www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 63 dagen geleden)
PR: LVTPR

Ontdek Sonos Beam – 's werelds meest veelzijdige smart speaker voor tv én muziek

De compacte smart soundbar met geweldig kamervullend geluid is verkrijgbaar vanaf 17 juli voor € 449; Apple AirPlay 2 komt in juli.

San Francisco – 6 juni 2018 – Op de drempel van Big Tech's bolwerk, onthulde het uit Santa Barbara afkomstige Sonos vandaag een baanbrekende smart speaker die geweldig geluid biedt voor vrijwel alle streaming content in de kamers waar mensen het meeste tijd doorbrengen: de Sonos Beam. Het doel om een rijke geluidservaring te bieden voor alle sonic content die ertoe doet – van films en tv-programma's tot muziek en podcasts. De Sonos Beam ondersteunt meer dan 50 muziekservices,Apple AirPlay 2 en in de toekomst meerdere spraakassistenten. Sonos Beam is vanaf 17 juli wereldwijd verkrijgbaar voor een prijs van € 449. Hij is vandaag al te reserveren op www.sonos.com.

Zoals alle Sonos-speakers maakt Beam onderdeel uit van het Sonos home sound system, wat betekent dat eigenaren twee Sonos One-speakers kunnen toevoegen voor surround-sound, een Sub voor meer bass, of een Beam kunnen integreren in hun bestaande Sonos-multiroomopstelling. Gebruikers kunnen Beam op een aantal manieren bedienen: met de Sonos-app, met apps van derden zoals Spotify, Audible, Pandora en Tidal, met smarthomegadgets zoals muurschakelaars, met bestaande afstandsbedieningen van door Sonos goedgekeurde partners en – in de toekomst – met hun stem.

Image

Beam is in de VS, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Canada, Australië en binnenkort Frankrijk standaard uitgerust met Amazon Alexa. Beam ondersteunt ook andere spraakassistenten, zodra deze beschikbaar komen op Sonos en zal eigenaren nooit verplichten een specifieke streamingbox of -service te gebruiken.

“De smart speakers van vandaag de dag zijn technisch niet altijd even geweldig en overtuigen niet op het gebied van geluidskwaliteit. Sonos is anders en Beam is tot nog toe het beste voorbeeld daarvan”, zegt Patrick Spence, CEO van Sonos. “Onze open aanpak, obsessie met design, extreme focus op kwaliteit en drive om een systeem te bouwen dat eenvoudig te bedienen is en steeds beter blijft worden, zijn de basis voor alles wat we doen. We zijn ervan overtuigd dat we de beste, meest veelzijdige smart speaker ter wereld hebben gecreëerd.”

Sonos Beam is getuned door een team akoestische engineers van wereldklasse dat samenwerkte met toonaangevende geluidsexperts uit de film-, muziek- en televisiewereld. Het resultaat is een product dat het werk van de artiest laat horen zoals het is bedoeld en zorgt voor een ongeëvenaarde luisterbeleving. Beam brengt een verbazingwekkend brede sound voort voor een speaker van zijn formaat. De vier custom elliptische full range-woofers en drie passieve radiatoren geven een diepe warme bass en bieden superieure prestaties in de middenfrequenties, terwijl een enkele tweeter voor kristalheldere dialogen zorgt.

Sonos Beam-productdetails:
  • Met zijn slanke ontwerp en compacte formaat is de veelzijdige Beam ontworpen om op dressoirs of onder tv's te passen die aan de muur zijn bevestigd. Sonos Beam is slechts 65centimeter breed en steekt dus niet over de rand van je meubel heen, geeft vrij zicht op je tv en gaat op in de ruimte.
  • Vijf far field-microfoons voor geavanceerde ruisonderdrukking en meerkanaals echo-onderdrukking voor muziek én home-cinemacontent.
  • Beam heeft drie aansluitingen: stroom, ethernet en HDMI ARC.
  • Gebruik de HDMI-kabel om Beam op de HDMI ARC-uitgang van de tv aan te sluiten. Als je tv geen HDMI ARC ondersteunt, gebruik dan de optische-audio-adapter om Beam aan te sluiten op de optische-audio-uitgang van de tv.
  • Beschikbaar in zwarte en witte stof met matte afwerking.
  • Het toevoegen van een videoapparaat zoals Amazon Fire TV geeft meer mogelijkheden om videos met je stem te bedienen in de landen waar Amazon Fire TV en Amazon Alexa op Sonos beschikbaar zijn. Je kunt in de toekomst Alexa naar films en tv-programma’s van je favoriete streamingservices vragen, meer informatie krijgen over een filmregisseur of het volume verhogen en meer.
AirPlay komt in juli naar Sonos
AirPlay 2 is na een gratis software-update in juli beschikbaar op Sonos. Met AirPlay 2 kunnen gebruikers muziek en podcasts van hun iOS-apparaten direct afspelen op hun Sonos-speakers, inclusief films van Netflix, YouTube-video's en meer. Speakers die de nieuwste AirPlay 2-update ondersteunen zijn onder meer de nieuwe Sonos Beam, Sonos One, Playbase en de tweede generatie Play:5. Bovendien is het met maar één ondersteunde speaker al mogelijk AirPlay-content te streamen naar andere Sonos-speakers in het systeem. Klanten die van Apple AirPlay 2 op Sonos genieten krijgen tevens een nieuwe spraakbeleving cadeau met de toevoeging van Siri. Vraag Siri om tracks, albums, of afspeellijsten van Apple Music af te spelen op Sonos.

Image

Hi-res beeldmateriaal vind je hier.

Over Sonos
Sonos is het toonaangevende multi-room smart home sound system. Als uitvinder van multi-room draadloze home-audio in 2002, helpen de innovaties van Sonos de wereld beter te luisteren door mensen toegang te verschaffen tot de content waar ze van houden en ze hen toe te staan deze content te bedienen hoe ze maar willen. Bekend om de ongeëvenaarde muzikale luisterbeleving, het zorgvuldige design voor in het huis, het gebruiksgemak en een breed inzetbaar serviceplatform, maakt Sonos het hele spectrum aan sonische cultuur beschikbaar voor iedereen. Sonos heeft zijn hoofdkwartier in Santa Barbara, Californië, waar creativiteit, cultuur en innovatie samenkomen zonder het bedrukkende Big Tech-denken. Meer informatie vind je op www.sonos.com.
Verstreken tijd: 2 jaar en 63 dagen

Logo LVTPR
Sonos contact

Logo Sonos

pr@sonos.com
  www.sonos.com
Sonos sociaal

Sonos tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope