www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Riverbed vindt APM voor het digitale tijdperk opnieuw uit met eerste geïntegreerde oplossing voor APM en eindgebruikerservaringmonitoring

• Krachtige businessanalytics op basis van AI zorgt voor waardevol inzicht uit APM ‘big data’
  • Biedt mogelijkheid om miljarden transacties per dag te beheren voor ongeëvenaarde schaalbaarheid voor digitale bedrijven
Hoofddorp – Riverbed®, The Digital Performance Company™, introduceert de nieuwste versie van Riverbed SteelCentral. Deze update geeft de application performance management-markt (APM) een nieuwe dimensie met de eerste geïntegreerde oplossing voor APM en monitoring van de eindgebruikerservaring in de branche. Met deze unieke aanpak kunnen organisaties de digitale ervaring voor alle applicaties monitoren en elke applicatietransactie vastleggen om het kwaliteitsniveau te bereiken dat nodig is voor hedendaagse digitale bedrijfsvoering. Met deze versie van SteelCentral introduceert Riverbed tevens krachtige businessanalytics op basis van AI die waardevol inzicht biedt, en een nieuwe integratie tussen SteelCentral en Riverbed Xirrus-wifi-accesspoints. Riverbed SteelCentral is de enige end-to-endoplossing die eindgebruikerservaringen op basis van device, infrastructuur, applicatie en netwerkmonitoring combineert, zodat klanten de digitale ervaring van gebruikers op een allesomvattende manier kunnen beheren.

“Bedrijven in vrijwel alle sectoren zijn bezig met digitale initiatieven voor het leveren van een betere eindgebruikerservaring. Dit zijn strategische investeringen in aanzienlijke verbeteringen in productiviteit van werknemers, klantloyaliteit en financiële prestaties. Maar bij het uitrollen van deze digitale initiatieven hebben veel bedrijven beperkt inzicht: traditionele APM-tools zijn vaak zeer gefragmenteerd en kunnen hen niet helpen bij het nauwkeurig meten van de eindgebruikerservaring en het bepalen van de onderliggende drijfveren daarvan”, zegt Mike Sargent, Senior Vice President, General Manager voor SteelCentral bij Riverbed. “Met deze nieuwe release van SteelCentral vinden we APM opnieuw uit – het is de enige oplossing waarin de eindgebruikerservaring centraal staat en alle data voor alle applicaties en transacties vastlegt. SteelCentral blijft marktleider in het bieden van de meest uitgebreide, geïntegreerde en uniforme oplossing voor het monitoren en beheren van de volledige digitale ervaring van de meest waardevolle bedrijfsmiddelen: de eindgebruiker.”

Deze versie van SteelCentral is ontwikkeld om te voldoen aan de behoeften van grote en groeiende bedrijven. In een recent onderzoek door Riverbed naar beleidsmakers voor bedrijven waren vrijwel alle respondenten (99 procent) het ermee eens dat inzicht in de digitale ervaring van klanten essentieel is voor hun business. Daarnaast gaf 77 procent aan dat het noodzakelijk is om de komende twaalf maanden te investeren in het verbeteren van de digitale ervaring voor gebruikers en/of klanten.

“Bij het transformeren van de business moeten bedrijven de impact van hun digitale initiatieven begrijpen – zowel op het gebied van klantervaringen als de interactie tussen die ervaring en applicatieonderdelen”, zegt Stephen Elliot, Program Vice President, Management Software en DevOps bij IDC. “Wanneer de digitale ervaring onvoldoende wordt beheerd, kan dat zorgen voor risico’s voor het bedrijf en het management, een afname van de omzetgroei, een gebrek aan schaal of gebrek aan inzicht in klanten. Door de focus te leggen op de klant als eindgebruiker, profiteren bedrijven het meest.”

Eerste gezamenlijke oplossing voor APM- en eindgebruikerservaringmonitoring
Met deze versie biedt SteelCentral de eerste gezamenlijke oplossing voor APM en monitoring van eindgebruikerservaring die echt bedrijfsinzicht biedt. Met SteelCentral kunnen bedrijven de digitale ervaring van elke gebruiker en elke app in het portfolio monitoren, elke uitgevoerde transactie troubleshooten en de bedrijfsimpact van slechte prestaties analyseren om problemen sneller te isoleren en op te lossen. Tegelijkertijd worden app- en digitale prestaties geoptimaliseerd. Om de digitale ervaring daadwerkelijk te kunnen meten, zijn mogelijkheden voor het beheren van digitale ervaringen onmisbaar.

De gezamenlijke oplossing introduceert één licentie voor devices en applicaties van eindgebruikers, en is een SaaS-oplossing. Dit stelt bedrijven in staat om de oplossing snel en flexibel te implementeren in applicaties en devices van eindgebruikers. Dit vereenvoudigt de aanschaf, implementatie en dataverzameling. Zo kunnen mogelijke veranderingen in prestaties gemonitord worden voor kritieke transformatie-initiatieven als cloudmigratie, datacenterconsolidatie of kantooruitbreiding. De oplossing is beschikbaar via Riverbed, Riverbed partners en de ServiceNow Store.

Ongeëvenaarde schaal voor digitale bedrijfsvoering
Ook de toonaangevende schaalbaarheid van SteelCentral is verbeterd, met een nieuwe geclusterde beheerarchitectuur, waarmee bedrijven de uitdagingen van het beheer van moderne applicatiearchitecturen kunnen bijhouden. Andere APM-vendoren maken een afweging tussen datakwaliteit en schaal – waarbij ze niet alle transacties meenemen en metadata of diepte in de call-stack opofferen om grote omgevingen aan te kunnen. Dat zorgt voor aanzienlijke blinde vlekken in de gebruikerservaring en applicatieprestaties, wat het onmogelijk maakt om de ervaring van elke gebruiker te beheren en optimaliseren en om klantintimiteit te bieden. Samen met de nieuwe geclusterde architectuur helpen de autotuning- en datacompressiemechanismen van SteelCentral dit big-dataprobleem oplossen. Eén analyseserver is nu in staat om tienduizenden agents te ondersteunen, waardoor klanten van Riverbed miljarden transacties per dag kunnen monitoren en beheren.

Big data businessanalytics op basis van AI
SteelCentral introduceert daarnaast visualisaties op basis van AI, die de grote hoeveelheid aan data benutten. Traditionele APM-tools zijn er niet op gebouwd om te kunnen omgaan met de enorme hoeveelheid data, hoge snelheid van transacties en zeer gevarieerde data die digitale bedrijven tegenwoordig genereren. Met de nieuwe release maakt Riverbed gebruik van zijn ‘big transaction data’, naast geavanceerde concepten uit de datawetenschap die de mogelijkheid voor gebruikers voor het diagnosticeren van transactietrends te verbeteren. Deze versie introduceert een innovatieve ‘Prism’-rapportage die over lange perioden kijkt naar de conversiefunnel van een zakelijke transactieflow. Met dit inzicht kunnen gebruikers trends visueel onderzoeken, problemen oplossen en gerelateerde problemen vervolgens proactief oplossen.

Integratie met Riverbed Xirrus Wi-Fi
Ten slotte stelt klanten die Riverbed Xirrus Wi-Fi-oplossingen implementeren in staat om hun eindgebruikers die gebruikmaken van deze draadloze toegangspunten een uitstekende digitale ervaring te bieden. Dankzij tweerichtingsintegratie tussen Xirrus Wi-Fi en SteelCentral kan IT-afdeling problemen bij eindgebruikers door slecht bereik of slechte deviceprestaties, snel ontdekken en oplossen.

Neem contact op met Riverbed
Over Riverbed
Riverbed, The Digital Performance Company™, biedt organisaties de mogelijkheid digital performance te maximaliseren binnen elk onderdeel van hun bedrijf, en stelt ze in staat mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken. Het omvattende en geïntegreerde Digital Performance Platform™ combineert Digital Experience-, Cloud Networking- en Cloud Edge-oplossingen die samen een moderne IT-architectuur bieden voor de digitale onderneming. Het platform levert nieuwe mogelijkheden voor operationele flexibiliteit en versnelt de businessperformance en -resultaten. Riverbed heeft jaarlijks meer dan 1 miljard dollar aan inkomsten en werkt voor meer dan 30.000 klanten, waarvan 98 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en honderd procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op riverbed.com.