www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl
PR: Krakeling Communicatie

Genesys PureCloud breidt spraakopties uit in Nederland

Naarden, 15 juni 2018 - Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, breidt het PureCloud-platform uit met PureCloud Voice, waarmee klanten vanuit de PureCloud-omgeving zelf telefoonnummers kunnen kopen en activeren, en BYOC (Bring Your Own Carrier) Cloud. Samen zorgen deze oplossingen voor ongeëvenaarde flexibiliteit en controle in de communicatie-ecosystemen van organisaties.

PureCloud Voice is per direct beschikbaar voor bestaande en nieuwe klanten in Nederland. Ruim 300 organisaties in Europa maken al gebruik van het PureCloud-platform, samen goed voor 1,5 miljoen interacties per week.

Met PureCloud Voice profiteren organisaties van de voordelen van één enkel contract en van de mogelijkheid van een 100% cloud-spraakoplossing op basis van een internetverbinding. Het voordeel van afrekenen per gebruik en het gemak van één leverancier maakt PureCloud Voice ideaal voor organisaties die voor maximale eenvoud gaan.

“Ongeacht de keuze voor PureCloud Voice of de samenwerking met een carrier: PureCloud biedt maximale opties aan onze klanten, geeft hen meer controle en de mogelijkheid van een telefoniestrategie naar eigen keuze,” zegt Jeroen Buis, Director Product Management van Genesys.

Op weg naar ‘zero hardware’
Het Genesys PureCloud BYOC cloudaanbod geeft organisaties een veel grotere keus in telefonie met de optie van een complete cloudbenadering naast de bestaande carriers. Met BYOC Cloud kiezen bedrijven voor het behoud van strategische partnerships met hun carrier of ze gebruiken de optie om desgewenst van leverancier te veranderen. Inzetten van PureCloud BYOC Cloud vermijdt dure internationale tarieven en vereenvoudigt internationale operaties door het elimineren van het beheer en onderhoud van fysieke componenten. Integreren met iedere compatibele carrier gebeurt door middel van de PureCloud Media Tier resources die alle aspecten afhandelen van de mediaverwerking, waaronder het beheer van telefoons en gesprekken.

Zowel bij gebruik van PureCloud Voice als BYOC Cloud completeert de PureCloud WebRTC telefoon de zero-hardware benadering. Het werkt met alleen een internetverbinding en vereenvoudigt daarmee significant het beheer. Klanten van Genesys profiteren van de hoge beschikbaarheid en automatische schaalbaarheid van het PureCloud-platform dat zich aanpast op het volume aan gesprekken.

PureCloud
PureCloud Voice is in 2016 gestart in de United States en Canada en ondersteunde vorig jaar bijna 200 miljoen gespreksminuten in Noord-Amerika en dit jaar zal dat vele malen hoger zijn.

Wereldwijd gelanceerd in 2015 is het PureCloud-platform een unified, all-in-one customer engagement en business communications oplossing, makkelijk in gebruik en snel toe te passen. Als een echte cloudoplossing gebaseerd op architectuur van microservices is het PureCloud-platform flexibel, open, rijk aan functionaliteit en gebouwd voor snelle innovatie en maakt dat organisaties een toekomstbestendige oplossing hebben die even snel groeit als de klanten.

====

Over Genesys
Genesys® verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes komt door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Dankzij de combinatie van de beste technologie en menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie, en werken zoals u denkt. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht. Bezoek genesys.com op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys-blog.

Linda Hilberdink
Genesys Nederland
linda.hilberdink@genesys.com

Ingrid Wong
Krakeling Communicatie
ingrid.wong@krakelingcommunicatie.nl
Laatste van Genesys
Genesys en Zoom werken samen voor betere interne samenwerking en customer experience

Genesys helpt organisaties tijdens COVID-19 pandemie

Genesys Cloud nu beschikbaar op AWS Marketplace
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Krakeling Communicatie
Genesys contact

Logo Genesys

reception.NL@genesys.com
  www.genesys.com
Genesys sociaal

Genesys tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage