Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 111 dagen geleden)

OFFLINE MOVIES & SERIES (XL) KIJKEN VIA DE ZIGGO GO APP

Vanaf vandaag kunnen Ziggo-klanten met de Ziggo GO app gratis de meeste films en series uit het Movies & Series (XL) pakket downloaden naar hun smartphone of tablet. Deze zijn vervolgens op elke willekeurige plek overal in de wereld te bekijken, zónder internetverbinding.

Met de Ziggo GO app kun je al live tv kijken en programma’s terugzien. Films en series zijn met een internetverbinding on demand te zien en zijn nu dus ook op maximaal 2 apparaten te downloaden, inclusief alle HBO-titels. De titel die is gedownload blijft maximaal 30 dagen beschikbaar. Als je de download eenmaal hebt gestart, blijft de download nog 2 dagen bewaard. Deze functie is beschikbaar voor smartphones en tablets die draaien op Android 4.4 of hoger of iOS 10.0 of hoger. Later zal de functie ook worden toegevoegd aan de Windows 10-versie van de app.

Nu nog meer gemak, ook op reis
Klanten met de Ziggo GO app kunnen via de downloadbutton zien welke films en series te downloaden zijn. Voor het downloaden is een wifi- of 3G/4G-internetverbinding nodig. Na het maken van de afspeellijst kan de klant waar hij maar wil zijn favoriete films en series kijken, zonder internetverbinding. Dus overal in de wereld, ook op vakantie of op zakenreis.

Via de Ziggo GO app Live tv kijken, Replay en Movies & Series (XL) in de EU
Vanaf 1 april is het al mogelijk om de Ziggo GO app óók in de EU te gebruiken zoals men in Nederland gewend is met een internetverbinding. Dit geldt voor live tv kijken, Replay en Movies & Series (XL). Klanten moeten wel de app (iOS, Android en Win10) versie van 1 april of later geïnstalleerd hebben om kijken via de EU toe te staan.

Ziggo Movies & Series en Ziggo Movies & Series (X)L
Bij Ziggo Movies & Series kun je kiezen uit honderden series en films. Ziggo Movies & Series is standaard inbegrepen bij de Alles-in-1 pakketten Ziggo Complete en Max. Los kost het pakket €6,95 per maand.

Bij Ziggo Movies & Series L heb je niet alleen de honderden series en films van Movies & Series, maar ook nog eens exclusief alle topseries en films van HBO, waaronder Game of Thrones, Westworld, Band of Brothers, The Sopranos, True Detective, Ballers, Big Little Lies en vele andere. Dit pakket is speciaal voor klanten van Ziggo en Vodafone.

Ziggo Movies & Series XL is het meest complete pakket van Ziggo. Het meeste van het mooiste. Honderden series en films van Movies & Series, inclusief alle topseries en films van HBO en nog eens meer dan 50 extra zenders, waarvan 10 kinderzenders. Ziggo Movies & Series XL is inbegrepen bij het Alles-in-1 pakket Ziggo Max. Het pakket kost los €11,95 per maand.

Je kunt online kijken waar en wanneer je wil, in de Europese Unie, met Ziggo GO op pc, laptop, tablet of smartphone. Ga je naar het buitenland? Download vanuit de Ziggo GO app dan voor vertrek films en series van Movies & Series XL en volg lekker je favoriet offline in het vliegtuig of onderweg in de auto. Het samenstellen van je kijklijst: daar begint je vakantieplezier mee.
Laatste van Ziggo
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam

Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV,  Android TV en Amazon Fire TV

Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet
Hotel Alhambra Palace checkt in bij Infor voor klantenservice van wereld-niveau

World Music Day 2020: aantal abonnementen muziekstreamingdiensten stijgt

Tectrade wordt TTNL, Take IT To The Next Level!

'Fervente Verzamelaars' tentoonstelling bij het CODA Cultuurhuis te Apeldoorn

Aandacht voor sociaal kapitaal essentieel bij ‘hybride werken’

Nieuwste manier om veilig en hygiënisch te betalen voor shop-in-shops, online platforms en marktplaatsen gelanceerd

Nederlandse startups blijven de landelijke # 1 banengroeimotor