www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureau
Datum: (2 jaar en 85 dagen geleden)

Citrix erkent ICT-Partners als Citrix Platinum Partner

AMSTERDAM/APELDOORN – Citrix, de software (cloud) leverancier die bedrijfscontinuïteit hoog in het vaandel heeft middels het leveren van complete, geïntegreerde workspaces om mensen veilig overal vandaan toegang te bieden tot apps, desktops en gegevens, erkent ICT-Partners, advies- en implementatiepartner voor werkplek-, datacenter- en cloud integratietrajecten, tot Citrix Platinum Partner.

Het Citrix Platinum Partnership is de hoogst haalbare partnerstatus bij Citrix en is toegekend aan ICT-Partners vanwege haar jarenlange ervaring met succesvolle Citrix implementaties en migraties. “De toekenning van de Platinum status is de ultieme bekroning op onze inzet en strategische samenwerking met Citrix om hogere productiviteit te realiseren met een volledig geïntegreerde oplossing voor digitale werkplekken enerzijds, maar tevens het waarborgen van continuïteit van de bedrijfsvoering, waarbij maximale beschikbaarheid gegarandeerd wordt van systemen bij onderbrekingen of cyberaanvallen anderzijds”, vertelt Pascal Verberkt, algemeen directeur van ICT-Partners. “Belangrijk is dat we ook met de security oplossingen vanuit Citrix het voor de klanten eenvoudiger maken om gegevens te beschermen, zodat onze klanten een goed risicobeheersingsbeleid kunnen voeren om compliant te zijn in de markt.

Dat we nu deze erkenning krijgen, nadat we ook eerder dit jaar Nutanix Elite Partner zijn geworden, geeft de volgende bekroning op kwalitatief goed advies- en implementatiewerk!

“Het Citrix Platinum Partnership geeft aan dat ICT-Partners, naast het begeleiden van organisaties naar een Multi Cloud gedachte, meer dan voldoende kennis heeft om ook Citrix klanten te begeleiden naar de Wokspace Suite van Citrix en daarbij altijd een goed advies kan geven over de complete productsuite van Citrix”, aldus Andre Lodewijks, Channel Director Western en Southern Europe van Citrix. “Citrix is dan ook verheugd en blij om ICT-Partners op te tekenen als Citrix Platinum Partner”.

Harry Beekman, Directeur Sales voor Zuidoost Nederland is trots dat ICT-Partners deze status heeft gehaald. “Erkenning na het goed begeleiden van een aantal klanten hebben ertoe geleid dat we deze status hebben behaald. Hiermee kunnen we nog meer waarde toevoegen in de keten voor onze klanten. Niet alleen in advies, maar ook in de aankoop en renewals van licenties van Citrix”, aldus Harry Beekman.

Corné van Ginkel, Architect ‘Workspace’ vult aan: “Al jaren nemen de oplossingen van Citrix een prominente positie aan in onze Continously Adaptive Workspace Architecture (CAWA). Een architectuur die zich continue aan kan passen aan de dan geldende situatie, waarbij de aandacht ligt op onder meer eenvoud, stabiliteit en veiligheid. CAWA is inmiddels een complete referentiearchitectuur voor onze klanten. De benoeming tot Citrix Platinum Partner is hierin een fantastische erkenning”, aldus Corné van Ginkel.

Zie ook www.ict-partners.nl/citrix

Citrix erkent ICT-Partners als Citrix Platinum Partner
V.l.n.r. Harry Beekman (ICT-Partners), Peter van Lingen (Citrix), Peter van Leest (Citrix), Andre Lodewijks (Citrix) en Pascal Verberkt (ICT-Partners)

Over ICT-Partners
ICT-Partners helpt organisaties met meer dan 100 experts succesvol te zijn met ICT. Wij ontwerpen, implementeren, optimaliseren en beheren ICT-infrastructuren met de nieuwste technologieën, die bijdragen aan continuïteit, stabiliteit en kostenbesparing.

Alles draait om vernieuwing en verbetering van uw ICT-infrastructuur (‘Mijn werkplek’ & ‘Mijn datacenter’) en het optimaal inrichten van uw beheer (‘Mijn beheer’). Het resultaat: lagere beheerkosten en verhoogde arbeidsproductiviteit.
It’s all connected.

Over Citrix
Citrix (NASDAQ:CTXS) wil een wereld mogelijk maken waarin mensen, organisaties en ‘dingen’ veilig verbonden en beschikbaar zijn, zodat het buitengewone mogelijk wordt. Wij zorgen ervoor dat klanten invulling kunnen geven aan het toekomstige werken met de meest complete, veilige digitale workspaces, waarin alle apps, data en services aanwezig zijn die mensen nodig hebben om productief te zijn, en waarmee IT-afdelingen beter in staat zijn om complexe cloud omgevingen te gebruiken en te beheren. Citrix boekte in 2016 een jaaromzet van 3,42 miljard dollar. De oplossingen van Citrix worden gebruikt in meer dan 400.000 organisaties, waaronder 99 procent van de Fortune 100 en 98 procent van de Fortune 500.

Voor meer informatie over de inhoud van dit bericht kunt u contact opnemen met:

ICT-Partners

Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise