www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Red Hat brengt cloud-native mogelijkheden naar software-partnerecosysteem met Kubernetes Operators

Kubernetes Operators helpt softwarebedrijven makkelijker Red Hat OpenShift-gevalideerde cloud-native applicaties en diensten te leveren in hybride en multicloud omgevingen

SAN FRANCISCO – RED HAT SUMMIT 2018 – 9 mei 2018 – Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), leverancier van opensourceoplossingen, voegt Kubernetes Operators toe aan het Red Hat OpenShift-ecosysteem. Softwarepartners krijgen hiermee een vereenvoudigde manier om geteste en gevalideerde Kubernetes-applicaties te leveren op het meest complete enterprise Kubernetes-platform. Een Operator die is ontworpen met het Operator Framework helpt om de barrières weg te nemen voor het bouwen van complexe, stateful-applicaties. Dit leidt tot diensten die in elke cloud werken waar Kubernetes in draait.

Voor softwarebedrijven is het bouwen en onderhouden van cloud-native applicaties tegenwoordig geen eenvoudige taak. Ze hebben tijdens de initiële ontwikkeling te maken met allerlei complexe zaken en moeten ze vervolgens onderhouden in van elkaar gescheiden cloud-omgevingen. Kubernetes Operators biedt een oplossing voor deze uitdagingen met een methode om een Kubernetes-applicatie te verpakken, gebruiken en beheren. Een Kubernetes-applicatie is een applicatie die zowel ingezet kan worden op Kubernetes en beheerd wordt door gebruik te maken van Kubernetes API’s en kubectl tooling. Kubernetes Operators vereenvoudigt applicatieontwikkeling voor Kubernetes-platformen door complexiteit weg te nemen en menselijke operationele kennis in applicaties te programmeren. Hiermee worden diensten gecreëerd die zonder menselijke tussenkomst kunnen functioneren.

Deze service-automatisering kan het leven van zowel ontwikkelaars als operationele teams verbeteren, en stelt Kubernetes-toepassingen in staat om als cloudservices te functioneren, met zowel mogelijkheden voor self-healing- en self-provisioning als voor eenvoudiger beheer en onderhoud op productieschaal. Applicaties die gebouwd zijn op basis van het Operator Framework kunnen direct en gelijktijdig over alle cloudomgevingen bijgewerkt worden. Hierdoor wordt de downtime beperkt en de last van het onderhouden van grote clusters van Kubernetes-applicaties verlicht.

Kubernetes Operators en Red Hat OpenShift Container Platform
Red Hat OpenShift Container Platform biedt een gemeenschappelijke basis voor cloud-native operations, die voldoen aan de behoeften van moderne IT. Red Hat OpenShift combineert de innovatie van Kubernetes met de expertise van Red Hat om verbeterde IT-beveiliging en ondersteuning te leveren. Dit resulteert in een uitgebreid, toonaangevend Kubernetes-platform dat voldoet aan behoeften van moderne organisaties, en wordt ondersteund door een robuust ecosysteem van softwarepartners.

Red Hat werkt aan een toekomstige verbetering die softwarepartners in staat gaat stellen om hun Operators voor het Red Hat OpenShift Container Platform te testen en valideren met Red Hat OpenShift. Bedrijven kunnen er hierdoor op vertrouwen dat de applicatie onderdeel is van het uitgebreide ecosysteem van Red Hat en zoals bedoeld zal werken op elke Red Hat OpenShift-implementatie. Dit geldt voor hybride en multicloud footprints, zoals onder andere Microsoft Azure, Google Cloud en Amazon Web Services. Klanten krijgen hierdoor meer vertrouwen in cloud-native productieapplicaties, terwijl Red Hat-softwarepartners een beter beheersbaar, gemakkelijk te onderhouden product kunnen leveren.

Het voordeel van Red Hat’s ecosysteem
Red Hat heeft een lange geschiedenis in het bouwen van succesvolle, collaboratieve software-ecosystemen op basis van een opensource-infrastructuur en heeft een robuust partnernetwerk rondom Red Hat Enterprise Linux en Red Hat OpenStack Platform. Red Hat is uiteindelijk van plan de Red Hat Container-certificering uit de breiden met ondersteuning voor Operators als geteste en gevalideerde Kubernetes-applicaties op Red Hat OpenShift. Red Hat biedt nu al ‘s werelds grootste commercieel ondersteunde ecosysteem voor cloud-native-applicaties, en is van plan om van Red Hat OpenShift Container Platform het gemakkelijkst te beheren applicatieplatform binnen de hybrid cloud te maken.

Bij de introductie zullen de softwareleveranciers die het Red Hat’s Kubernetes Operators-initiatief steunen in het zonnetje gezet worden door Black Duck Software, Couchbase, CrunchyData en Dynatrace, die elk hun werk met Operators op het podium van de Red Hat Summit 2018 zullen demonstreren. Andere partners die het initiatief steunen zijn: 6Fusion; Aporeto; Aqua Security; Avi Networks; Avocado Systems; Banzai Cloud; BOLT; CA Technologies; Catalogic; Cockroach Labs; CollabNet; CoScale; CyberArk; Datadog; DeployHub; DSApps; Entando; EXFO; F5; FinTECHeando; Guardicore; Hazelcast; Hedvig; HTBase; Infinidat; InfluxData; Instana; InterSystems; Kaazing; Layered Insight; LINBIT; Lucep; Mist.io; Nagios; nearForm; NetApp; NetScout; NeuVector; New Relic; Redis Labs; Rocket.Chat; ScaleOut Software; SL Corporation; Snapt; SolutionSoft; Sonatype; Sysdig; Tremolo Security; Turbonomic; Twistlock; Univa; Virtuozzo; Waldur; XebiaLabs; YumaWorks en Zabbix.

Beschikbaarheid
Kubernetes Operators voor Red Hat OpenShift Container Platform zijn aanvankelijk beschikbaar voor Red Hat-softwarepartners als onderdeel van een nieuw Kubernetes Operator Early Access-programma.

Extra informatie
Volg Red Hat
Over Red Hat
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van opensourceoplossingen. Met een community-gedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatietechnologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op: www.redhat.com.

Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute “forward-looking statements” within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements as a result of various important factors, including: risks related to the ability of the Company to compete effectively; the ability to deliver and stimulate demand for new products and technological innovations on a timely basis; delays or reductions in information technology spending; the integration of acquisitions and the ability to market successfully acquired technologies and products; risks related to errors or defects in our offerings and third-party products upon which our offerings depend; risks related to the security of our offerings and other data security vulnerabilities; fluctuations in exchange rates; the effects of industry consolidation; uncertainty and adverse results in litigation and related settlements; the inability to adequately protect Company intellectual property and the potential for infringement or breach of license claims of or relating to third party intellectual property; changes in and a dependence on key personnel; the ability to meet financial and operational challenges encountered in our international operations; and ineffective management of, and control over, the Company’s growth and international operations, as well as other factors contained in our most recent Annual Report on Form 10-K (copies of which may be accessed through the Securities and Exchange Commission’s website at http://www.sec.gov), including those found therein under the captions “Risk Factors” and “Management’s Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations”. In addition to these factors, actual future performance, outcomes, and results may differ materially because of more general factors including (without limitation) general industry and market conditions and growth rates, economic and political conditions, governmental and public policy changes and the impact of natural disasters such as earthquakes and floods. The forward-looking statements included in this press release represent the Company’s views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company’s views as of any date subsequent to the date of this press release.

###

Red Hat, Red Hat Enterprise Linux, the Shadowman logo, and OpenShift are trademarks or registered trademarks of Red Hat, Inc. or its subsidiaries in the U.S. and other countries. Linux® is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries. The OpenStack Word Mark is either a registered trademark/service mark or trademark/service mark of the OpenStack Foundation, in the United States and other countries, and is used with the OpenStack Foundation’s permission. Red Hat is not affiliated with, endorsed or sponsored by the OpenStack Foundation, or the OpenStack community.
Eerder van Red Hat, Inc.
4 nov 2019 Red Hat voegt voorspellende modellen toe aan nieuwste versie van Red Hat Process Automation

23 okt 2019 Red Hat werkt met Vodafone Idea samen om een Network-as-a-Platform te bouwen

17 okt 2019 Red Hat breidt Kubernetes-ontwikkelaarservaring uit met nieuwe versie Red Hat OpenShift 4
Hipex wint zilveren FD Gazellen Award 2019

Cegeka neemt Dynamics 365-activiteiten over van CTB

Schneider Electric bevestigt duurzaamheidsambities tijdens COP25

Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions

Sterke internationale groei Barracuda in de MSP-markt

Versleutelen van WAN-verbinding gebeurt te vaak niet volgens IT-beslissers

Bechtle en Ictivity tillen dienstverlening naar hoger niveau

Nuance versnelt toepassing van spraakherkenning in de gezondheidszorg met Dragon Medical One

2020 cybersecurity voorspellingen

Supply chain reorganisatie verbetert klantenservice en flexibiliteit Panasonic Toughbook

Western Digital's nieuwe WD Blue SSD met NVMe-protocol tot 4x sneller dan SATA SSD

FintechOS haalt € 12,7 miljoen op in Serie A voor wereldwijde expansie

AFAS Foundation en Missing Chapter Foundation ontwikkelen lesprogramma om kinderarmoede in Nederland bespreekbaar te maken

Cyberveiligvoor de financiëlesector in 2020
Conscia breidt aanbod uit met managed security services

NFIR zet cyberalarm van SecureMe2 in als forensisch instrument

Schneider Electric brengt het eerste serverrek met geïntegreerde vloeistofkoeling in de datacenterindustrie

Helft kantoormedewerkers heeft lichamelijke klachten door werk

IRIS Nederland optimaliseert klantervaring met Freshworks

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nl