www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 38 dagen geleden)
PR: Archetype Agency BV

Schneider Electric lanceert EcoStruxure™ Asset Advisor om energiedistributie en kritieke datacenterassets te monitoren

Schneider Electric, leider van digitale transformatie in energiemanagement en automatisering, kondigt de beschikbaarheid van de EcoStruxure™ Asset Advisor aan. Met deze service, onderdeel van de open IoT-architectuur EcoStruxure, helpt Schneider Electric bedrijven bij het monitoren van de energiedistributie en kritieke datacenterassets.

EcoStruxure Asset Advisor biedt een 24/7 voorspellende en ondersteunende service voor het waarborgen van de bedrijfscontinuïteit. De nieuwe dienst combineert IoT- en cloud-technologieën met de inzet van eigen experts en aanvullende diensten. Hierdoor worden risico’s gesignaleerd voordat het kritieke incidenten worden, wordt ongeplande downtime vermeden en operationeel verlies en kostbaar onderhoud verminderd.

Verbeterde veiligheid en maximale uptime

De EcoStruxure Asset Advisor evalueert live data van de klantomgeving en identificeert mogelijke risico’s door het toepassen van kunstmatige intelligentie en geavanceerde analyses. Op basis van deze data, ontvangen op een slimme App, kunnen klanten keuzes maken en vervolgens zelf actie ondernemen of dit overlaten aan het Schneider Electric Service Bureau.

“EcoStructure Asset Advisor benut de mogelijkheden van IoT en innovaties in connectiviteit, sensortechnologie en analytics. Met de tool kunnen facility managers en datacenter operators proactief opereren in plaats van reactief,” volgens Jose Lorenzo, Executive Vice President, Global Field Services, tijdens de Innovation Summit in Parijs, Schneider Electric ’s belangrijkste innovatie evenement. “Als toonaangevende fabrikant van deze systemen en met meer dan 7.000 field service experts wereldwijd is Schneider Electric in de unieke positie om met en voor onze klanten actie te nemen.”

Voordelen van de EcoStruxure Asset Advisor zijn onder andere:
  • Verhoogde veiligheid: betere beveiliging van bedrijfsmiddelen en verhoogde veiligheid van het personeel dankzij vroegtijdige waarschuwingen voor storingen. Gebruik makend van de laatste Cybersecurityprotocollen en inzichten.
  • Betere operationele prestatie: vermindering van ongeplande downtime van apparatuur, langere levensduur van bedrijfsmiddelen en een consistente gebruikerservaring door een geoptimaliseerd onderhoudsplan.
  • Financiële efficiëntie: verlaagd risico op storingen en geoptimaliseerde eigendoms- en onderhoudskosten dankzij de nieuwe inzichten (online rapportage).
  • Expertise van de marktleider: het Schneider Electric Service Bureau biedt 24/7 deskundig toezicht op de kritieke bedrijfsmiddelen. Wereldwijd zijn meer dan zevenduizend Scheider Electric-experts, ondersteund door 5500 getrainde partners aan het servicebureau van de Asset Advisor verbonden.
Meer informatie over de EcoStruxure Asset Advisor is te vinden op de website.

De EcoStruxure IT App is gratis te downloaden van de Apple App Store of Google Play Store.

Over Schneider Electric

Schneider Electric leidt de digitale transformatie van energiemanagement en automatisering in huizen, gebouwen, datacenters, infrastructuur en industrieën.

Met vertegenwoordiging in meer dan honderd landen, is Schneider de onbetwiste leider in energiemanagement (medium voltage, low voltage en secure power) en automatiseringssystemen. We leveren geïntegreerde efficiënte oplossingen waarbij we energie, automatisering en software combineren.

In ons wereldwijde ecosysteem, werken we samen met het grootste partner-, integrator- en ontwikkelaarsnetwerk op ons open platform om real-time controle en operationele efficiëntie te realiseren.

We geloven dat onze mensen en partners Schneider tot een succesvolle organisatie maken. Met onze inzet op het gebied van innovatie, diversiteit en duurzaamheid, zorgen wij dat ‘Life is On’; voor iedereen, overal en op ieder moment

www.schneider-electric.com

Hashtags: #DigitalEconomy #EcoStruxure #IoT #AssetAdvisor #LifeIsOn #SchneiderElectric
Laatste van Schneider Electric
Onderzoek van Schneider Electric toont aan dat flexibiliteit en veerkracht cruciaal zijn voor succes op het gebied van energie en duurzaamheid

Winnaars APC Partner Awards bekendgemaakt

Schneider Electric en AVEVA bieden end-to-end-oplossing voor multi-site en hyperscale datacenters
Verstreken tijd: 2 jaar en 38 dagen

Logo Archetype Agency BV
Schneider Elec.. contact

Logo Schneider Electric

+31(0)23 5 124 124
  www.schneider-electric.nl
Schneider Elec.. sociaal

Schneider Elec.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise