www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.LVTPR.com
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Archetype Agency BV

Amsterdam, 24 mei 2018 Polycom onthult vandaag zijn unified cloud solutions-strategie, genaamd Polycom Cloud Services, en lanceert Polycom Device Management Services (PDMS). Deze dienst levert zakelijke klanten nieuwe mogelijkheden om hun telefoons te beheren en meten. Als marktleider met meer dan 15 miljoen desktop- en vergadertelefoons, wordt Polycom’s aanwezigheid in bedrijven en service providers aangevuld door de mogelijkheid om het beheer en update-opties te stroomlijnen en vereenvoudigen.

Polycom kondigt ook aan dat het in de komende maanden het uitbrengen van nieuwe cloud-oplossingen voort te zetten en nieuwe diensten voor solution providers toe te voegen. Deze nieuwe diensten vereenvoudigen het lifecycle-beheerproces van audio-apparaten. Dit doen ze door de cloud in te zetten om de groeiende complexiteit te beheren, monitoren en meten.

“Vandaag de dag communiceren internationale bedrijven en teams steeds meer via verschillende vergaderruimtes over de hele wereld. De vergadertechnologieën innoveren in razend tempo, evenals de complexiteit hiervan,” aldus Mary McDowell, CEO van Polycom. “Polycom Cloud Services biedt klanten unieke, informatieve en actiegerichte data die het voor IT-professionals mogelijk maakt om inzicht te krijgen in de waarde van hun vergaderruimtes, en smart-technologie-keuzes te maken die leiden tot een leuke en productieve vergadering voor hun werknemers.”

Dit zijn de nieuwe Polycom Cloud Services voor zakelijke klanten en service providers:

Zakelijke klanten
PDMS for Enterprise maakt het voor IT-professionals mogelijk om vanaf één cloud-portal eenvoudig en probleemloos hun audio-apparaten te beheren, waaronder bureautelefoons en telefoons voor vergaderzalen. Met het PDMS-E-portal kunnen bedrijven audio-apparaten updaten en beveiligen, ongeacht het aantal telefoons dat zij in huis hebben.

Real Connect, de interoperabiliteitsoplossing van Polycom, zal in Q3 van 2018 geïntegreerd worden in de Cloud Services. De Real Connect cloud-dienst creëert een interoperabiliteitslaag die audiodiensten (met name Microsoft’s Skype for Business) laat werken in hun nieuwe omgevingen door het gebruik van Polycom of andere hardware. De Real Connect cloud-dienst brengt Polycom’s ecosysteemstrategie naar de cloud zodat klanten meer keuze en flexibiliteit hebben.

Service providers
Service providers hebben andere behoeften dan zakelijke klanten. Daarom lanceert Polycom in Q3 een PDMS-versie speciaal voor deze klanten, waardoor zij het beheer en de analyse van audio-apparaten van Polycom kunnen integreren in hun portal. Service providers profiteren van een verbeterde uptime en de mogelijkheid om op klantenissues te anticiperen en deze te verhelpen. Daarnaast kunnen cruciale analytische data samengevoegd en apparaten aangepast worden naar de eisen van de klant.

Polycom gaat een API lanceren in Q3 waarmee service providers diensten en analyses kunnen aanpassen die ze voor elke klant nodig hebben. Deze API’s zetten PDMS om in een platform ter aanmoediging van de service providers en opent de deur voor toekomstige innovaties en ontwikkelingskansen, aangezien endpoints zoals de Polycom Trio steeds slimmer worden.

Polycom Cloud Services focust zich op audio-apparaten en oplossingen, maar het bedrijf kondigt voor eind dit jaar video-vergaderoplossingen aan. Het uitbreiden van de beheermogelijkheden naar video-apparaten is cruciaal, omdat zowel audio en video essentieel zijn in de moderne vergaderapparatuur.

Eerder dit jaar demonstreerde Polycom de ‘natural language processing’ op zijn audio- en video-vergadersystemen, de Polycom Trio en Group Series. Polycom blijft innovaties toevoegen die de ervaring in de vergaderruimte verbeteren voor elk type gebruiker.

“Het vereenvoudigen van menselijke contact zit in Polycom’s DNA, dus het inzetten van de cloud om de manier waarop onze klanten managen, meten en hun voice-, video- en contentsystemen gebruiken te verbeteren is bijna vanzelfsprekend,” aldus Tarun Loomba, EVP, Global Solutions bij Polycom. “Met Polycom Cloud Services wordt het voor ons eenvoudiger om de gebruikservaring van onze klanten, van wie de behoeften elke dag weer groeien, te verbeteren.”

Bezoek Polycom’s website om meer te weten te komen over Polycom Cloud Services.

Noot aan de redactie: Polycom heeft het recht om de productplannen op elk moment te wijzigen. Producten en gerelateerde specificaties zijn niet gegarandeerd en worden geleverd wanneer deze beschikbaar zijn.

Over Polycom, Inc.
Polycom helpt organisaties de kracht van samenwerking te ontketenen. Wereldwijd overbruggen meer dan 400.000 bedrijven en organisaties afstanden met veilige video-, spraak- en contentoplossingen van Polycom. Met de oplossingen verhogen bedrijven en organisaties hun productiviteit, versnellen hun time-to-market, leveren betere klantenservice en breiden hun educatiemogelijkheden uit. Polycom en zijn wereldwijde partnerecosysteem bieden flexibele samenwerkingsoplossingen voor elke omgeving, leveren goede gebruikerservaring, ruime samenwerking tussen vendoren en uitzonderlijke investeringsbescherming. Meer informatie is te vinden opwww.polycom.nlen volg Polycom viaTwitter,FacebookenLinkedIn.

Media contact
Text100 Global Communications
Marcel van der Geld
T. +31 (20) 530 43 46
E. marcel.vandergeld@text100.nl

Voor meer informatie kun je terecht bij: Sonal Bisht / Carla Gutierrez, +44 (1753) 723372, Corporate Communications, EMEA, Polycom

© 2018 Polycom, Inc. All rights reserved. POLYCOM, the Polycom logo, and the names and marks associated with Polycom’s products are trademarks and/or service marks of Polycom, Inc. and are registered and/or common law marks in the United States and various other countries. All other trademarks are property of their respective owners.
Eerder van Polycom BV
3 jul 2018 Plantronics neemt Polycom over voor 2 miljard dollar

24 mei 2018 Polycom lanceert nieuwe cloud-dienst waarmee klanten de technologie in hun vergaderruimte kunnen meten en beheren

14 mrt 2018 Polycom kondigt nieuwe mogelijkheden aan met partners Microsoft, AWS, BlueJeans en Zoom
Persberichten van dinsdag 19 november 2019
Erniesoft wint FD Gazellen Award 2019

HPS Connectivity Solutions (HPS) verkoopt meerderheidsbelang aan SLTN Inter Access (SLTN)

AVM introduceert FRITZ!Repeater 1200 en 600

Nederlandse professionals zijn het meest bekend met 3D-printtechnologie

Cumulus Networks introduceert vierde generatie geavanceerde software voor Open Networking

Anoma van Eeden gestart als SVP of Global Marketing bij Foleon

Freshworks haalt $ 150 mln. op met financieringsronde en kondigt Customer-for-Life-Cloud aan

Havenbedrijf Rotterdam en ICT Group sluiten contract voor Container Exchange Route

F5 werkt samen met Rakuten Mobile aan veilige uitrol 5G-netwerk

VALUEBLUE OPGENOMEN IN GARTNERS MAGIC QUADRANT

Orange Business Services breidt SD-WAN-portfolio uit met Fortinet Secure SD-WAN

PERSONALIA: Bob Bomer nieuwe CFO van Amac

Siemens voegt materiaalmodellering toe aan Simcenter met overname van MultiMechanics

Thuiswinkel.org stuurt brandbrief over online identificatie naar minister
NetApp Reports Second Quarter of Fiscal Year 2020 Results

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Workiva winnaar op het gebied van klanttevredenheid in onderzoek van Chartis

Zyxel’s nieuwe geavanceerde firewall geeft kleine bedrijven controle over hun cybersecurity

NTT Ltd. deelt cybersecuritytrends die in 2020 bepalend zijn voor businesstechnologielandschap

NTT Ltd. ‘Future Disrupted’ voorspellingen voor 2020

Zie ginds komt de Sintbot

Toucan Toco zoekt partners in Benelux om groei te versnellen

Volledig waterdichte RVS-panels van essentieel belang in chemische en voedingsmiddelenindustrie

McCoy gaat samen met Flow en lanceert beheer- en transformatiediensten 2.0

Global Client Programma van Nedap wint GIT Security Award

Kaspersky gaat nu ook klantgegevens uit VS en Canada verwerken en opslaan in Zwitserland

5G in de logistiek: voorbereiden op de toekomst

Onderzoek Fortinet: Cybercriminelen maken vaker gebruik van Ransomware-as-a-Service (RaaS)-oplossing
Logo Archetype Agency BV

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nl