis naar een nóg hoger niveau hebben gebracht. Het zit in ons DNA om klanten te helpen bij het digitaliseren van papieren processen en daarbij een uitstekende klantbeleving te leveren. Ook komende jaren blijft dit ons uitgangspunt en willen we in samenspraak met onze klanten nog meer excelleren in onze expertise en service-dienstverlening.”

"Onze Managed Services dienstverlening implementeren wij steeds vaker door heel Europa en ook wereldwijd. De implementatie waar we het meest trots op zijn is een wereldwijd varende print infrastructuur, die we volledig remote managen vanaf onze Service desk in Woerden. In elke haven wereldwijd kunnen wij onze klant voorzien van toners, spareparts en indien nodig on-site service. Steeds meer internationaal opererende bedrijven willen een aanspreekpunt voor het managen van de totale printinfrastructuur. De afgelopen jaren hebben we veel tijd en geld geïnvesteerd om service- en logistieke processen op de juiste wijze in te richten en een internationaal netwerk op te bouwen van samenwerkende partners. Daarom zijn we extra trots op deze awards”, aldus Edwin Jongsma.

Ryan Bark, Channel Sales Director van Xerox Nederland: “Xtandit brengt haar MPS-aanbod naar een hoger niveau. Zo blijkt uit deze award en ook uit de awards die Xerox eerder dit jaar heeft uitgereikt. Xtandit ontving dankzij o.a. de uitmuntende managed services dienstverlening bij een internationale cruisemaatschappij, de Xerox Innovatie Award 2018. Overal is Xtandit ook onderscheidden als beste Xerox partner met de Xerox Partner of the Year award voor de Nederlandse markt. Wij, Xerox, helpen onze partners graag bij het behalen van successen als deze. Xtandit kan de technologie en diensten van Xerox combineren met haar eigen unieke diensten en daarmee een volledig portfolio neerzetten aan oplossingen, van technologie en workflow tot business development-tools."
MPSA Award Xtandit
De winnaars van de MPSA-awards zijn officieel erkend op 16 mei 2018 tijdens de 2018 ITEX Show in Las Vegas.
Laatste van Xtandit
Jo Van Onsem nieuwe algemeen directeur Xerxes

Xtandit voor derde keer op rij beloond voor Managed Print Services-expertise

Xtandit lanceert 29 nieuwe slimme, verbonden Xerox printers
Verstreken tijd: 3 jaar en 42 dagen

Logo Marcommit
Xtandit contact

Logo Xtandit

info@xtandit.nl
  www.xtandit.nl
Xtandit sociaal

Xtandit tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis