www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (2 jaar en 58 dagen geleden)
PR: LVTPR

commercetools als Visionary opgenomen in Gartner Magic Quadrant for Digital Commerce

commercetools, wereldwijd en toonaangevend leverancier van innovatieve commercesoftware, is als Visionary opgenomen in het Gartner Magic Quadrant for Digital Commerce. Het in juni 2018 uitgekomen rapport biedt een overzicht van de markt voor commerceplatforms en evalueert daarbij in totaal achttien verschillende leveranciers.

Volgens het Magic Quadrant-rapport zal tien procent van de digital commerce-organisaties in 2020 via een platformbusiness de transitie maken naar digital business. Daarvan zal zestig procent gebruikmaken van een open en flexibel commercesysteem om onlinegroei te kunnen schalen. 1

Moderne oplossing voor de nieuwe commercewereld
“Voor ons is de opname als Visionary in het Magic Quadrant for Digital Commerce een erkenning voor de passie en focus waarmee onze werknemers en partners over de gehele wereld zich inzetten om de nieuwe commercewereld te voorzien van een moderne oplossing”, zegt Dirk Hoerig, CEO van commercetools. “We zien in de benoeming niet alleen een bevestiging van onze visie, maar ook dat ons vermogen om die waar te maken, door Gartner in positieve zin erkend wordt.”

commercetools werd pionier op het gebied van het gebruik van microservices voor commerce, omdat het merkte dat veel bedrijven behoefte hebben aan een flexibele en modulaire commerceoplossing. De organisatie biedt het enige echte, microservicegebaseerde, zakelijke platform in de markt. commercetools is in staat om meerdere malen per dag nieuwe releases uit te brengen, waardoor gebruikers in staat zijn om een voorsprong te nemen op de concurrentie.

Verder dan traditionele e-commerce
Het platform van commercetools is een API-first- en cloud-native-applicatie die bedrijven helpt om snel commercemogelijkheden toe te voegen aan kanalen en devices die verdergaan dan traditionele webshops. Met commercetools kunnen klanten commercefunctionaliteiten toevoegen aan mobiele apps, onlinegames, augmented en virtual reality, en social media. Maar ook aan andere met het internet verbonden zaken, zoals kiosken, wristbands en auto’s.

commercetools gelooft dat het recente Magic Quadrant-rapport met name van belang is om bedrijven te helpen, die een weg proberen te vinden in de grote veranderingen die plaatsvinden in commerce en in de zakelijke architectuur daarachter.

Een exemplaar van het Gartner 2018 Magic Quadrant for Digital Commerce-rapport is op verzoek gratis verkrijgbaar.

1 Gartner, ‘Magic Quadrant for Digital Commerce’, Penny Gillespie, Jason Daigler et al., 5 juni 2018.

Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, geen enkel product en geen enkele dienst die in zijn onderzoekspublicaties worden beschreven en adviseert technologiegebruikers niet om alleen leveranciers met de hoogste beoordeling of een andere aanduiding te selecteren. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van Gartners onderzoeksorganisatie en mogen niet worden opgevat als feitelijke uitspraken. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek van de hand, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over commercetools
commercetools GmbH is een internationale technologieonderneming en geldt als incubator van het postwebtijdperk. De cloudgebaseerde platformtechnologie biedt onlineretailers de basis voor een toekomstbestendige e-commerceomgeving. De moderne API approach maakt het mogelijk nieuwe verkoopkanalen te ontsluiten. Merken zoals Hasbro, Carhartt WIP, Albelli. Van Ommen, Cimpress (bijvoorbeeld Vistaprint) en Eurail vertrouwen op commercetools voor de digitale transformatie van hun e-commerceactiviteiten. In de vestigingen in München, Berlijn, Durham (North Carolina/USA) en Amsterdam zijn in totaal meer dan 150 medewerkers in dienst. Meer informatie is beschikbaar op www.commercetools.com.
Laatste van commercetools
Eerste open food-marktplaats Foodl biedt ubiquitous commerce met technologie van commercetools

commercetools en roboticaontwikkelaar Franka Emika verlengen partnerschap

commercetools erkend om B2B-commerce
Verstreken tijd: 2 jaar en 58 dagen

Logo LVTPR
commercetools contact

Logo commercetools

commercetools@lvtpr.nl
  commercetools.com
commercetools sociaal

commercetools tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope