www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlContentbureau
PR: ItsaRep

Mendix versnelt uitbreiding in Europa met opening van nieuw kantoor in Frankfurt, Duitsland

ROTTERDAM - 12 juni 2018 - Mendix, het snelste en eenvoudigste platform voor het ontwikkelen en continu verbeteren van mobiele en webapplicaties, kondigde vandaag de opening aan van een nieuw kantoor in Frankfurt, Duitsland. Naast Europese kantoren in Rotterdam en Londen, zal het nieuwe kantoor van Mendix in Frankfurt de groei van het bedrijf in de DACH-regio ondersteunen.

Terwijl ondernemingen investeren in het digitaliseren van hun activiteiten, groeit de vraag naar bedrijfsapplicaties aanzienlijk sneller dan de capaciteit van IT-organisaties om deze te leveren. High productivity aPaaS (hpaPaaS)-oplossingen bieden Rapid Application Development (RAD) functies voor ontwikkeling, implementatie en uitvoering in de cloud. Ook voorspelt Gartner dat tegen 2020 ten minste 50% van alle nieuwe bedrijfsapplicaties ontwikkeld zullen worden met high productivity toolsets. 1

"De ongekende vraag naar het bouwen en beheren van apps in organisaties heeft ons een geweldige kans geboden om onze wereldwijde aanwezigheid uit te breiden", zegt Derek Roos, co-founder en CEO van Mendix. "We helpen bedrijven over de hele wereld met het transformeren van hun activiteiten met apps en ik ben erg verheugd om uit te breiden naar de DACH-markt, zodat we nog meer IT-leiders kunnen helpen met het uitvoeren van initiatieven voor digitale transformatie."

Marktleider biedt ongekende cloud-native implementatieopties, partner-ecosysteem

Mendix werd benoemd als leider in Gartner's Magic Quadrants voor High-Productivity Application Platform as a Service (2018) en Mobile App Development Platforms (2017), en is nog steeds het enige low-code platform dat containerisatie gebruikt als kerntechnologie, zodat bedrijven de flexibiliteit hebben om hun apps uit te voeren in elke Cloud Foundry- of Docker-omgeving, inclusief Kubernetes, IBM Cloud, SAP Cloud Platform en Pivotal.

Mendix heeft onlangs ook strategische partnerships met SAP en IBM aangekondigd, waardoor beide bedrijven het Mendix-platform zullen verkopen, zodat bedrijven op Mendix gebouwde apps naadloos op het SAP Cloud Platform en IBM Cloud kunnen implementeren.

1Gartner, Inc., “Market Guide for Application Platforms,” November 23, 2016, Anne Thomas and Aashish Gupta

Over Mendix
Mendix is het snelste en eenvoudigste platform om op grote schaal mobiele en webapplicaties te bouwen en continu te verbeteren. Erkend als marktleider door vooraanstaande analisten, helpen we onze klanten hun organisaties en industrieën digitaal te transformeren door apps te bouwen, te beheren en te verbeteren met een ongekende snelheid en schaal. Meer dan 4.000 vooruitstrevende ondernemingen, waaronder Analogic, KLM, Philips, Koninklijke DSM en de Universiteit van Pennsylvania, gebruiken ons platform om bedrijfsapplicaties te bouwen die hun klanten enthousiast maken en de operationele efficiency verbeteren.

Word lid van de Mendix community door Mendix op LinkedIn en Twitter te volgen. Start gratis met het bouwen van apps op www.mendix.com/try-now/.
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Mendix contact

Logo Mendix

info@mendix.com
  www.mendix.com
Mendix sociaal

Mendix tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage