www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

SAP versterkt portfolio met overname Callidus Software Inc.

Strategische stap leidt tot uitbreiding intelligente customer experience oplossingen

‘s-Hertogenbosch — 13 april 2018SAP SE heeft aangekondigd dat de aankoop van Callidus Software Inc. is afgerond. Callidus Software Inc. is marktleider op het gebied van lead to money systemen, waaronder sales performance management en CPQ (configure, price, quote). De toevoeging van de nieuwe producten van CallidusCloud verstevigt het SAP® Hybris® cloud portfolio en stelt SAP in staat een end-to-end intelligent customer experience pakket te bieden.

Een aandeel van Callidus Software Inc. heeft een aanschafprijs van US$36.00. Over 2017 boekte Callidus Software Inc. een omzet van US$253.100.000, waarvan US$198.200.000 uit inkomsten van abonnementen. Uitbreiding SAP Hybris portfolio

De aankoop van CallidusCloud completeert SAP’s design van een nieuwe front office die verder gaat dan legacy CRM. De combinatie resulteert in een intelligent customer experience pakket bestaande uit:
  • CallidusCloud oplossingen, die bedrijven middelen geven om sales professionals te inspireren en in staat stellen om leads te volgen.
  • Gigya oplossingen, die organisaties helpen om een digitale aanpak te hanteren voor marketing, sales en services om vertrouwelijke relaties te starten en te bouwen met online consumenten.
  • SAP Hybris marketing oplossingen, die met een datarijke aanpak marketeers helpen met klanten te engagen gedurende de gehele buyer journey.
  • SAP Hybris service oplossingen, die focussen op het garanderen dat bedrijven hun klanten behouden. Deze oplossingen voorspellen hoe een bedrijf haar klanten het beste van dienst kan zijn.
  • SAP Hybris omnichannel commerce en omzet mogelijkheden, die bedrijven in staat stellen om met klanten te engagen op ieder platform en op ieder apparaat, waarbij transacties onmiddellijk worden omgezet naar omzet en groei.
Rob Enslin, lid van de raad van bestuur van SAP SE en President van SAP Cloud Business Group, is blij met deze toevoeging aan het SAP pakket: “Door het verbinden van de front office met de back office dat gelinkt is aan een digitaal kernsysteem, geven we een nieuwe invulling aan CRM. Met de SAP Hybris oplossingen hebben we al een van de sterkste customer experience pakketten in de markt. Door hier ook nog eens CallidusCloud aan toe te voegen, voldoen we aan onze strategie om een end-to-end intelligent customer experience pakket te bieden. De integratie van de front office naar naar SAP S/4HANA® met SAP Cloud Platform vormt de manier waarop CEO’s een intelligente digitale business willen leiden.”

Leslie Stretch, CEO van Callidus, vertelt over deze nieuwe samenwerking: “Wanneer u wilt excelleren als digitale organisatie moet u de best mogelijke customer experience bieden. Organisaties kunnen alleen succes behalen als ze data en intelligentie naar de sales teams kunnen overbrengen. Pas dan kunnen marketing inzichten gebruikt worden voor sales orders en kan er realtime toegang worden verkregen tot productie en voorraad informatie. Hiermee wordt voldaan aan de verwachtingen van de klant over persoonlijke configuraties en bezorgmomenten. SAP’s eigen ervaring als klant van CallidusCloud zorgde voor een toename van 50 procent in de sales productiviteit en ons partnership heeft geleid tot verschillende voorgebouwde integraties van SAP systemen. Samen zijn we in de ideale positie om snel resultaat te leveren om de digitale transformatie van de salesfunctie te versnellen.”

Over SAP

Als marktleider in bedrijfssoftware helpt SAP kleine, middelgrote en grote bedrijven met de stroomlijning van hun bedrijfsvoering. De oplossingen van SAP stellen organisaties in staat aanzienlijke efficiencyverbeteringen te bereiken binnen hun toeleveringsketens en bedrijfsprocessen, waardoor ze de concurrentie voor kunnen blijven. Op dit moment gebruiken meer dan 263.000 klanten software van SAP om winstgevend te opereren en duurzaam te groeien. Voor meer informatie kunt u terecht op www.sap.com.

Marcommit
Sander Kalkman
saphybris@marcommit.nl
Laatste van SAP
Enexis bereidt zich voor op energietransitie met SAP S/4HANA

NS vervangt ERP-systemen door SAP S/4HANA

Bob Stutz neemt het roer over bij SAP Customer Experience als President Product Engineering & Operations

Logo Marcommit

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Vcare connect
Logo Botz4U
Logo PQR B.V.
Logo Veeam Software
Logo Extreme Networks
Logo commercetools
Logo Yellow Communications
Logo NTT Ltd.
Logo Poly
Logo Cisco
Logo HubSpot
Logo Lubbers De Jong
Logo IFS
Logo Ctac N.V.
Logo Eaton
Logo g-company
Logo Genesys

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl