www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nl
PR: LVTPR

IFS kondigt IFS Field Service Management 6 aan

Nieuwe versie is ontworpen voor de cloud, maar ook on-premise beschikbaar, biedt hernieuwde gebruikerservaring en 50% betere prestaties

IFS, wereldwijde leverancier van enterprise-software, licht een tipje van de sluier van significante updates van zijn IFS Field Service Management™-aanbod (FSM) tijdens de IFS World Conference in Atlanta.

IFS Field Service Management 6 beschikt over verschillende verbeteringen, inclusief:
  • nieuwe gebruikerservaring (UX): dankzij de geheel opnieuw ontworpen, volledig responsieve front-end draait IFS FSM 6 altijd op elke browser en elk device. De nieuwe gebruikerservaring is gebruikersgericht en intuïtief. Daarnaast is het design verbeterd met grafieken en diagrammen in hoge resolutie;
  • betere performance in IFS Planning & Scheduling Optimization™ (PSO): de IFS PSO-component van IFS FSM biedt een 50% betere processingprestatie in Microsoft Azure. Daarnaast is het maximumaantal activiteiten per standaard Dynamic Scheduling Engine (DSE) voor dynamic responsive processing significant verhoogd;
  • next-generation configuratiemogelijkheden: IFS FSM 6 is geschreven in een nieuwe scripttaal die klanten in staat stelt datavelden, workflows en user behavior te configureren, waardoor kostbare op maat gemaakte aanpassingen overbodig worden. Dit resulteert in meer flexibiliteit en tegelijkertijd zorgen continu nieuw ontwikkelde servicemanagementmogelijkheden voor naadloze updates;
  • belangrijke functionele verbeteringen: naast deze grote, nieuwe, architecturale veranderingen introduceert IFS FSM 6 meerdere nieuwe features en extensies als aanvulling op functionaliteiten met betrekking tot flexibiliteit voor optimale scheduling, beheer van garantieclaims, mobiele synchronisatie en userinterfaceverbeteringen;
  • betalen en uitrollen met nog meer flexibiliteit: klanten kunnen ervoor kiezen om IFS FSM 6 uit te rollen als multitenant oplossing in de Microsoft Azure-cloud, als managed service in de cloud of als on-premise oplossing. Ook kunnen ze kiezen hoe ze betalen en of ze de oplossing in één keer aanschaffen of als maandelijks abonnement afnemen.
“We zijn verheugd een preview te kunnen tonen van IFS Field Service Management 6, een vernieuwde oplossing met uitstekende gebruiksvriendelijkheid, configuratiemogelijkheden, connectiviteit en flexibiliteit”, zegt Mark Brewer, IFS Global Industry Director for Service. “Met deze nieuwe release onderscheiden we ons nog meer van andere leveranciers, maar blijven we klanten ook de mogelijkheid bieden om de vereiste functionaliteit te kiezen en uit te rollen zoals zij dat willen – of dat nu in de cloud of on-premise is. Met IFS kan de klant dus kiezen wat past bij zijn of haar bedrijf. Combineer deze flexibiliteit met toonaangevende functionaliteit, geavanceerde AI en optimalisatietechnologie, en een nieuwe gebruikerservaring, en het is wel duidelijk dat IFS de meest complete, verbonden fieldservice-oplossing te bieden heeft.”

Eickhoff is een van de early adopters van de oplossing. Het bedrijf produceert machine- en versnellingstechnologie die wordt gebruikt in de mijnindustrie, windturbines en voor andere industriële toepassingen. Dietmat Schmitz, Head of Product Development Service bij Eickhoff: “Als leverancier van bedrijfskritische machineonderdelen zien we service als kernactiviteit die ons in staat stelt ons te onderscheiden van de competitie. Daarom hadden we een oplossing nodig, die ons kon helpen onze meer dan 6,5 miljoen items te beheren in complexe onderdelenlijsten. En dat voor meer dan 15.000 klantenunits. IFS Field Service Management 6 maakt dit mogelijk.”

De nieuwe versie van IFS Field Service Management is naar verwachting vanaf het vierde kwartaal van 2018 verkrijgbaar.

Nieuwe IFS Customer Engagement™-mogelijkheden
Naast IFS FSM 6 kondigt IFS ook drie nieuwe IFS Customer Engagement™-mogelijkheden aan, die klanten voorzien van een omnichannel-ervaring voor next-generation klantenservice. De Customer Engagement-oplossing faciliteert efficiënte klantenservice die integreert met IFS FSM, IFS Applications en externe software. De nieuwe functionaliteiten omvatten:
  • Voice Self-Service: dankzij het gebruik van AI-technologie kunnen klanten gebruikmaken van spraakherkenning om bijvoorbeeld serviceafspraken te verplaatsen of afspraaktijden te controleren;
  • Digital Self-Service: met behulp van de state-of-the-art AI chatbot op de website kunnen klanten zelf antwoord op hun vragen krijgen;
  • Customer Engagement Agent Desktop: deze oplossing biedt een zeer intuïtieve omnichannel-contactcenterdesktop die integreert met IFS FSM, IFS Applications en externe software. Medewerkers krijgen zo toegang tot alle klantcommunicatie inclusief telefoontjes, e-mails, chats, berichten of social media, voor een 360-gradenoverzicht van de klant.

Over IFS
IFS ontwikkelt en levert wereldwijd enterprise-software voor klanten die goederen produceren en distribueren, assets onderhouden en servicegerichte activiteiten beheren. De branche-expertise van onze mensen en oplossingen in combinatie met de inzet voor onze klanten, maken IFS een erkend leider en de meest aanbevolen leverancier in onze sector. IFS heeft 3.500 medewerkers en ondersteunt meer dan 1 miljoen gebruikers wereldwijd vanuit een netwerk dat bestaat uit lokale vestigingen en een groeiend ecosysteem met partners.

Volg ons op Twitter:@ifsworld
Lees de IFS-blog over technologie, innovatie en creativiteit:http://www.blogs.ifsworld.com

Contactinformatie

IFS
PetraTuitert
Marketing Manager Benelux
Petra.tuitert@ifsworld.com

LVTPR
Marcel Klein /Edmee Verbeek
ifs@lvtpr.nl
Laatste van IFS
Yellowtail en IFS breiden partnership uit om EOI-mogelijkheden voor klanten sterk te vergroten

Remote Assistance van IFS zet merged reality in om de service-efficiency te verhogen

Data-integratieplatform van Boomi biedt optimale connectiviteit voor IFS-klanten dankzij 200 ingebouwde connectors

Logo LVTPR
IFS contact

Logo IFS

info.nl@ifsworld.com
  www.ifsworld.com
IFS sociaal

IFS tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel