www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
Datum: (3 jaar en 12 dagen geleden)
PR: LVTPR

Toshiba breidt zakelijke laptopportfolio uit met handzame Portégé Z30-E

• Premiumdesign voor optimale mobiliteit en betrouwbaarheid
  • Hoogwaardige beveiligings- en beheertechnologie ter bescherming van bedrijfsdata
  • Deze nieuwste Toshiba laptop is leverbaar vanaf april 2018
Breda, 30 april 2018 – Toshiba Europe GmbH kondigt de uitbreiding aan van de laptopserie met de Portégé Z30-E. Deze handzame zakelijke laptop met full-size poorten is de nieuwste toevoeging aan de duurzaam ontworpen productlijn. De ultralichte Portégé Z30-E is bedoeld voor gebruikers die altijd onderweg zijn in elke willekeurige omgeving. Dankzij de full-size poorten is het mobiele apparaat eenvoudig te integreren in de bestaande IT-infrastructuur van een organisatie.

"De Portégé Z30-E is ontwikkeld voor ondernemers van klein tot groot die altijd onderweg zijn en toch de zekerheid willen hebben van hoge beveiligingsstandaarden in combinatie met optimale prestaties en bedieningsgemak”, zegt Maki Yamashita, Senior Vice President PC & Solutions EMEA vam Toshiba Europe GmbH.

Overal en altijd professionele prestaties
De Portégé Z30-E weegt slechts 1,2 kg. Tegelijkertijd is deze slanke laptop voorzien van een robuust magnesium chassis en een acculevensduur van 18 uur[1] na één keer opladen. Dat betekent optimale draagbaarheid voor de gebruiker. Het 33,8 cm (13,3”) metende, niet-reflecterende HD- of Full HD-scherm met LED-achtergrondverlichting voorkomt weerspiegeling bij direct zonlicht. Daarmee kan de gebruiker overal en altijd probleemloos werken.

Ideale multitasker
De Portégé Z30-E heeft de nieuwste Intel Core-processor aan boord, met DDR4 RAM (2400 MHz) als er voor een 8e generatie Intel Core™-processor wordt gekozen. Dit geeft de laptop de kracht die nodig is om onderweg of op kantoor te multitasken. De Portégé Z30-E kan probleemloos overweg met verschillende bedrijfsapplicaties en dankzij de krachtige SSD kan de gebruiker rekenen op hoge snelheden.

Handige connectiviteit
De Portégé Z30-E biedt verder een reeks handige full-size poorten. Daarmee blijft de gebruiker verbonden met zijn omgeving. Drie USB 3.0-poorten, VGA/RGB en een HDMI-poort zorgen ervoor, dat documenten snel gedeeld kunnen worden. Presentaties worden in een hoge resolutie op het scherm geprojecteerd. Gigabit LAN maakt snelle toegang tot lokale netwerken mogelijk, zodat gebruikers draadloos kunnen werken. Randapparatuur aansluiten gaat snel en eenvoudig via de optionele docking-oplossing. Die werkt ook met de meeste andere Toshiba-modellen.

Betrouwbare prestaties
De Portégé Z30-E heeft alle H.A.L.T. (Highly Accelerated Life Test) testen doorstaan. Tijdens deze testen wordt een zogeheten slijtageslag van ongeveer drie jaar gesimuleerd. Dit is het werk van het onafhankelijke Duitse testinstituut TÜV Rheinland. Onderdeel van deze slijtageslag zijn valproeven, morstesten en druktesten[2]. Daarmee zijn gebruikers verzekerd van een toestel dat bestand is tegen een flinke stoot of viezigheid.

Intelligente beveiliging voor eenvoudig beheer
Een Trusted Platform Module (TPM) houdt belangrijke data veilig opgeslagen op het Portégé Z30-E systeem. Met de optionele Smartcard en SecurePad met vingerafdruklezer kan alleen de beoogde gebruiker inloggen. Het beheer van de Portégé Z30-E is heel makkelijk dankzij de optioneel ingebouwde Intel Active Management Technology (AMT). Daarmee is de IT-afdeling in staat eenvoudig en snel op elk gewenst moment updates uit te voeren.

De Portégé Z30-E van Toshiba is leverbaar vanaf het tweede kwartaal van 2018.

Over Toshiba
Toshiba Corporation draagt al meer dan 140 jaar bij aan onze duurzame toekomst dankzij de ontwikkeling en inzet van innovatieve technologie. Onze zakelijke activiteiten zijn gericht op de vitale infrastructuur van onze moderne samenleving. Gebaseerd op de normen en waarden van de Toshiba Group; ‘Committed to People, Committed to the Future’. Toshiba zet zich wereldwijd in voor een beter leven voor nieuwe generaties. Meer informatie over Toshiba is beschikbaar op www.toshiba.nl.

Het laatste nieuws, persberichten, beeldmateriaal en mediacontacten is beschikbaar op http://www.toshiba.nl/press/.

Connect online
Ga naar www.toshiba.nl voor de meest recente productinformatie en lees onze blogs voor aanvullende informatie op Toshibytes. Of via sociale media op LinkedIn en Twitter.
Laatste van Toshiba
Toshiba Tec Retail gaat verder onder de naam Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)

Toshiba en IGEL sluiten partnership voor mobiele thin client oplossing

Toshiba presenteert 2019 voorspellingen in digitale werkomgeving
Verstreken tijd: 3 jaar en 12 dagen

Logo LVTPR
Toshiba contact

Logo Toshiba

Toshiba sociaal

Toshiba tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Extreme Networks
Logo ISBW
Logo Infor