www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!

Royole start grootschalige productie van volledig flexibele displays

Mijlpaal positioneert bedrijf als marktleider in flexibele displays; grootschalige innovatieve faciliteit kan over tot massaproductie

13 juni 2018 – Royole Corporation, leidend innovator en producent van innovatieve interfaces en producten als flexibele displays, sensoren en smart devices, kondigt vandaag aan dat de productie van flexibele displays in de Quasi-G6 massaproductiecampus in Shenzhen, China is begonnen. De eerste lading volledig flexibele displays werd op maandag 4 juni afgeleverd: er zijn al verschillende overeenkomsten met meerdere industrieën gesloten om voortdurend nieuwe producten voor zowel het B2B- als B2C-kanaal te leveren.

“Dit is een historisch moment voor ons bedrijf”, zegt Dr. Bill Liu, oprichter van Royole en CEO. “Het is een belangrijke gebeurtenis voor technologie en innovatie in het algemeen. We zijn ervan overtuigd dat wat we hebben gerealiseerd de elektronica-industrie zal veranderen. De wereldwijde schermmarkt gaat een nieuw tijdperk in, en Royole vervult daarin een leidende positie. Deze mijlpaal is een droom die waarheid wordt. Sinds de oprichting van het bedrijf hebben we ons gefocust op de ontwikkeling van nieuwe flexibele displays en sensoren. Vanaf nu kunnen we deze volledig flexibele producten op grote schaal aan gaan bieden en zo de manier veranderen waarop mensen de wereld zien en ermee omgaan.”

Royole Flexible+-technologie
De massaproductie van volledig flexibele displays is de basis van Royoles Flexible+-strategie. Het gepatenteerde Flexibele Display van Royole en de flexibele sensortechnologieën kunnen worden geïntegreerd in een groot aantal producten en toepassingen, wat de manier waarop mensen hun persoonlijke omgeving ervaren zal verbeteren. Van consumentenelektronica tot slimme transportatie, van gebruik in smart home, sport en mode tot op de werkplek, het onderwijs en robotica.
  • Flexibele Displays: Door gebruikmaking van AMOLED-technologie bieden de flexibele displays van Royole veel technologische voordelen ten opzichte van conventionele displays. Het zijn onder meer ’s werelds dunste (0.01mm), lichtgewicht, buigbare (met een minimale buigradius van 1mm), draagbare, schokbestendige, onbreekbare, ultra-responsieve, energiezuinige schermen met hoog contrast. Royole’s flexibele displays hebben grote invloed op de elektronica van de toekomst en maken innovatief vormgegeven toepassingen mogelijk.
De flexibele AMOLED-technologie zal de volgende generatie van schermen domineren. Het biedt ontegenzeggelijke voordelen ten opzichte van LCD- en EPD-technologie in smartphones, draagbare elektronische apparaten en het IoT.

Royole’s nieuwe Quasi-G6 massaproductiecampus beschikt over een R&D- en productieafdeling, met meer dan 1800 onafhankelijke intellectuele eigendomsrechten. Bij volle capaciteit rollen meer dan 50 miljoen flexibele displays per jaar van de band. Flexibele AMOLED-technologie wordt onderverdeeld in drie typen: plat, gebogen en volledig flexibel. Royole’s massaproductiefaciliteit kan ze alledrie produceren. Daarnaast kunnen Royole’s volledig flexibele displays, in tegenstelling tot vaste gebogen displays, verder worden gebogen, gevouwen en opgerold.

Bijlagen
2.3 MB jpg Royole Mass Production Launch Ceremony for the World's First Quasi-G6 Fully Flexible Display Campus.jpg

Hyperlink Video YT Royole flexible displays

933 KB jpg Royole flexible displays

Media contact:

Pride PR
Irene Martini
royole@pridepr.nl

Royole
Tamara Santbergen
tasa@royole.com

Over Royole Corporation
Royole is in 2012 opgericht door aan Stanford afgestudeerde engineers, met als doel de manier waarop mensen omgaan met de wereld om hen heen en deze zien te verbeteren. Het bedrijf creëert en maakt geavanceerde flexibele displays, flexibele sensoren en slimme apparaten. Daarnaast biedt het IP-licenties, diensten, en oplossingen voor alle industrieën die met displays en flexibele elektronica werken. In 2014 introduceerde Royole ’s werelds dunste full-color AMOLED flexibele display, met een dikheid van 0,01mm en een buigradius van 1mm. In 2015 werd begonnen met de massaproductie van eigen elektronische apparaten, en werd ’s werelds eerste vouwbare mobiele theater geïntroduceerd. In 2016 werd het eerste gebogen autodashboard geïntroduceerd.

Royole heeft veel awards gewonnen voor technologische innovatie en snelle groei, waaronder de Best of CES 2016 van Thomson Reuters, “5 Under 5” 2015 Most Innovative Startups in China vam Scientific American, 2016 Annual Tech & Innovation Award van San Francisco Business Times, en 2015 Top 10 Most Innovative Entrepreneurs in the US and China van Forbes. Grote durfkapitalisten als IDG Capital Partners, CITIC Capital, Knights Investment en Shenzhen Capital Group investeerden in Royole. Het bedrijf is een ‘unicorn’ en beschikt over kantoren in Fremont (Californië), Hong Kong en Shenzhen, China. Voor meer informatie, zie: www.royole.com.
Laatste van Royole Corporation
Royole Corporation benoemt Harold Cobben tot algemeen directeur voor Europa

Bill Liu genomineerd voor FORTUNE's 40 Under 40-lijst van 2019

Royole presenteert Flexible+ Platform op CES 2019
Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar
Datto integreert met Intel®: beheer op afstand op basis van Intel vPro®-technologie

Cisco vereenvoudigt security en pakt complexiteit aan met geïntegreerd cloudplatform: Cisco SecureX

Workfront benoemt David Burggraaf tot Chief Technology Officer

Innovatie-enabler Rubix kiest voor strategische PR- en marketingaanpak van Lubbers De Jong TECH PR

Embedded World 2020 – Wibu-Systems op kruispunt van industriële transformatie

Genealogisch computerprogramma Ancestor Tree Manager

Nuance kondigt de beschikbaarheid van Ambient Clinical Intelligence in de VS aan

Motiv ICT Security en KnowBe4 partneren in strijd tegen social engineering

Cisco 2020 CISO Benchmark: meer investeringen in cloudsecurity en automatisering om complexiteit te bestrijden

IT-managers luiden noodklok voor digitale veiligheid door massale route naar de cloud

Ultimum en Baangericht sluiten bijzonder convenant

BlackBerry breidt mogelijkheden EPP en EDR uit met verbeterd CylancePROTECT® en CylanceOPTICS®

Yolt Technology Services biedt open banking-dekking van +90% in Nederland

Liferay benoemt Pieter van der Werf tot General Manager Benelux

Europees Onderzoek: open data aanjager economie

Rabo Frontier Ventures Commits to Speedinvest 3
Royole Corpora.. contact

Logo Royole Corporation

(866) 397-0080 ext. 0106
  Sales.global@royole.com
  www.royole.com
Royole Corpora.. sociaal

Royole Corpora.. tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Databricks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl