www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2481 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Talend lanceert Talend Data Streams, de eerste cloud-native streaming data-applicatie op basis van Apache Beam

Redwood City, Californië en New York, 9 mei 2018 Talend (NASDAQ: TLND), leider in cloud- en big data-integratiesoftware, lanceert Talend Data Streams, een gratis Amazon marktplaats-applicatie. De applicatie versimpelt en versnelt het ophalen van hoge real-time datavolumes en van verschillende soorten data. Talend Data Streams is gelanceerd op Talend Connect US, het jaarlijkse klant- en partnercongres dat gehouden wordt in New York. De applicatie biedt self-service toegang tot real-time data voor data-engineers, -scientists en -analisten. Talend Data Streams is geschikt voor single-user gebruik en gebaseerd op Amazon Web Services (AWS). De applicatie wordt onderdeel van Talends bestaande suite van op persona gebaseerde cloudapplicaties die het voor iedereen mogelijk maken om te werken met vertrouwelijke data.

Een recente enquête onder meer dan 16.000 dataprofessionals laat zien dat de meest voorkomende uitdagingen voor datawetenschap bestaan uit vervuilde data (36%), gebrek aan managementondersteuning voor datawetenschappers (27%), gebrek aan een duidelijk volgbare richting met de beschikbare data (22%) en algemene toegang tot of beschikbaarheid van data (22%).[1] Talend Data Streams helpt deze uitdagingen te overwinnen. Talend Data Streams biedt:
  • Een snelle start met data-integratie met behulp van een webgebaseerde gebruikersinterface.
  • Het probleemloos en snel verwerken van enorme volumes van ongelijksoortige, streaming- en clouddata.
  • Een versnelde pipeline-ontwikkeling met een unieke live-preview mogelijkheid die veranderingen real-time laat zien.
  • Een verlenging van de levensduur van pipelines door ongeëvenaarde portabiliteit tussen cloudplatformen, ondersteund door Apache Beam.
Ciaran Dynes, SVP Products bij Talend, vertelt: “Digitale bedrijfsvoering vereist een consistente aanpak wat betreft het managen van beveiliging, privacy en naleving van processen onder organisaties. Dit is niet mogelijk wanneer data los van elkaar staat en zo de kwaliteitsstandaard niet haalt. Organisaties hebben een radicaal andere data-architectuur nodig om het databeleid van nu te veranderen. Het is Talends missie om data vrij te maken van legacy-infrastructuren en de beschikbaarheid, kwaliteit, waarde en performance te verbeteren met behulp van de cloud.”

Talend Data Streams zal onderdeel worden van de andere, op persona gebaseerde apps in Talend Data Fabric. Talend Data Fabric is een open source-integratieplatform dat alle Talend producten combineert in één overzicht van tools voor real-time of batch data-integratie en applicatie-integratie. Door Talend te gebruiken kunnen organisaties en IT samenwerken op het gebied van data-integratie. Ze kunnen makkelijk werk delen tussen apps, stewardshipopdrachten beheren, meer vertrouwen in hun data krijgen en sneller meer data aan het werk zetten.

Meer te weten komen over de voordelen en capaciteiten van Talend Data Streams? Klanten kunnen zich registreren voor de live webinar, Put More Data to Work: Talend Spring ‘18, op dinsdag 22 mei 2018 om 10:00 ’s ochtends (BST). Voor meer informatie over de impact die de cloud en big data-streaming kan hebben op bedrijfsprestaties, lees de Talend blog.

Over Talend
Talend (NASDAQ: TLND) is een wereldwijde leider in softwareoplossingen voor cloud- en big data integratie. Ze helpt organisaties om data strategisch in te zetten voor real-time inzichten over hun organisatie, klanten, partners en branche. Met het open en schaalbare integratieplatform, biedt Talend organisaties de mogelijkheid om zich snel aan te passen aan de laatste innovatieve technologieën en te voldoen aan de groeiende behoeften van de business. De oplossingen van Talend ondersteunen meer dan 1500 organisaties in diverse sectoren wereldwijd, zoals AstraZeneca, GE, HP Inc. and Lenovo. Daarnaast is Talend meervoudig aangewezen als leider in de branche door verschillende analisten en autoriteiten binnen de branche, zoals InfoWorld en SD Times. Raadpleeg voor meer informatie www.talend.com en volg ons op Twitter: @Talend.

:

Nederland:
Marcommit
Annelies Heuvelmans
talend@marcommit.nl

Frankrijk
:
Talend
Clarisse Messey
cmessey@talend.com
+33 146250643

[1] Kaggle 2017 State of Data Science and Machine Learning enquête onder 16.000 dataprofessionals (verzameld in augustus 2017).
Laatste van Talend
16 okt 2018 Snellere inzichten in schaalbare data met Talend Fall 2018

14 sep 2018 Meerderheid bedrijven voldoet niet aan GDPR-eisen

25 jul 2018 Talend benoemd tot leider in Gartner Magic Quadrant voor Data Integration Tools

Logo Marcommit
Talend contact

Logo Talend

www.talend.com
Talend sociaal

Talend tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo iUsed.nl
Logo SWOOP
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor
Logo Extreme Networks
Logo NTT Ltd.
Logo Ctac N.V.
Logo Flanderijn

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl