www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: INFLUX PR

Pegasystems lanceert ‘next generation’ softwaresuite voor digitale transformatie: Pega Infinity

Pega Infinity verenigt AI, robotic process automation en CRM voor snelle low-code applicatieontwikkeling

LAS VEGAS/AMSTERDAM – 5 juni 2018 Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van krachtige customer engagement toepassingen voor toonaangevende organisaties, maakte vandaag tijdens Pegaworld in Las Vegas de lancering bekend van Pega Infinity™, Pega´s ‘next generation’ software voor digitale transformatie. Dankzij een aantal belangrijke verbeteringen kunnen bedrijven met Pega Infinity digitale transformatie binnen alle bedrijfsgeledingen versnellen en hiermee de verwachtingen van hun klanten overtreffen.

Vertrouwen in digitale transformatie staat voor de ultieme test. Volgens IDC zullen bedrijven dit jaar 1.300 miljard dollar besteden aan digitale transformatie (1). Uit veel onderzoeken blijkt echter dat maar liefst 80 procent van de projecten op het gebied van digitale transformatie jammerlijk mislukt. Bij de projecten die het wel halen, zijn de geleidelijke verbeteringen meestal diep verborgen in geïsoleerde organisatorische silo´s. Dit kan innovatie vertragen en leiden tot inconsistente klantbelevingen met onvoldoende commercieel succes.

In totaal verzorgt Pega Infinity™ de klantinteracties met 1,5 miljard consumenten van ‘s werelds meest succesvolle merken en is het in deze sector het enige geïntegreerd digitaal platform dat front-end klantbeleving  verbindt met back-end procesautomatisering. Verbeteringen in Digital Process Automation (DPA) en nieuwe mogelijkheden in customer engagement zorgen dat silo´s verdwijnen, digitale transformatieprocessen versnellen en organisaties daadwerkelijk disruptief kunnen zijn.

Nieuwe Pega Infinity™features zijn:

Engage zonder limiet
  • Zelf-optimaliserende door AI-gestuurde marketing campagnes – Met behulp van Pega´s artificial intelligence (AI), versnelt de nieuwe Zelf-Optimaliserende Campagne toepassing binnen Pega Marketing™ een-op-een marketing door automatisch voor iedere marketingcampagne de beste doelgroep en de beste aanbieding te kiezen. Het systeem optimaliseert zelf, in realtime, aanbevelingen voor bepaalde strategieën zodra de laatste resultaten zijn verwerkt. Dit leidt tot aanzienlijk hogere conversies, minder kosten en snellere resultaten.
  • Dynamische klantinterfaces – Pega biedt een aantal dynamische userinterface (UI) templates waarmee klanten, via elk kanaal, snel gerichte digitale consument ervaringen kunnen realiseren – van het openen van een nieuwe rekening tot het afhandelen van bepaalde  klantproblemen. Dit geldt ook voor uitbreidingen van Pega´s no-code UI ontwikkeltools en op REST-gebaseerde API´s die tools van derden integreren.
End to end automatisering
  • Alle nieuwe licenties bevatten robotautomatisering Pega Robotic Automation™ en Pega Robotic Desktop Automation™ zijn nu inbegrepen bij elke nieuwe Pega applicatie en Pega Platform™ licentie. Pega is hiermee de enige CRM en DPA leverancier die robot automatisering aanbiedt als standaardfunctie zonder extra kosten. Daarnaast wordt Pega Workforce Intelligence™ opgenomen in alle nieuwe Pega-toepassingen en Pega Platform-licenties , voor de duur van één jaar en voor maximaal 250 gebruikers.
  • Uitgebreide bot library – Alle Pega klanten hebben nu toegang tot een bibliotheek met voorgebouwde bots die tijd besparen bij algemene dagelijkse handelingen zoals het opstarten van applicaties, gespreksafhandeling, taakautomatisering en e-mailverwerking.
  • Verbeterde virtuele assistent voor e-mail met OCR – Pega komt met nieuwe Optical Character Recognition (OCR) capabilities for Pega Intelligent Virtual Assistant for Email™. Dit zorgt voor betere automatisering van e-mail workflows door PDF's en andere bijgevoegde documenten te lezen en automatisch de relevante gegevens in het juiste Pega-dataveld in te voeren.
Build for Change
  • Blockchain Kit voor Ethereum – Pega Blockchain Innovation Kit biedt downloadable proof of concept (POC) templates waarmee banken kunnen aantonen hoe blockchain integreert met Pega Know Your Customer™ (KYC) en Pega Client Lifecycle Management ™ (CLM) onboarding software. Pega-klanten kunnen het dataverkeer testen van klant-onboarding-gegevens van en naar Ethereum, een van de belangrijkste blockchain-technologieën.
  • Open drag-and-drop integratie met RPA bot connectoren – Met de nieuwe Integration Designer kunnen klanten Pega apps koppelen aan andere diensten, systemen en gegevensbronnen met een eenvoudige drag-and-drop interface; hard code connectoren binnen de apps zijn niet meer nodig. Het behandelt robotic process automatisering (RPA) bots ook als connectors, waardoor ze eenvoudig kunnen worden hergebruikt op plekken waar API’s voor bepaalde  databronnen niet bestaan.
  • Geautomatiseerde end-to-end testfunctie – Pega heeft de Automated Testing Suite uitgebreid met de toevoeging van een UI testfunctie. Voor het eerst kunnen klanten geautomatiseerd testen vanaf het logisch niveau naar UI niveaus binnen zowel de oorspronkelijke Pega apps, als binnen third-party testomgevingen.
  • Gratis cloud-gebaseerde AI-gestuurde app optimalisatie – Vanaf nu zijn alle licenties standaard voorzien van Pega Predictive Diagnostic Cloud ™, waardoor de werking van Pega apps in Pega Cloud Services™ of een andere cloud service van de klant zonder extra kosten worden geoptimaliseerd
Daarnaast kunnen individuele gebruikers met nieuwe Pega Studios™ hun overzicht in Pega Infinity™ personaliseren op basis van digitale transformatietaken die ze willen afronden. Deze gebruikersprofielen voorzien individuele gebruikers van een scherm met de juiste tools, features en functionaliteiten, afgestemd op elke gebruiker en zijn of haar functionele rol. Deze studio´s omvatten App Studio voor low-code/no-code ontwikkeling; Developer Studio voor het ‘schalen’ van Apps en componentontwikkeling; Prediction Studio voor de ontwikkeling van voorspellingen en inzichten en Admin Studio voor beheer, systeeminstallatie, beveiliging en DevOps.

Pega Infinity™ is de enige oplossing die customer engagement en digital process automation (DPA) binnen één enkel platform verenigt, waardoor organisaties hun digitale transformatieproces wereldwijd kunnen inzetten. Pega´s CRM suite van customer engagement applicaties voor marketing, sales en customer service gebruikt AI om te kunnen inspelen op klantbehoeften en hen te voorzien van next-best actions gedurende de hele customer journey. Door klanten te voorzien van de juiste boodschap, op het juiste moment, via elk willekeurig kanaal, kunnen Pega-klanten hun klanttevredenheid verbeteren en de customer lifetime value vergroten. Pega apps zijn gebouwd op het Pega-platform, de meest geavanceerde no-code applicatieontwikkeling in deze sector, dat kan worden gekoppeld aan bestaande systemen, processen binnen de hele organisatie automatiseert en uitstekende prestaties levert in customer engagement en op operationeel niveau. Pega´s ‘model-driven architecture’ leidt tot een verhoogde inzetbaarheid, snellere iteraties en lagere ontwikkelkosten.

De aankondiging werd gedaan op  Pegaworld  waar meer dan 5.000 business professionals in het MGM Grand in Las Vegas bijeen zijn om te horen hoe toonaangevende bedrijven hun organisaties transformeren met behulp van Pega-oplossingen.

“De meeste organisaties kunnen zich simpelweg niet snel genoeg aanpassen aan de huidige, bijna constante dreiging van disruptie”, stelt Alan Trefler, oprichter en CEO van Pegasystems. “Pega Infinity™ verlost organisaties van de opgelegde beperkingen van veel hedendaagse software middels het enige unified platform dat speciaal is gebouwd om organisaties over alle silo´s heen te verbinden en als ondersteuning op veranderingen binnen de gehele onderneming. Hierdoor kunnen bedrijven hun transformatie versnellen en zich op hun eigen voorwaarden met hun klanten verbinden, vandaag en in de toekomst.”

Achtergrondinformatie
Over Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operationele excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega PlatformTM stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al vijfendertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en digital process automation (DPA), aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds meest toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten. Voor meer informatie: www.pega.com

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.
  1. IDC, “Worldwide Semiannual Digital Transformation Spending Guide,” December 15, 2017
  2. Forrester Research: The Forrester Wave™: “Digital Process Automation, Q2 2017,” Rob Koplowitz with Christopher Mines, Allison Vizgaitis, and Andrew Reese, July 5, 2017
  3. Gartner, Inc., “Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center,” Michael Maoz, Brian Manusama, May 8, 2017
  4. Forrester Research: The Forrester Wave™: “Real-Time Interaction Management, Q2 2017,” Rusty Warner with Mary Pilecki and Clare Garberg, June 6, 2017
Tags bij dit bericht
Eerder van Pegasystems
Persberichten van vrijdag 22 november 2019
Company Connect uit Huizen is KPN ÉÉN Excellence Partner

OKI Europe stelt nieuwe Managing Director aan

APC en Schneider Electric uitgeroepen tot Channel Challenger of the Year

Extreme Networks brengt eenvoud in datacenter-operations met nieuwe mogelijkheden voor data fabric automation

Nederlandse werknemer vertrouwt zieke collega niet

Black Friday helemaal ingeburgerd; 95% jongeren overweegt aankoop
Insight wint Best Software License Partner of the Year tijdens Channel Awards 2019

Samenwerking Relined Fiber Network en Van de Beek Kabels en Leidingen

SymfonyCon Amsterdam: Smile en SensioLabs versterken hun alliantie voor ontwikkeling Symfonie

MarkLogic en Ordina winnen Channel Award

PSV grote winnaar Website van het Jaar 2019

Extreme Networks erkend als Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Data Center Networking 2019

Veeam: In 2020 is cloud de ‘new normal’ en neemt het belang van security verder toe

LogRhythm breidt marketingteam uit met Chief Marketing Officer en Vice President of Product

Klanten van Gerhard Schubert GmbH printen specifieke onderdelen voor verpakkingsmachines met behulp van Ultimaker

Newion versterkt het team met John Sjölander

Curvature zet met partnerprogramma Third Party Maintenance breder in de markt

DPA-whitepaper helpt functionaris gegevensbescherming in professionaliseringsslag

Nederlandse consument loopt voorop met kennis van blockchain

Orange versterkt positie internationale positie in retail met ThousandEyes partnership

Fortinet en Siemens bundelen krachten om OT-netwerken optimaal te beveiligen

Nieuwe Kaspersky Sandbox automatiseert bescherming tegen geavanceerde bedreigingen

BlackBerry zorgt voor balans tussen vraag naar productiviteit en veiligheid met vernieuwde UEM Software Suite
Logo INFLUX PR

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

ContentbureauContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl