www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureau
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

TrustArc breidt TrustArcConnect-partnerprogramma verder uit

Bedrijf helpt partners bij inspelen op groeiende vraag naar technologische privacy-oplossingen

Londen, 7 juni 2018 - TrustArc, wereldwijd leverancier van technologieoplossingen voor privacy, breidt zijn partnerprogramma TrustArcConnect uit. Het programma biedt partners met veel kennis van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) en privacy nu de mogelijkheid te profiteren van deze nieuwe regelgeving. TrustArc verwacht dat de AVG zal zorgen voor een toenemende vraag naar privacy-oplossingen, die organisaties op een efficiënte en schaalbare manier compliant kunnen maken.

Partners kunnen optreden als reseller van het SaaS-privacyplatform van TrustArc, waardoor ze profiteren van terugkerende licentie-omzet. Ook kunnen ze extra service en support aan klanten leveren.

Philippe Ortodoro, vicepresident channel sales EMEA van TrustArc: “De reactie van de meeste bedrijven op de AVG was het snel toewijzen van veel mensen en middelen aan deze regelgeving. Maar de AVG is geen ‘fix and forget’-issue. Het gaat om een belangrijk en blijvend commitment en organisaties zien nu dat ze op zoek moeten naar duurzame en efficiënte manieren om aan dat commitment te voldoen. Zij weten dat technologie de juiste weg is naar duurzaamheid en efficiency. Dat zorgt voor enorme kansen voor partners, die met de privacytech-oplossingen van TrustArc hun aanbod kunnen verbreden.”

De uitbreiding van het partnerprogramma bouwt voort op twintig jaar ervaring van TrustArc in het bieden van innovatieve compliance-oplossingen aan eindgebruikersorganisaties, overal in de wereld.

Chris Babel, CEO van TrustArc: “Wij hechten eraan om in te spelen op de privacy-eisen van klanten van elke omvang, in elke branche en in elke regio. Onze channelpartners spelen een sleutelrol in het voldoen aan de eisen van deze markten en helpen bij het koppelen van klanten aan onze technologieoplossingen, wereldwijd. TrustArc heeft veel gedaan om partners in staat te stellen hun bestaande mogelijkheden uit te breiden en hun portfolio te verbreden met privacygerelateerde oplossingen. Met twintig jaar ervaring in de sector en zeven jaar in het leveren van een bewezen en zeer schaalbaar platform biedt TrustArc channelpartners een unieke mogelijkheid om hun aanbod uit te breiden.”

Het TrustArc Platform is ontwikkeld om nagenoeg iedere use case op het gebied van privacy te ondersteunen. Het omvat oplossingen voor het beheren van data-mapping, risico-assessments, website tracker-scanning, consentmanagement en veel meer.

Deze aankondiging komt een jaar na de naamswijziging van TRUSTe naar TrustArc, wat een weerspiegeling is van de transformatie naar een internationale leverancier van technologiegerelateerde privacy-oplossingen.

TrustArc is wereldwijd actief met teams in de VS, UK, Frankrijk, Duitsland en Azië. Kijk voor meer informatie over het TrustArcConnect-programma op www.trustarc.com/partner-program.

Over TrustArc
TrustArc loopt voorop in oplossingen voor dataprivacy-compliance en risicobeheer dankzij de combinatie van innovatieve technologie, hoogwaardige consulting en TRUSTe-certificeringoplossingen, die samen elke fase van een privacybeheerprogramma afdekken. Het TrustArc Privacy Platform is de basis voor alle oplossingen en biedt een flexibele, schaalbare en veilige manier om privacy te beheren en te zorgen voor compliance met wereldwijde wetgeving, waaronder de Algemene verordening gegevensbescherming van de EU.

Het privacyplatform is in zeven jaar steeds verder verfijnd op basis van de ervaring en use cases uit allerlei sectoren. Het biedt diepgaande privacy-expertise en bewezen methodologieën die in de afgelopen twintig jaar, mede op basis van duizenden klantprojecten, continu zijn uitgebreid. Het hoofdkantoor van TrustArc staat in San Francisco. Het bedrijf heeft meer dan duizend klanten wereldwijd. Meer informatie is te vinden op de website en blog.

Voor meer informatie:
Michael Ros