www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Marcommit

Talend uitgeroepen tot leider in nieuw Big Data Fabric rapport

Talend ontvangt hoogste score ten opzichte van andere leveranciers in categorieën Current Offering en Strategy

Redwood City, Californië – 14 juni 2018 -Talend (NASDAQ: TLND), leider in cloudintegratiesoftware, kondigt vandaag aan dat Forrester Research het bedrijf heeft erkend als leider in het onlangs gepubliceerde rapport The Forrester Wave™: Big Data Fabric, Q2 2018. Talend behaalde de hoogste scores in de categorieën Current Offering en Strategy, twee van de drie vooraanstaande categorieën die Forrester heeft geëvalueerd. Forrester benadrukt daarnaast dat het Talend platform het proces vereenvoudigt van werken met Hadoop en Spark en andere nieuwe technologieën, waaronder serverless computing en containers.

Forrester definieert big data fabric als een opkomend platform dat inzichten versnelt door opname, curatie, ontdekking, voorbereiding en integratie uit datasilo’s te automatiseren. Volgens Forrester geeft het rapport, dat gratis te downloaden is, weer hoe leveranciers zich tot elkaar verhouden en helpt het enterprise architecten de juiste keuze te maken.

Ashley Stirrup, CMO bij Talend: “We zijn vereerd om erkend te worden als leider in Forrester’s prestigieuze Wave. We beschouwen dit als een bevestiging van de kwaliteit en innovatie van Talend’s data-integratieoplossingen. We geloven dat onze plaatsing in de Wave en de criteriascores voor zichzelf spreken. Het benadrukt ons vermogen om aan bedrijven te leveren, vandaag en in de toekomst.”

Forrester erkent Talend in het rapport voor het ondersteunen van real-time, batch, en dynamische datagedreven use cases, zowel on premise als in de cloud of in hybride omgevingen. Talend ontving de hoogst mogelijke score in zes van de twaalf subcategorieën, waaronder Vision, Ability to Execute en Professional Services.

Volgens Forrester kan big data fabric vele soorten use cases bevorderen, zoals real-time inzichten, machine learning, streaming analyses en geavanceerde analyses. Het biedt architecten de mogelijkheid een dataflow te organiseren en data te beheren op verschillende big data platformen (zoals data lakes, Hadoop en NoSQL). Hiermee ondersteunen zij een enkele versie van de waarheid, klantpersonalisatie en geavanceerde big data analyses, met weinig tot geen codering.

Over Talend
Talend  (NASDAQ: TLND) is marktleider in cloudintegratieoplossingen en bevrijdt data uit legacy-infrastructuren. Hierdoor kunnen bedrijven data sneller voor zich laten werken. Talend Cloud levert één platform voor data-integratie tussen publieke, private of hybride cloudomgevingen en on premise-omgevingen. Dit resulteert in een betere samenwerking tussen de business en IT-teams. De open, gedegen en elastische architectuur stelt bedrijven in staat om snel marktinnovaties te omarmen. Talend stelt bedrijven in staat om altijd op een kosteneffectieve manier te voldoen aan de eisen van gebruikers, use cases en toenemende data-volumes. De oplossingen van Talend ondersteunen meer dan 1.500 organisaties in diverse sectoren wereldwijd, zoals GE, HP inc. en Domino’s. Daarnaast is Talend door diverse analisten en publicaties benoemd als leider, zoals Forbes, InfoWorld and SD Times. Voor meer informatie: www.talend.com of www.twitter.com/talend

:

Nederland:
Marcommit
Annelies Heuvelmans
talend@marcommit.nl

Frankrijk
:
Talend
Clarisse Messey
cmessey@talend.com
Laatste van Talend
Snellere inzichten in schaalbare data met Talend Fall 2018

Meerderheid bedrijven voldoet niet aan GDPR-eisen

Talend benoemd tot leider in Gartner Magic Quadrant voor Data Integration Tools
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Marcommit
Talend contact

Logo Talend

www.talend.com
Talend sociaal

Talend tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage