Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (3 jaar en 119 dagen geleden)

Awards van Genesys voor klanten en partners

Naarden, 31 mei 2018 – Genesys, wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer experience en contact centers, heeft tijdens G-Summit Amsterdam een aantal klanten en partners beloond. Dimension Data België, Mercedes-Benz, Eneco, DealerDirect en Achmea mochten ieder een Award in ontvangst nemen tijdens het grootste Customer Experience Event voor klanten, partners en ander relaties in de Beurs van Berlage. De uitreiking van de awards vormde de finale van een informatief en inspirerend programma met onder andere keynotes van Merijn te Booij, CMO van Genesys, Martine Ferment van de Stichting Klantinteractie Research Nederland en zeezeiler Gerd Jan Poortman.

Kim de Boer, Senior Director Sales Benelux: “Onze klanten en natuurlijk ook onze partners maken dat we als Genesys zo succesvol kunnen zijn. Het is een goede gewoonte geworden om ieder jaar onze waardering en bewondering laten blijken voor hun inzet, expertise en innovatief vermogen door het uitreiken van een aantal awards. Het is een eer en het genoegen om met zulke organisaties samen te mogen werken.”

Genesys Partner Award 2018
De Partner Award gaat dit jaar naar Dimension Data België. Zij scoren niet alleen hoog op klanttevredenheid maar weten ook steeds meer organisaties te overtuigen van de kwaliteiten van PureEngage. Daarnaast hebben zij ook de PureConnect oplossing succesvol toegevoegd aan hun portfolio.

Genesys PureEngage Award 2018
Het Mercedes-Benz Customer Assistance Center (MBCAC) in Maastricht levert roadside assistance en customer service voor bestuurders van personenauto’s, vrachtwagens en Mercedes-Benz dealers in Europa, het Midden Oosten en Afrika. Enkele jaren geleden is de samenwerking met Genesys gestart met een oplossing voor Workforce Management. Momenteel wordt Genesys binnen het MBCAC ook ingezet voor de optimalisatie van alle klantinteractie en ontvangen zij de PureEngage-award voor de succesvolle wereldwijde uitrol van Genesys binnen hun organisatie in Azië en Noord- en Zuid Amerika.

Genesys PureConnect Award 2018
Eneco verdient de PureConnect Award voor de strategische inzet van het PureConnect platform,  meer door de integratie van met Facebook Messenger en hun online omgeving, waardoor het aantal telefonische gesprekken met klanten met 10% gereduceerd kon worden en de klanttevredenheid omhoog is gegaan.

Genesys PureCloud Award 2018
DealerDirect heeft bewust gekozen voor de flexibele oplossing van PureCloud. Zij leggen de lat hoog voor alle partijen, zowel voor zichzelf als voor de partners, wat leidt tot optimaal gebruik van de mogelijkheden en functionaliteiten van het platform. Hiervoor worden zij beloond met de PureCloud Award.

Genesys Moments Connected Award 2018
Als één van de eerste klanten in Nederland heeft Achmea in de afgelopen 17 jaar de oplossingen van Genesys uitgerold naar alle divisies en labels. Met deze award toont Genesys de waardering voor deze langdurige, constructieve relatie.

Bijlage

Foto van de winnaars:

Awards van Genesys voor klanten en partners
De winnaars van de Awards:DealerDirect, Achmea, DimensionData, Mercedes en Eneco

Over Genesys
Genesys® verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes komt door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Dankzij de combinatie van de beste technologie en menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie, en werken zoals u denkt. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht. Bezoek genesys.com op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys-blog.

Linda Hilberdink
Genesys Nederland
linda.hilberdink@genesys.com

Ingrid Wong
Krakeling Communicatie
ingrid.wong@krakelingcommunicatie.nl
Laatste van Genesys
Genesys en Adobe partneren voor Contextual Customer Experiences

Genesys onthult eerste echte multicloud-architectuur voor contact centers

Nieuwe integratie Genesys Cloud en Microsoft Teams voor productiviteit en samenwerking
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Verstreken tijd: 3 jaar en 119 dagen

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks