www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (3 jaar en 27 dagen geleden)

Mollie leert van haar klanten en bevordert internationale initiatieven met de lancering van Multicurrency

Vandaag lanceert Mollie Payments, een Amsterdamse Payment Service Provider (PSP), hun feature Multicurrency. Dit betekent dat Mollie-gebruikers nu betalingen kunnen accepteren in verschillende valuta.

Veranderingen in de betalingsindustrie
E-commerce wordt een steeds complexere industrie. Zo promoot de Europese Unie innovatie met de invoering van strikte regelgeving, wat resulteert in een consolidatie van de markt. Deze consolidatie heeft onder andere geleid tot de recente overname van Paycheckout- en Qantani-gebruikers door Mollie. Om relevant te blijven in deze industrie, die wordt geregeerd door nieuwe regulering en groeiende concurrentie, is het belangrijk om je te blijven ontwikkelen als bedrijf.

Naast deze veranderingen, is de manier waarop mensen betalen en hun geld beheren ook aan het verschuiven. Dit heeft ertoe geleid dat er een steeds grotere vraag is naar producten die bedrijven helpen om structuur aan te brengen in hun online geldbeheer. Soepele online betalingen zijn immers onmisbaar om als bedrijf je groei en continuïteit te garanderen.

Internationale groei
Zowel het aantal Mollie-gebruikers als de omvang van deze gebruikers is de afgelopen jaren hard gegroeid. Door deze groei zag Mollie een toenemende vraag naar mogelijkheden om te internationaliseren. Mollie speelt in op deze vraag met een verbetering van de internationale betaalervaring, waardoor het voor retailers makkelijker wordt nieuwe markten te bereiken.

“Toen wij internationaal gingen groeien zagen wij een toenemende vraag naar internationale betaalmethodes. Gelukkig was het erg makkelijk om deze methodes te implementeren met Mollie.” - Robin Engelen, Founder ETQ

Maar de internationalisering van alleen betaalmethodes is niet genoeg. Het aanbieden van verschillende valuta is eveneens een belangrijke voorwaarde voor succesvol ondernemen in het buitenland. Daarom introduceert Mollie Multicurrency, zodat ondernemers alle kans hebben om te groeien op de internationale markt.

“Onze klanten zijn gegroeid en dat betekent internationalisering. Niet alleen voor onszelf als bedrijf, maar juist ook voor onze klanten. Wij willen iedereen de kans bieden om internationaal succesvol te zijn.” - Adriaan Mol, Founder Mollie.

Contact persoon:
G.Aussems: gaston@mollie.com
Laatste van Mollie
Mollie introduceert een vast tarief voor Bancontact, met een gemiddelde besparing van 68%

Internationale groei voor Mollie – 50k merchants

Verstreken tijd: 3 jaar en 27 dagen