www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2472 volgers blijven op de hoogte!

Yellow Communications introduceert leiderschapsteam

Hoofddorp, 7 juni 2018 – Account directors Marjolein Jonker (48) en Majoy Koetsier-Juriaans (32) zijn recent toegetreden tot het leiderschapsteam van PR- en communicatiebureau Yellow Communications. Zij voegen zich bij Karin van Geelen die 13 jaar geleden Yellow Communications oprichtte en tot nu toe alleen het bureau leidde.

Aanleiding voor de introductie van het leiderschapsteam is de groei van Yellow Communications in de afgelopen periode en de ontwikkelingsstrategie voor de komende jaren. Karin van Geelen: “Met het oog op onze ambitieuze groeistrategie willen we het bureau gecontroleerd verder ontwikkelen en professionaliseren. Met het hele Yellow-team investeren we in onze expertise, in de verdieping van de relatie met onze klanten en in uitbreiding van ons product- en dienstenportfolio. Ik ben heel blij dat ik nu samen met Marjolein en Majoy leidinggeef aan ons getalenteerde team en dat we met elkaar onze business plannen verder kunnen ontwikkelen en bewaken.”

Marjolein Jonker werkt sinds 2008 bij Yellow. Majoy Koetsier-Juriaans kwam in 2014 in dienst. Beiden waren tot nu toe senior PR- en communicatiemanager met eindverantwoordelijkheid over een aantal klanten. Nu zij onderdeel uitmaken van het managementteam verschuift hun rol van PR- en communicatiemanager naar die van account director met eindverantwoordelijkheid over een grotere klantengroep. Zij blijven vanzelfsprekend direct betrokken bij het opstellen, bewaken en laten uitvoeren van de strategische communicatieplannen voor onze klanten.

Marjolein en Majoy

Over Yellow Communications:
Yellow Communicationsis het PR- en communicatiebureau dat staat voor verbinding. Vanuit oprechte interesse gaan wij samen met onze klanten op zoek naar verhalen die mensen raken en activeren. Ons team helpt hen die verhalen te vertellen, aan de juiste mensen, met de juiste middelen, via de juiste kanalen, op het juiste moment. Zo kunnen organisaties zich onderscheiden en bouwen ze samen aan een actieve relatie met hun doelgroep. Yellow verenigt alle communicatiedisciplines onder één dak verenigt en acteert graag als communicatieregisseur. We houden het totaaloverzicht, geven advies en ontwikkelen concepten maar zitten ook bovenop de uitvoering van het communicatieplan.

Yellow is de exclusieve partner in Nederland en België van het internationale communicatienetwerk Hotwire. Kijk op www.yellow-communications.com of volg Yellow via Twitter, Instagram, LinkedIn of Facebook.

Voor meer informatie:
Yellow Communications