www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 64 dagen geleden)

Zebra Technologies onthult Card Printing Solution ontworpen om ‘overal toe te passen’

Nieuwe intuïtieve printers en software leveren eenvoud, een revolutionair ontwerp en de nieuwste generatie van veiligheid

Heerenveen – 4 mei 2018 - Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), de marktleider in robuuste mobiele computers, barcode scanners en printers uitgerust met software en services met real-time bedrijfszichtbaarheid, heeft vandaag een nieuwe generatie intelligente kaartprinters en software voor kaartontwerp aangekondigd. Deze kaartprinters zijn ontworpen om hoge kwaliteit kaartprintoplossingen te leveren aan de veiligheids-, retail en horecasectoren, maar ook aan financiële en onderwijsinstellingen. Zebra’s bekroonde vormgevingsteam heeft de ZC100 en de ZC300 series card printers ontworpen om de traditionele kaartprinters te vervangen en om consistente kwaliteit te kunnen bieden bij elk gebruik, ook tijdens de initiële setup om kaarten opnieuw te laden en linten te vervangen voor het schoonmaken van het apparaat. Klik hier om de video te bekijken.

Zebra heeft ook de CardStudio 2.0 software aangekondigd: een complete softwaretoepassing die ideaal is voor het creëren en printen van hoogwaardige foto identificatie (ID) kaarten zoals werknemersbadges, toegangskaarten, ledenkaarten, voedselveiligheid labels, evenements- en seizoenpassen en meer.

BELANGRIJKSTE FEITEN
  • De ZC100 en ZC300 Series kaartprinters bieden een uniek industrieel ontwerp met compact design en kunnen dan ook in omgevingen waar de ruimte beperkt is worden geïnstalleerd, zoals onder een bureau of plank. De printers zijn dusdanig te personaliseren dat ze volledig op de omgeving aansluiten. Perfect voor retailers waar merkidentiteit een belangrijke rol speelt.
  • De ZC100 en ZC300 Series kaartprinters hebben een geavanceerde kaartinvoer die zich automatisch aanpast aan de dikte van iedere kaart, hierdoor is het niet meer nodig om dit bij verschillende soorten kaarten steeds handmatig aan te passen, wat het gemak in gebruik verhoogd.
  • Veiligheidskenmerken zijn onder meer een printerdekselvergrendeling en een bak voor afgewezen kaarten die diefstal van kaartvoorraden voorkomt; printer- en host-autorisatie firewalls; en door de overheid goedgekeurde coderingssleutels die helpen met de bescherming van gevoelige data in omgevingen waarbij databeveiliging cruciaal is, zoals in financiële organisaties.
  • De nieuwe ZC100 en ZC300 Series kaartprinters worden ondersteund door Print DNA, een set van hulpprogramma’s en ontwikkelaarstools die zorgen voor een superieure printervaring door middel van een betere prestatie, een vereenvoudigde bediening op afstand en vereenvoudigde integratie. De printers bieden ook verschillende connectiviteitsopties zoals Wi-Fi.
  • De premium ZC350 kaartprinter, onderdeel van de ZC300 series, zorgt ervoor dat men snel kan printen en smartcards kan coderen en wordt geleverd met drie printlinten. De Zebra-linten zijn voorzien van een ingebouwde chip die automatisch communiceert met het apparaat over welk type media wordt gebruikt en hoeveel media er op voorraad is. Ieder nieuw printlint richt zich op de behoefte van de klant, zoals veiligheid, robuustheid of speciale effecten zoals 3D-weergaven.
  • Zowel de ZC300 en ZC350 kaartprinters hebben grafische, gebruiksvriendelijke kleuren LCD met ondersteuning voor 10 talen, plus de mogelijkheid om te upgraden naar dubbelzijdig printen.
ONDERSTEUNENDE QUOTE

Keith Lefebvre, Vice President, Specialty Printing Group, Zebra Technologies

“Zebra heeft wederom met haar nieuwe ZC100/ZC300 Series de standaard neergezet voor de kaartprintindustrie. Met hun revolutionaire ontwerp en baanbrekende technologische eigenschappen, leveren de ZC100, ZC300 en ZC350 simpliciteit, snelheid en veiligheid. Zebra’s nieuwe kaartprinters en softwareoplossingen bieden bedrijven een printsysteem dat mee zal groeien met de organisatie, de productiviteit zal optimaliseren, operationele kosten verbetert en de klanttevredenheid verhoogd.’’

Laatste van Zebra
Zebra Onderzoek: real-time datatoegang is van cruciaal belang voor veldwerkers op het gebied van energie- en nutsbedrijven

Zebra Technologies introduceert nieuwe oplossingen om retailprestaties te verbeteren

De opmars van de barcode
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Verstreken tijd: 3 jaar en 64 dagen
Zebra contact

Logo Zebra

www.zebra.com
Zebra sociaal

Zebra tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys