www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 34 dagen geleden)
PR: Krakeling Communicatie

Awards van Genesys voor klanten en partners

Naarden, 31 mei 2018 – Genesys, wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer experience en contact centers, heeft tijdens G-Summit Amsterdam een aantal klanten en partners beloond. Dimension Data België, Mercedes-Benz, Eneco, DealerDirect en Achmea mochten ieder een Award in ontvangst nemen tijdens het grootste Customer Experience Event voor klanten, partners en ander relaties in de Beurs van Berlage. De uitreiking van de awards vormde de finale van een informatief en inspirerend programma met onder andere keynotes van Merijn te Booij, CMO van Genesys, Martine Ferment van de Stichting Klantinteractie Research Nederland en zeezeiler Gerd Jan Poortman.

Kim de Boer, Senior Director Sales Benelux: “Onze klanten en natuurlijk ook onze partners maken dat we als Genesys zo succesvol kunnen zijn. Het is een goede gewoonte geworden om ieder jaar onze waardering en bewondering laten blijken voor hun inzet, expertise en innovatief vermogen door het uitreiken van een aantal awards. Het is een eer en het genoegen om met zulke organisaties samen te mogen werken.”

Genesys Partner Award 2018
De Partner Award gaat dit jaar naar Dimension Data België. Zij scoren niet alleen hoog op klanttevredenheid maar weten ook steeds meer organisaties te overtuigen van de kwaliteiten van PureEngage. Daarnaast hebben zij ook de PureConnect oplossing succesvol toegevoegd aan hun portfolio.

Genesys PureEngage Award 2018
Het Mercedes-Benz Customer Assistance Center (MBCAC) in Maastricht levert roadside assistance en customer service voor bestuurders van personenauto’s, vrachtwagens en Mercedes-Benz dealers in Europa, het Midden Oosten en Afrika. Enkele jaren geleden is de samenwerking met Genesys gestart met een oplossing voor Workforce Management. Momenteel wordt Genesys binnen het MBCAC ook ingezet voor de optimalisatie van alle klantinteractie en ontvangen zij de PureEngage-award voor de succesvolle wereldwijde uitrol van Genesys binnen hun organisatie in Azië en Noord- en Zuid Amerika.

Genesys PureConnect Award 2018
Eneco verdient de PureConnect Award voor de strategische inzet van het PureConnect platform,  meer door de integratie van met Facebook Messenger en hun online omgeving, waardoor het aantal telefonische gesprekken met klanten met 10% gereduceerd kon worden en de klanttevredenheid omhoog is gegaan.

Genesys PureCloud Award 2018
DealerDirect heeft bewust gekozen voor de flexibele oplossing van PureCloud. Zij leggen de lat hoog voor alle partijen, zowel voor zichzelf als voor de partners, wat leidt tot optimaal gebruik van de mogelijkheden en functionaliteiten van het platform. Hiervoor worden zij beloond met de PureCloud Award.

Genesys Moments Connected Award 2018
Als één van de eerste klanten in Nederland heeft Achmea in de afgelopen 17 jaar de oplossingen van Genesys uitgerold naar alle divisies en labels. Met deze award toont Genesys de waardering voor deze langdurige, constructieve relatie.

Bijlage

Foto van de winnaars:

Awards van Genesys voor klanten en partners
De winnaars van de Awards:DealerDirect, Achmea, DimensionData, Mercedes en Eneco

Over Genesys
Genesys® verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes komt door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Dankzij de combinatie van de beste technologie en menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie, en werken zoals u denkt. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht. Bezoek genesys.com op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys-blog.

Linda Hilberdink
Genesys Nederland
linda.hilberdink@genesys.com

Ingrid Wong
Krakeling Communicatie
ingrid.wong@krakelingcommunicatie.nl
Laatste van Genesys
Genesys en Zoom werken samen voor betere interne samenwerking en customer experience

Genesys helpt organisaties tijdens COVID-19 pandemie

Genesys Cloud nu beschikbaar op AWS Marketplace
Verstreken tijd: 2 jaar en 34 dagen

Logo Krakeling Communicatie
Genesys contact

Logo Genesys

reception.NL@genesys.com
  www.genesys.com
Genesys sociaal

Genesys tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise