www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
INFLUX PR#Herken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (3 jaar en 168 dagen geleden)
PR: LEWIS

Konica Minolta wint prijs voor verbeteren slimme werkomgeving van de toekomst

Amsterdam, 2 mei 2018 – Konica Minolta Business Solutions heeft de “Buyers Lab PaceSetter Award for Smart Workplace Vision” ontvangen van Keypoint Intelligence, analist voor de digitale beeldvormingsindustrie. Technologie transformeert onze manier van werken, en onze kantooromgevingen veranderen mee. Dit heeft tot gevolg dat bedrijven oplossingen voor hun werkomgeving zoeken die voldoen aan de marktvraag. Na een grondig onderzoek naar deze ontwikkelingen hebben de analisten van Keypoint Intelligence-Buyers Lab besloten om de prestigieuze Smart Workplace Vision Award aan Konica Minolta toe te kennen. Dit eerbetoon viel Konica Minolta als enige leverancier in zijn bedrijfstak ten deel dankzij Konica Minolta's visie op de werkplek van de toekomst, investeringen in innovatieve technologie en een duidelijk stappenplan dat klanten begeleid bij deze nieuwe ontwikkelingen.

“Kantooromgevingen evolueren en Konica Minolta verandert mee”, aldus Jamie Bsales, directeur Solutions Analysis bij Keypoint Intelligence. “Het bedrijf heeft een duidelijk beeld wat de slimme werkplek van de toekomst inhoudt en bouwt actief aan die toekomst met een combinatie van interne productontwikkeling, acquisities en partnerovereenkomsten. Bovendien zorgt Konica Minolta voor de vereiste infrastructuur en producten die deze initiatieven voor de slimme werkplek ondersteunen. Daartoe biedt Konica Minolta een uitgebreid portfolio, zoals apparatuur en oplossingen voor documentimaging en -verwerking (Konica Minolta's kernactiviteit), slimme receptionisten, samenwerkingssystemen, robotica en geavanceerde beveiliging via videosurveillance – plus de IT-diensten die zorgen dat alles functioneert.”

In het onderzoek van Keypoint Intelligence, het eerste in zijn soort, worden de strategieën voor de slimme werkomgeving van belangrijke leveranciers van kantoorapparatuur onder de loep genomen. Daarbij wordt van elk bedrijf de visie op de slimme werkplek geëvalueerd, alsook de huidige en toekomstige producten en diensten, en hoe klanten worden meegenomen in die visie. Verder wordt onder meer gekeken naar bestaande en toekomstige afzetkanalen, marktintroductiestrategieën en de mogelijkheid om de visie uit te voeren. Konica Minolta wordt geprezen voor zijn duidelijke visie, een productportfolio dat verder reikt dan Konica Minolta's kernactiviteit, en de mogelijkheid om zijn visie te realiseren.

“We helpen onze klanten om te anticiperen op een toekomst waar fysieke locaties en fysieke documenten minder relevant worden en het beheer van informatiestromen een essentiële voorwaarde vormt voor succes”, aldus Olaf Lorenz, General Manager van de internationale marketingdivisie van Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH. “We zijn erg trots dat we de enige leverancier in onze sector zijn die deze prijs ontvangt voor onze inspanningen om geïntegreerde, slimme kantooroplossingen te ontwikkelen waarbij onze expertise op het gebied van hardware, software en diensten volledig tot zijn recht komt.” Keypoint Intelligence-Buyers Lab signaleerde bovendien Konica Minolta’s geavanceerde capaciteiten op het gebied van IT- en clouddiensten, beveiliging, automatisering van bedrijfsprocessen, alsook kunstmatige intelligentie, mobiliteit, integrale communicatie en samenwerking – onmisbare bouwstenen voor de slimme werkplek van de toekomst. Konica Minolta wist verder te imponeren door zijn partnerovereenkomsten met andere technologiebedrijven in zijn sector en door baanbrekende producten, zoals de Workplace Hub. In EMEA wordt de mogelijkheid om effectieve oplossingen te bieden versterkt door het Europese Business Innovation Center van Konica Minolta en een toegewijd ontwikkelingsteam dat slimme kantooroplossingen ontwerpt en test in samenwerking met IT-afdelingen, managers van productiefaciliteiten en de HR-afdeling.

Thumbnail

109 KB jpg Konica Minolta workplace of the future.jpg

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV

Konica Minolta Business Solutions Nederland BV is gevestigd in Amsterdam en een dochteronderneming van Konica Minolta Inc. in Tokio. Het maakt deel uit van de divisie Business Technologies van dit Japanse moederbedrijf.

Konica Minolta Business Solutions is dienstverlener op het vlak van ICT, documentgerelateerde processen en digitaal printen en blinkt uit in zakelijke adviesdiensten, implementatie- en beheerdiensten. In dit kader combineert het Optimized Print Services (OPS)-concept van Konica Minolta advies, hardware, softwareoplossingen en beheermogelijkheden die de bedrijfsprocessen van klanten (kosten)efficiënter maken. Om klanten optimaal te ondersteunen met krachtige en duurzame oplossingen investeert technologieleider Konica Minolta continu in R&D.

Met wereldwijd zo’n 43.300 werknemers (stand juni 2016) realiseerde Konica Minolta Inc. een netto-omzet van circa 7,8 miljard euro in het boekjaar 2015-2016.

Ga naarwww.konicaminolta.nlenwww.konicaminolta.euvoor meer informatie. In de Newsroom vindt u al het laatste nieuws van Konica Minolta. Verder kunt u in contact komen via Facebook of Twitter.

Termen en productnamen kunnen al dan niet (wettig) gedeponeerde handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaars en worden hierbij erkend.

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met OCTANE PR:
Telefoon: 040 266 11 30
E-mail:konicaminolta@octanepr.com
Illustratiemateriaal kunt u ook vinden op:www.konicaminolta-images.com

Wilt u geen e-mail meer van ons ontvangen? Uitschrijven

Laatste van Konica Minolta Business Solutions
IT-trends in 2020: hoe AI alle andere trends gaat beïnvloeden

Print Experience 2020: Frame your Future

MKB-bedrijven: vergeet niet de printer te beveiligen
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 3 jaar en 168 dagen
Konica Minolta.. contact

Logo Konica Minolta Business Solutions

Konica Minolta.. sociaal

Konica Minolta.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix