www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (2 jaar en 76 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

MarkLogic 360: inspirerend event over datagedreven innovatie

Klanten en partners tonen op 31 mei unieke toepassingen van next-gen database

Utrecht, 25 april 2018 – De samenleving, de overheid en het bedrijfsleven zijn in toenemende mate afhankelijk van data. Veel traditionele systemen die worden gebruikt voor dataopslag en analyse zijn niet meer toereikend. Steeds meer organisaties investeren daarom in nieuwe technologie die hen wel van de juiste inzichten kan voorzien. Op 31 mei laat MarkLogic een aantal toonaangevende organisaties aan woord met hun unieke datagedreven toepassingen.

Het MarkLogic 360 evenement vindt plaats bij Inn Style in Maarsen en staat in het teken van vooruitstrevende datatoepassingen bij organisaties uit verschillende sectoren. Een ding hebben ze gemeen: ze behalen grote operationele en analytische voordelen door een next-generation dataplatform te gebruiken.

“Data zijn de olie van de nieuwe wereld. Maar olie moet eerst geraffineerd worden voordat het brandstof wordt. Datzelfde geldt dus voor data. Die krijgen pas waarde als ze verwerkt worden door een platform dat er maximale resultaten uit haalt. Op 31 mei zetten we daarom enkele toonaangevende organisaties uit onze Nederlandse gebruikerscommunity in de spotlight. Zij vertellen welk strategisch en competitief voordeel ze halen door deze nieuwe technologie te gebruiken,” vertelt Jurriaan Krielaart, Regional Director van MarkLogic in Noord-Europa.

De sprekers tijdens het MarkLogic 360 event zijn onder andere:
  • Edwin Raubenheimer, IT Solution Engineer van ABN AMRO
    Edwin vertelt over hoe de bank het dataplatform van MarkLogic gebruikt om te kunnen voldoen aan de strenge eisen van wetgevers. Dankzij de toepassing is er een consistent, transparant archief van elke order en transactie. Ook stelt de toepassing de bank in staat om terug in de tijd te gaan en inzichtelijk te maken welke kennis er beschikbaar was op welk moment.

• Lennert Luik & Bob Moget van KOOP (onderdeel van het Ministerie van Binnenlandse Zaken)
    KOOP ondersteunt alle overheidsorganisaties in Nederland om elke dag informatie zoals wet- en regelgeving, partlementaire stukken, vergunningen en internationale verdragen te publiceren. Op 31 mei vertellen zij over hun digitale transformatie en hoe zij MarkLogic hebben ingezet als strategisch en centraal content uitwisselings platform.Brigadegeneraal Hans DamenDefensie heeft te maken met unieke IT-uitdagingen. Er moet worden gewerkt onder extreme omstandigheden en dat stelt extra eisen aan systemen. Een dataplatform dat in staat is gegevens uit verschillende bronnen te combineren is daarbij onmisbaar. Brigadegeneraal Hans vertelt hoe.

• Jan Kees Schakel, CEO van Sensing Clues
    Dr. Schakel gebruikt de meest geavanceerde technologie en sensoren om beschermde diersoorten beter te beschermen. Dat doet hij in natuurparken overal ter wereld, van de Savanne in Afrika tot de bergen van Nepal. Tijdens MarkLogic 360 zal Schakel vertellen hoe hij een next-gen dataplatform gebruikt om stropers op te sporen, en daarmee met uitsterven bedreigde diersoorten te beschermen.
Als kers op de taart zal ook Jac Orie, trainer en schaatscoach een keynote presentatie geven. De meest succesvolle schaatscoach allertijden staat bekend om zijn analytische stijl. Op het 360-event vertelt Orie welke rol data speelde bij het winnen van zeven gouden medailles bij de Olympische Spelen

Voor meer informatie en inschrijvingen kunt u hier terecht.

Over MarkLogic
Al meer dan 10 jaar levert MarkLogic een krachtig, flexibele en betrouwbaar Enterprise NoSQL database platform dat bedrijven in staat stelt hun data in waardevolle en bruikbare informatie om te zetten. Organisaties over de hele wereld vertrouwen op de technologie van MarkLogic als motor voor hun IT toepassingen. MarkLogic heeft het hoofdkantoor in Silicon Valley en wereldwijd kantoren in de VS, Europa, Azië en Australië.
Laatste van MarkLogic
MarkLogic en Ordina winnen Channel Award

MarkLogic versnelt ontwikkelproces met gecertificeerd Red Hat Universal Base Image voor containers

Luchthaven Schiphol kiest voor MarkLogic als nieuwe operationele vluchtdatabase
Verstreken tijd: 2 jaar en 76 dagen

Logo Lubbers De Jong
MarkLogic contact

Logo MarkLogic

MarkLogic sociaal

MarkLogic tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Intel
Logo Solipsis b.v.
Logo SAP Concur
Logo Conclusion Zuyd